פרק 43

876 62 7
                                    

הייי אז יש לי חדשות טובות......
הפאנפיק בסוף היה יותר מ50 פרקים!!!!!!!! אני עוד לא יודעת כמה היו בדיוק אני רק יודעת שהיו יותר מ50 אז תהנו ותגיבו לי את דעתכם על הפרק❤️

נקודת מבט לואי
*כעבור כמה חודשים*

עברו כמה חודשים מאז שחזרתי הביתה, ומאז לוטי, גמה, הארי ואני וכל מי שעוזר לנו לארגן את החתונה עבדנו כמו מטורפים והיום אני והארי הולכים לקנות את החליפות. הוא הולך עם נייל ואני עם זאין וליאם.

היינו בדרך לחנות והייתי לחוץ יש עוד בערך שבוע עד לחתונה ואני מפחד שמשהו השתבש ״טומו תרגע הכל בסדר״ זאין אמר ״אני יודע אני פשוט קצת לחוץ״ אמרתי.

הגענו לחנות והתחילו למדוד אותנו כדי שיתפרו לנו חליפות מתאימות.
שגמרו למדוד אותנו הלכנו לבחור חליפה.
אחרי שגמרתי לבחור וגם זאין וליאם בחרו החלטנו ללכת לאכול המבורגר ושם נפגוש את הארי ונייל.
הגענו למסעדת המבורגרים וראיתי את הארי ונייל וישר שהארי שם לב אליי קם ורצתי אליו ״התגעגעתי אליך״ אמרתי ונישקתי אותו ״גם אני אליך״ אמר ונישק אותי שוב ״אתם יודעים שלא ראיתם אחד את השני כמה שעות נכון?״ ליאם אמר ״ליאם שתוק ותן לזוג אוהבים שלנו להתנשק״ נייל אמר וצחקנו.

״אז מה מתי אני היה דוד? עכשיו חתונה אני מחכה כבר לאחיין שלי ואני אלמד אותו מזה אוכל טוב״ נייל אמר בזמן שאכל את ההמבורגר שלו והסמקתי הסתכלתי על הארי והוא הסתכל עלי וחייך. אני באמת רוצה איתו ילדים. זה לא בדיוק היה ילד של שתינו כי צריך זרע מכל אחד אבל עדיין אולי נעשה לנו תאומים אחד מכל אחד מאיתנו ״על מה אתה חושב?״ הארי קטע אותי ״כלום״ אמרתי והמשכתי לאכול.

״מה אתה רוצה לעשות עכשיו?״ שאלתי שאני והארי נכנסו הביתה ״אותך״ לחש והתחיל לנשק אותי ועלה לי חייך על הפנים מיד כרכתי את רגליי סביבו והוא תפס ביישבני והביא אותנו לחדר מניח אותי על המיטה ומתחיל לרדת בנשיקות לכיוון הצוואר ומקדם לבטן ״הארי״ גנחתי ״בבקשה״ אמרתי ״בבקשה מה?״ שאל ״בבקשה תזיין אותי כבר״ אמרתי והוא מיד הוריד את הבגדים שלי ולא ולא עבר דקה והיינו שנינו ערומים.
הוא בא להיכנס את באצבע שלו כהכנה אך הנדתי את ראשי ״תכנס כבר בלי שום הכנה אני צריך אותך עכשיו״ אמרתי ונישקתי אותו ותוך שניה קצה הזין שלו היה בתוכי ולאט לאט התחיל לזוז ״יותר מהר״ גנחתי ״הוו לואי״ הוא גנח מתחיל לזוז יותר מהר. כל הזין שלו בתוכי ואני גנחתי כמעט בטוח ששמעו בכל השכונה ״אני אוהב אותך״ גנחתי ״גם אני אותך לולו״ גנח ״אני עומד לגמור״ אמר ״גם אנ-״ ולפני שהספקתי לסיים את המשפט גמרתי והוא מיד אחרי.הוא יצא ממני ונשכב לידי מתנשף והסתכלתי עליו בחיוך. ״זה היה מדהים״ אמר ״תודה״ אמרתי ״על מה?״ שאל ״על הכל״ אמרתי ונישקתי אותו. (מצטערת שזה לא כזה טוב אני פשוט לא יודעת כלכך איך לכתוב סמאט ה.כ)
״אתה עייף?״ שאל והינהנתי בזמן פיהוק ״לילה טוב לולו״ אמר וקירב אותי אליו ״לילה טוב הארולד״ אמרתי מנשק את החזה שלו וכמה דקות לאחר מכן נרדמתי והוא קצת אחרי.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now