Oy sınırı 4.
-Moraliniz bozuk olduğunda.-
Eve gelir gelmez üstünü bile değiştirmeden kendini yatağa attın. Bugün olanları düşünmeye başlayınca istemsizce ağlamaya başladın.
Yaptığınız, başka bir deyişle grup arkadaşlarının sana kakalayıp tek başına bazende Yugyeom'la hazırladığın proje ödevini bugünki derste sunmuştun. Buraya kadar sorun yok fakat branş hocan bunun "grup" ödevi olduğunu söyleyip arkadaşlarını bu sorumsuzluk için ve seni de bu kadar yumuşak olup bütün işi üstüne aldığın için azarlamıştı. Grup ödevi olduğundan dolayı da hepinize düşük notlar vermişti. Sende buna dayanamayıp grup arkadaşlarınla kavga etmiş ve karşılığını almıştın. Sonuç olarak yine sen kırılmış ve küçük görülmüştün.
Kendine kızıp bu kadar yumuşak başlı olduğun için söylenip ağlarken Yugyeom'un geldiğini duymadın.
"Salak ben, aptal ben."
Yugyeom bunları duyunca başta anlam veremedi. Ne olduğunu merak edip yatağa yaklaştı.
"Güzelim?"
Yugyeom'un sesini duyunca burnunu çekip aceleyle gözlerini sildin. Neyseki pikeyi başına kadar çekmiştin de seni böyle görmüyordu.
"Efendim? Sen ne zaman geldin?"
"Şimdi geldim ama duymadın. Sen ağlıyor musun?"
"Hayır tabiki niye ağlayayım canım."
"*adın* sesin boğuk geliyor. Kimi kandırıyorsun?"
Üstündeki pikeyi tutup çekmeye çalışıyordu. Tabi sen iyice yapışıp buna izin vermiyordun.
"Ya Yugyeom! Bırak şunu!"
Sen itiraz ederken Yugyeom tuttuğu pikeyi hızla çekti, kızarmış gözlerini ve şişmiş dudaklarını görünce başta kaşlarını çatarak baktı sonrada endişeyle yanına oturup yüzünü elleri arasına aldı.
"Güzelim ne oldu, ne bu halin?"
Yugyeom'un ilgisiyle gözlerin dolup taşmaya başladı. Hıçkırarak ağlamaya başlarken Yugyeom seni oturtup göğsüne yasladı ve saçlarını okşamaya başladı.
"Anlat bana güzelim."
Yugyeom geri çekilip yüzüne baktı. Yüzünü ellerinin arasına alıp gözlerini sildi ve alnına bir öpücük kondurdu. Biraz rahatlamış bir şekilde olanları ona anlattın. Yugyeom sessizce seni dinleyip arada akan gözyaşalarını sildi.
Sözünü bitirince kafanı tekrar Yugyeom'un göğsüne yasladın. Yugyeom derin bir nefes aldı ve kafasını kafana yasladı. Arada başına öpücükler konduruyor ve seni iyice sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Olan olmuş güzelim. Kendini üzmeye değmez."
"Öyle ama ben kendime kızıyorum."
"Ben dersini aldığını ve bir daha böyle bir şeye izin vermeyeceğini düşünüyorum."
"Bir daha izin vermem tabiki."
"Aferin benim sevgilime şimdi kafanı kaldırda güzel yüzünü göreyim."
Burnunu çekip kafanı kaldırdığında haline güldü. Açıkçası kızarık, şiş gözlerle ve dudaklarınla komik görünüyordun.
"Yah! Neden gülüyorsun?"
Sorunla iyice gülümseyip dudaklarına eğildi. Alışkanlıkla gözlerin kapanırken Yugyeom güzel bir öpücük bırakıp alnını alnına yaslayarak dudaklarını ayırdı.
"Çok güzelsin. Her zaman."
İltifatıyla sende gülümsedin ve zaten dibinde olan dudaklarına bir öpücük bırakıp geri çekilecekken Yugyeom eliyle ensenden baskı uygulayıp çekilmene engel oldu. Dudakları dudaklarını talan ederken ellerini onun omuzlarına çıkarıp destek aldın.
Yugyeom başını eğip altdudağını dudakları arasına alıp emerken hafif inlemiş ve ağzını açmıştın. Yugyeom dilini ağzının içine yollarken seni yavaşça oturduğunuz yatağa yatırdı ve üstüne çıktı. Nefessiz kaldığında Yugyeom geri çekilip nefes almana izin verdi. Dudakları senden çok uzaklaşmadan yanaklarını ordan burnunu ve çeneni öperken acele etmeden boynuna indirdi. Daha fazla ileri gidemeyeceğini biliyordu fakat senin onu durdurmanı bekliyordu.
Dudakları boynunda gezerken etini dudaklarının arasına almış dilinide işin içine katarak emiyordu. Hafifçe inlerken ellerin çoktan Yugyeom'un saçlarını bulmuş ve çekiştirmişti.
Daha fazlasına hazır olmadığın için kafanı çekip adını seslendin.
"Yugyeom."
Geri çekilip yüzüne baktı. Sana gülümseyip burnuna bir öpücük kondurdu ve kendini senin soluna atıp yanına uzandı. Seni kendine çekerken konuştu.
"Şimdi biraz uyuyalım. Bugün ikimizde yorgunuz."
Sesini çıkarmayıp kafanı boynuna gömdün. Oraya bir öpücük kondurup gözlerini kapattın.
Oda alnından öperek cevaplamıştı kendince "iyi uykular" mesajını.
--
Bölüm sonuu
Biraz smut oldu gibi ama rahatsız olan varsa belirtsin ya da bu tarz daha fazla bölüm isteyen.
Oy sınırı koyucam maalesef :/
Oy sınırı 4.
Sınır dolunca direk paylaşırım yeni bölümü zaten.
Teşekkürler.
:)