פרק57- פרק אחרון

1.1K 58 51
                                    

נקודת מבט הארי

עברו יומיים מאז הלידה והיום אנחנו חוזרים הביתה. ״לו תביא לי אותה אני אכניס אותה לאוטו״ אמרתי ללואי והוא הביא לי אותה. הכנסתי את שתי התינוקות היפים שלנו הביתה ושתי המשפחות שלנו באות אלינו.

נכנסו הביתה והמשפחה של לואי כבר הייתה אצלינו. ״ג׳וווו״ אמרתי ״הארייי לואייי״
היא אמרה ובאה לחבק אותנו ״איפה הנחדים היפים שלי״ אמרה ושניה אחרי נשמעה דפיקה בבית וזאת הייתה המשפחה שלי ״אמאא״ אמרתי היא התעלמה ממני ולקחה ממני את הסלקל ואני גיחכתי. ״אז איך קוראים להם?״ לוטי שאלה. הסתכלתי על לואי והיה לו חיוך על הפנים ״לבת דארסי ולבן מייקל״ לואי אמר ״הם כלכך דומים לכם דארסי כופי פייסט הארי ומייקל כופי פייסט לואי״ ג׳מה אמרה והנהנתי.

״מה שלום אוליביה?״ אמא שלי שאלה ״בסדר היא עם נייל הם זוג עכשיו״ אמרתי ״יופי אני שמחה בשבילם הם מתאימים מאוד״ אמרה והנהנתי.

המשפחות שלנו הלכנו והיום בערב כל החברים באים אלינו ובנתיים הקטנים הלכו לישון.

״היי לו״ אמרתי ללואי שישיב על המיטה שלנו ״הם ישנים?״ שאל והנהנתי ״אתה יודע אתה עדיין חייב לי איזה משהו אחרי החלום רטוב שלי״ אמרתי והוא גלגל את עינו וצחקתי. ״אתה רציני הארי? יש לך תינוקות בבית בני יומיים ישנים בבית ואתה חושב על סקס?״ שאל והנהנתי ״יופי אז תמשיך לחשוב לא היה לך שבוע עכשיו״ אמר ואני עשיתי פרצוץ
כועס. ״אתה לא תשרוד בעצמך״ אמרתי ״חכה ותראה״ אמר ״נו אבל לואי״ אמרתי ונישקתי אותו. ״לך לישון הארולד אתה לא תשן הרבה בכמה שבועות הבאים״ אמר והסתובב לצד השני.
נשכבתי לידו ומשכתי אותו אלי שאנחנו ישנים כפיות.
״שנצ נעים לולו״ אמרתי ונישקתי את הצוואר שלו ״לילה טוב הארי תשים שעון מעורר לשלוש בחמש הבנים באים״ אמר. שמתי שעון והלכנו לישון.

קמתי כמה דקות לפני השעון מהבכי של מייקל ודארסי הצטרפה אליו. הלכתי לחדר שלהם ״בוקר טוב חמודים״ אמרתי בקול תינוקי. הרמתי את שניהם והתיישבתי על המזרון שיש על הרצפה ושיחקתי איתם קצת.
״מי יפים של אבא״ שמעתי את לואי אומר ונכנס לחדר ״בוקר טוב בייבי״ אמרתי ונישקתי אותו.
״אתה יכול להיות עם מייקל צריך להחליף לדארסי חיתול?״ שאלתי והוא הנהן ״בואי נסיכה קטנה שלי״ אמרתי והרמתי אותה לשידת החלפה. בזמן שהחלפתי לה חיתול עשיתי פרצופים והיא צחקה.

לאחר שהכנו את כל האוכל לנייל, ליאם וזאין כבר הגיעו ״שלום״ ליאם אמר ולקח את דארסי מהידיים שלי וזאין לקח את מייקל מלואי.
״אז מה שלומכם?״ זאין שאל ״בסדר מה שלומכם?״
״גם בסדר. אז איך קוראים להם?״ ליאם שאל ״דארסי ומייקל״ לואי אמר.
״הדוד נייל המועדף הגיע!״ נייל צעק שנכנס לבית ביחד עם אוליביה וכולנו צחקנו. ״אז מה שלום הקטנים שלי?״ הוא שאל צעק ״נייל תסתום הם בני יומיים הם לא צריכים את הצעקות שלך ישר אחרי שנצ״ אמרתי ״מה שלום הקטנים שלי?״ הוא צעק בלחישה ולקח את מייקל מהידיים של זאין ואוליביה לקחה את דארסי. ״אז מה שלומך?״ שאלתי את אוליביה ״בסדר כואבת קצת הבטן אבל זה היה שווה את זה״ אמרה והנהנתי ולאחר מכן התחבקנו.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now