פרק 53

760 61 9
                                    

נקודת מבט הארי

*כעבור שבוע*

קמתי משיחת טלפון, ראיתי שזאת אוליביה אז עניתי. ״היי אוליביה הכל בסדר?״ שאלתי ״כןכןכן סליחה אם ‏הערתי אותך פשוט יש לי חדשות ואמרתי לכם כבר לקרוא לי אולי״ אמרה וגיחחתי. ״מה החדשות?״ שאלתי ״אני בהריון!!״ צעקה וישר עלה לי חיוך על הפנים. ״באמת?!?!? אני כלכך שמח עכשיו שאת לא מבינה באמת תודה שאת עושה את זה״ אמרתי ״כןןן! אין בעד מה אני שמחה לעשות את זה״ אמרה. ״יופי אני רק רוצה שתדעי שתמיד שאת צריכה משהו גם בלי קשר לתינוק או תינוקות או תינוקת את תמיד יכולה לפנות אלינו״ אמרתי, ״סבבה תודה רבה. ביי נדבר״ אמרה ולאחר מכן ניתקנו את השיחה.
ראיתי שלואי עדיין ישן, אז החלטתי ללכת להכין לנו ארוחה לכבוד זה שאוליביה בהריון.
ירדתי למטה והתחלתי להכין פנקייקים.
סיימתי להכין את הפנקייקים, לקחתי מגש, שוקולד ,סירופ מייפל ואת הפנקייקים ועליתי למיטה.
״בוקר טוב בו באר יש פנקייקים״ אמרתי ונישקתי לראשו. ״בשביל מה כל זה?״ שאל לאחר שקם עם חיוך על הפנים. ״יש לי חדשות טובות״ אמרתי והוא הנהן במובן להמשיך ״אוליביה בהריון!״ צעקתי משמחה ונישקתי אותו. ״באמת?״ שאל והנהנתי ״אני כלכך אוהב אותך״ אמר ״גם אני אוהב אותך אבל האוכל מתקרר אז תאכל״ אמרתי והוא ישר התחיל לאכול.

״היום נלך למשפחות שלנו ולבנים לספר להם״ אמר שסיים לאכול והנהנתי.

נכנסנו למכונית והתחלנו לנסוע לכיוון המשפחה של לואי ולאחר מכן שלי.
״אולי מתקשרת״ לואי אמר ״תענה״ אמרתי והוא ענה ״היי אולי הכל בסדר?״ שאלתי ״כןכן רק רציתי להגיד לכם שיש לי תור לרופא עוד יומיים אתם מוזמנים לבוא אם אתם רוצים״ אמרה. ״ברור שאנחנו נבוא אנחנו נהיה איתך כל התהליך ובכל בדיקה״ לואי אמר. ״תודה אני אשמח״ אמרה ״כמובן אבל את לא צריכה להגיד תודה אנחנו האלה שצריכים להגיד לך״ אמרתי ״טוב אז ניפגש עוד שבועיים ביי הארי ולואי״ אמרה ״ביי אולי״ אמרנו באותו בזמן וניתקנו את השיחה. ״אני כלכך שמח שהיו לנו ילדים״ אמרתי והוא הנהן.

הגענו לבית של לואי, דפקנו בדלת ואימו פתחה ״לואי הארי מה אתם עושים פה?״ שאלה ״באנו לבקר ויש לנו חדשות טובות״ לואי אמר וחיבק אותה ולאחר מכן אני.
״אמא, רובין, גמה מה אתם עושים פה? ולמה תמיד שאנחנו באים אתם פה?״ שאלתי וגמה צחקה. הלכתי לחבק אותם ואת שאר המשפחה של לואי ולאחר מכן ישבנו בסלון עם כולם.
״אז מה החדשות הטובות?״ גואהנה שאלה. הסתכלתי על לואי והנהנתי. ״זה קצת מוזר להגיד את זה כי בדדך כלל האישה אומרת אני
בהריון אבל במקרה הזה זה לא וזה האם פודנקאית שלנו בהריון״ לואי אמר וכולם התחילו לחייך
״אנחנו כלכך שמחים בשבילכם״ אמא שלי אמרה. ״אני היה סבתא״ ג׳ו אמרה ״ואני היה דודה!״ לוטי צעקה.
לאחר שהיינו שעתיים עם המשפחות שלנו, אמרו לנו מזל טוב והלכנו לנייל ואמרנו לליאם וזאין גם לבוא.

״אז הארי מה היה כזה חשוב שכלכל רצית שנבוא לנייל?״ ליאם שאל. ״אני לא כלכך יודע איך להגיד את זה אז אני פשוט אגיד את זה באותה הדרך שלואי אמר למשפחות שלנו״ אמרתי ולאחר מכן המשכתי ״אז בזוגות פשוט האישה אומרת שהיא בהריון אבל במקרה הזה האם פודנקאית שלנו בהריון״ אמרתי והם קפצו עלינו בחיבוק ״אנחנו כלכך שמחים בשבילכם״ זאין אמר ״אני היה דוד הכי טוב בעולם!!! אני אלמד אותו או אותה מזה אוכל טוב!״ נייל צעק וכולנו צחקנו. הגיע כבר ערב וחזרנו הביתה, התארגנו והלכנו לישון.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now