(נקודת מבט לואי)
(שיחת טלפון עם זאיין ונייל)לואי: ״אני לא מאמין שהיא עשתה לי את זה!״ (מושך באף כדי לעצור את הדמעות)
זאין: ״דיי לו היא לא שווה את הדמעות שלך הכלבה הזאת״
נייל: ״זאין צודק לו היא הזאת שבחרה לבגוד בך אתה לא עשית שום דבר רע״
זאין: ״אתם יודעים מה! היום אתם באים אלי בשבע נזמין המבורגר ונראה סרט, ואם אתם רוצים אפשר גם להזמין את האלה שהכרנו בים. נוווו איך קוראים להם שכחתי״
נייל: ״כןן!!! יואו רגע שניה תן לי להזכר״
לואי: ״לא יודע נראה אבל תודה אתם החברים הכי טובים שאני יכול לבקש. וקוראים להם ליאם והארי״
זאין ונייל באותו הזמן: ״נכוןן!״
זאין: ״לו אני לא שואל אותך היום בשבע אתם אצלי בבית״
לואי: ״טוב נו ביי אני אשאל את ליאם והארי אם הם רוצים לבוא״
(נגמרה השיחה)
אני חושב אם להתקשר אל הארי או לשלוח לו הודעה ובסוף אני מחליט לשלוח הודעה ׳אמ... היי הארי זה לואי מהגלישה אני נייל וזאין נפגשים היום אצל זאין לראות סרט ולאכול המבורגר אתה וליאם רוצים לבוא?׳ לפני ששלחתי קראתי שוב ולבסוף שלחצי אחרי שתי דקות קיבלתי הודעה וראיתי הודעה מהארי ׳היי לואי. אני אשאל את ליאם אם הוא יכול אבל בטח למה לא:) אה וידעתי שזה אתה׳ ראיתי ואחרי שניה קיבלתי עוד הודעה ממנו ׳שאלתי את ליאם והוא יכול אז נבוא רק באיזה שעה ומה הכתובת?׳ שאל ושלחתי לו שעה וכתובת.
~
שראיתי שהשעה כבר שש התחלתי להתארגן, יצאתי מהמקלחת שמתי גינס סקיני שחור עם קרעים חולצה לבנה ומעל פוטר ירוק של אדידס (כן כן אתם יודעים על איזה פוטר אני מדברת) שמתי בושם ודאורדורנט קצת סידרתי את השיער ויצאתי לבית של זאיןאחרי שהגעתי ונייל כבר היה שם ורק חיכינו להארי וליאם שהגיעו אחרי כמה דקות. והארי היה נראה מדהים כמו תמיד הפעם הוא לבש גם סקיני גינס שחור וסוודר ירוק עם בנדנה כחולה על הראש והריח המדהים שלו שחלום שלי להריח כל הזמן.
״היי״ הוא וליאם אמרו ואנחנו אמרנו להם גם היי ״מה אתם רוצים לעשות קודם לראות סרט או להזמין המבורגר ובזמן שמחכים להתחיל את הסרט״ זאין שאל ״קודם להזמין כמה שיותר מהר אוכלים יותר טוב ואני היה פחות עצבני ואתם יודעים כמה עצבני אני שאני רעב״ נייל אמר ואנחנו צחקנו.
~
אחרי בערך רבע שעה שהזמנו את ההמבורגרים התחלנו לראות את הסרט וכמה דקות אחרי האוכל הגיע וכמובן שאחרי חמש דקות נייל כבר גמר את שלו ורצה עוד ״היי תקשיבו יש עוד חודש וחצי בערך תחרות גלישה ובגלל שכולנו אוהבים לגלוש חשבתי שהיה נחמד אולי שנלך מה אתם אומרים?״ הארי אמר וכולם אמרו כן בהתרגשות חוץ ממני שאמרתי ״אממ... לא יודע אני לא כזה טוב בזה וגם אני בדיוק אחרי פרידה מחברה שלי סליחה האקסית שלי שמסתבר שבגדה בי עם האקס שלה אז לא נראלי״ ״מצטער אבל לוו אתה חייב וזה יעזור לך להוציא אותה מהראש שלך ואם אתה רוצה אני אוכל לעזור לך להתאמן״ הארי אמר ״טוב אני אחשוב על זה״ עניתי אחרי שכולנו גמרנו לאכול וגמרנו לראות את הסרט כבר החלטנו להישאר לישון אצל זאין והיו מספיק חדרים לכולנו אבל החלטנו שאני והארולד נשן ביחד, ניילר לבד, וזאין וליאם ביחד וגם נראלי יש משהו ביניהם אז אני אבדוק את זה שאני וזאין נהיה לבד.
YOU ARE READING
Larry stylinson- surfing
Romanceהסיפור כולל: -תכניים מיניים -שפה גסה -לארילארילארילארילארי