פרק 16

1.2K 82 11
                                    

(נקודת מבט הארי)

המשפחה של לואי הלכה ואנחנו נשארנו לבד.
ירדנו  למטה לשתות מים ואז כבר נשארנו בסלון.
הסתכלתי על לואי במבט רעב וישר נישקתי אותי ״זוכר שאמרתי שאני מוכן?״ שאל והנהנתי ״אז אני מוכן במיליון אחוז״ אמר חזרתי לנשק אותו והרמתי אותו והוא קשר אז רגליו סביב גופי ועליתי אותנו לחדר שלו פתחתי את הדלת והשכבתי אותו על המיטה ונעלתי את הדלת למרות שאין פה אף אחד ישר עליתי מעליו והתחלתי לנשק אותו ובאתי להוריד לו את החולצה אבל קודם שאלתי אותו עם העיניים אם אפשר והוא הנהן הורדתי לו את החולצה ולאט לאט ירדתי עם הנשיקות לכיוון הבטן התחתונה שלו רואה כבר את הזקפה שלו ומחליט קצת לשגע אותו נוגע לו ״בטעות״ במפשעה והנשימה שלו התגברה ואז עצרתי ״רגע לו אתה בטוח שאתה מוכן״ שאלתי ״תזיין אותי כבר הארולד״ אמר ונשכתי את שפתיי וישר חוזר לנשק אותו ״אני מבטיח להיות עדין ואם תרצה לעצור תגיד לי״ אמרתי והורדתי חולצה והוא באה בגוף שלי ״נהנה מהנוף בייב?״ שאלתי והוא הסמיק והוריד את הראש ״היי לאב תסתכל עלי! אף פעם אל תוריד את המבט שלך גם שאתה מסמיק אתה עדיין יפה״ אמרתי והוא הסמיק יותר מבקש ממנו אישור להוריד את הג'ינס וברגע שהוא הנהן הורדתי לו ולי וראיתי את הזקפה החזקה של שנינו נישקתי אותו יורד לצוואר משאיר שם היקי שכולם ידעו שהוא שייכח לי וממשיך לרדת עד שאני מגיע שאני מנשק את הזקפה שלו דרך הבד הדק של הבוקסר ״ה-הארי״ ״מה לאב?״ שאלתי יודע מה הוא רוצה ״בבקשה״ ״בבקשה מה?״ שאלתי ״תזיין אותי כבר״ אמר והורדתי לו את הבוקסר ואז לי לוקח קונדום קורע אותו עם הפה שם ועליו שם חומר סיכה אבל לפני שם על שלוש אצבעות שלי ״אני מכניס אצבע אתה בטוח לו?״ שאלתי והוא הנהן מכניס ורואה כמה כואב לו ״לאב אתה רוצה שנפסיק?״ שאלתי ״לא״ אמר ״אני אוהב אותך לו כל כך ואני גאה בך״ אמרתי מתחיל לאט לאט להזיז את האצבע רואה שכבר פחות כואב לו ״אפשר להוסיף עוד אצבע?״ שאלתי והוא הנהן הכנסתי ונתתי לו נשיקה התחלתי להזיז את האצבעות או הוא ביקש ממני להוסיף עוד אצבע אז הוספתי רואה כמה כואב לו ״אתה כל כך יפה לו״ אמרתי מתחיל להזיז את האצבע שאני רואה שהחור מספיק גדול אני מוציא את האצבעות מנשק לו את החור ואומר לו שאני נכנס רואה את הפחד שלו הכנסתי את הראש של הזין שלי והוא צעד מכאבים ״אני כל כך מצטער לו אתה בטוח לא רוצה שנפסיק זה לא כזה חשוב״ אמרתי ״לא כבר התחלנו ואני אוהב אותך ורוצה לעשות את זה״ אמר והתחלתי לאט לאט להיכנס יותר עד שהגעתי לחצי והתחלתי להזיז באיטיות ולאט לאט מגביר את המהירות עד שכל הזין שלי בתוכו והוא עצם את העיניים והחזיק את הסדינים לקחתי את היד לו והחזקתי אותה נותן לו נשיקה ״תמשיך לזוז מהר יותר״ אמר והתחלתי קצת יותר למהר ״פאק לואי אתה מדהים״ אמרתי ״א-אני אוהב אותך״ הוא גנח ״גם אני אותך לאב״ גנחתי ״א-אני עוד מעט גומר״ אמרתי ואחרי פחות משתי דקות גמרתי והוא ישר אחרי. יצאתי ממנו ונשכבתי לידו שנינו מתנשפים ומזיעים ״זה היה מדהים״ הוא אמר ואני הנדתי בראשי ״אתה היית מדהים יותר״ אמרתי ונישקתי אותו ״תודה שנתת לי להיות הראשון שלך עם זכר״ אמרתי והוא ציחקק ״תודה שהיית מדהים כהראשון שלי״ אמר ונישקתי אותו ״בוא להתקלח״ אמרתי והלכנו ביחד להתקלח ואז לישון ״לילה טוב לו״ אמרתי ״לילה טוב הארולד״ הוא אמר וקרבתי אותו אלי והוא הסתובב עם הפנים אל החזה שלי ונרדם ואז אני.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now