פרק 35

844 62 8
                                    

נקודת מבט לואי

קמתי בבוקר מחובק עם הארי מהצעקות של לפיבי ודייזי ״לואי! הארי! בואו״ פיבי צעקה והן ראו שאנחנו עדיין במיטה אז הן החליטו לבוא ולקפוץ על המיטה ״אנחנו קמים אנחנו קמים״ אמרתי והארי נישק אותי ״איכסס״ שתיהן אמרנו ואנחנו צחקנו ״חג שמח לולו״ הארי אמר ששמתי את ראשי חזרה על החזה שלו ״חג שמח״ אמרתי וקמנו מהמיטה הולכים לצחצח שיניים ולאחר מכן ירדנו למטה וראינו את כולם מחכים לנו לפתוח מתנות ״עכשיו אפשר לפתוח?״ פיזי שאלה ואמא הנהנה וכולם רצו לעץ וכל אחד לקח את המתנות שלו ״קח הארולד״ אמרתי והבאתי לו את המתנה שלו הבאתי לו טבעת שאני יודע שהוא רצה הרבה זמן והוא ישר חייך וחיבק אותי ״תודה לו זה מדהים עכשיו אני מרגיש שהמתנה שלי לא מספיק טובה מה שמזכיר לי שעוד לא הבאתי לך את היום הולדת״ אמר ״אני בטוח שמה שאתה הבאת מדהים וגם אם לא זה מדהים כי אתה פה וזה כל מה שאני צריך״ אמרתי והוא נישק אותי הוא הלך שניה להביא את המתנה ״קח ואחרי זה בוא איתי למתנת יום הולדת שלך״ אמר וחיבקתי אותו והוא נישק את ראשי פתחתי את המתנה וישר עלה חיוך על הפנים ״אני יודע שזה לא הכי טוב אבל אתה תמיד אוהב לקחת את הסוודרים שלי אז אמרתי למה לא לקנות שניים תואמים במידה שלי כי אני יודע שאתה אוהב שזה גדול אלי-״ ולפני שסיים את המשפט נישקתי אותו ״תודה הארי זה מדהים״ אמרתי ״עכשיו בוא למתנת יום הולדת שלך״ אמר ומשך אותי ״אז היה קצת קשה להסתיר את זה ממך אז שמתי את זה במחסן״ אמר והנהנתי המשכתי ללכת אחריו ״אוקי לפני שתראה מזה אני רק רוצה להגיד לך מאיפה חשבתי על זה״ אמר והנהנתי לו להמשיך ״אז בהתחלה היה לי קשה לחשוב מה להביא לך אני לא אשקר ואז נזכרתי שאתה אוהב לגלוש ולא רק גם אתה מלמד גלישה אבל אין לך גלשן ואתה תמיד צריך להשכיר אחד אז״ אמר ופתח את הדלת וראיתי גלשן ״הארי!!! זה מדהים! אני אוהב אותך תודה תודה תודה״ אמרתי והוא גיחך ״אין בעד מה לולו יום הולדת שמח״ אמר ונישק אותי ולאחר מכן חזרנו לכולם ״איפה הייתם?״ לוטי שאלה ״אה הארי הביא לי את המתנת יום הולדת״ והיא הנהנה והלכנו כולנו לשבת לאכול ״תודה רבה שהזמנת אותנו הארי זה מאוד נחמד מצידך״ אמא שלי אמרה ״בשמחה אני שמח להיות איתכם ושאתם מסתדרים״ הארי אמר והיא הנהנה.

״שלגגגג״ פיבי צעקה באמצע שראינו סרט ואכלנו מאכלים של כריסמס הסתכלנו החוצה וראינו שבאמת יורד גשם וכולנו רצנו החוצה שאני עם ארנסט על הידיים והארי עם דוריס. שמחתי שהוא והמשפחה שלי מסתדרים ״לואי אפשר לשחק כדורגל?״ דוריס שאלה והנהנתי ״אני עם הארי!״ היא צעקה וישר אחריה ארנסט ״אני עם לולו״ ״אנחנו הולכים לנצח נכון?״ ארנסט שאל ואני הנהנתי.

״איך לעזאזל מישהו כלכך פוקינג גמד יכול להיות כלכך טוב בכדורגל״ הארי אמר שניצחנו אותו ואת דוריס בפעם השניה ״האורלד! יש פה ילדים! אפילו אני לא מקלל ליידם ואתה יודע שאני טושה את זה הרבה״ אמרתי ״אופסי״ אמר וצחקתי ״טוב בואו נמשיך את הסרט״ אמרתי והם הנהנו.

הגיע ערב והיינו בסרט החמישי שלנו בערך ולאחר מכן הלכנו לאכול ארוחת חג.

״תודה רבה שהזמנת אותנו הארי״ אמא אמרה ״אמא מתי אתם טסים חזרה?״ שאלתי ״מחר מצטערים שלא יכולנו להיות ליותר זמן אבל אני צריכה לחזור לעבודה״ אמרה והנהנתי.

״הארי חשבתי על זה ואנחנו כבר פה והמשפחות שלנו עוזבות מחר ולשנינו אין משהו טוב לעשות כי אני בחופש מהעבודה ואתה עדיין לא מצאת אז אולי נשאר פה עד הסילבסטר ונעשה מסיבה?״ שאלתי בזמן שאנחנו בחדר והראש שלי מונח על חזו ״אפשר אבל איך בדיוק אתה רוצה להביא לפה את כל החברים שלנו?״ שאל ״אה פאק אז אפשר שנעשה מסיבה בבית שלנו?״ שאלתי והוא הנהן ואני פיהקתי. ״לו לך לישון אתה עייף״ אמר והנהנתי נשכבתי על המיטה מחכה שהוא יבוא לישון איתי אך הוא לא ״הארולד״ קראתי לו ״מה קרה לולו?״ שאל ״לאן אתה הולך?״ שאלתי ״אני לא עייף אז חשבתי לשתות תה רוצה גם?״ הוא שאל והנהנתי ולפני שהפסקתי לקום הוא בא וערים אותי למטבח ונישקתי נשיקות קטנות בצוואר שלו. הוא הניח אותי על השיש הכין לנו תה. שתינו אותו והוא הרים אותי חזרה והלכנו לחדר הוא הניח אותי על המיטה ומיד לאחר מכן סובב אותנו ככה שאני שוכב עליו ״לילה טוב״ הוא לחש ונישק לראשי ״לילה טוב״ אמרתי ושניה לאחר מכן נרדמתי עליו.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now