(נקודת מבט לואי)
אחרי שנייל היה פה והכריח אותי לאכול וראינו סרט ואז ליאם וזאין הצטרפו אלינו.
אחרי שהם הלכו נשארתי לבד הסתכלתי על השעה וראיתי שהיה 7 בערב והארי עוד לא חזר ואני ישבתי במיטה בוהה בתיקרה מפחד שקרה לו משהו אני שומע דפיקה בדלת. פתחתי וראיתי את הארי וישר קפצתי עליו וחיבקתי אותו הכי חזק שאני יכול ״אני מצטער אני כל כך מצטער האז בבקשה אל תלך שוב אני אוהב אותך״ אמרתי ״אני יודע לו אני גם אוהב אותך יותר ממה שאתה חושב הייתי צריך קצת לנשום״ אמר ״אני יכול בבקשה לנשק אותך עכשיו?השפתיים שלי יתגעגעו אליך ״ אמרתי והוא קפץ על השפתיים שלי ברעב. ״אתה רעב?״ שאלתי אותו והוא הנהן ״מה אתה רוצה לאכול?״ שאלתי ״אממ לא יודע סושי¿״ אמר ואני הזמנתי לנו סושי ואחרי כמה דקות הוא הגיע אכלנו והלכנו לישון.
״לילה טוב האז״ אמרתי ושמעתי אותו אומר ״לילה טוב לו״ בקול חלש שנשמע כאילו הוא הולך להירדם ולאחר כמה דקות שמעתי את הנשימות שלו והבנתי שהוא נרדם.
~
הגיע השעה 4 בבוקר ואני עדיין לא הצלחתי להירדם הסתובבתי לכיוון שלו מנסה לא להעיר אותו ומחבק אותו הכי חזק שהוא יכול כי אני לא הולך לתת לו ללכת שוב ״לו״ הוא אמר בקול עייף ״סליחה הערתי אותך? אני לא מצליח להירדם״ אמרתי ״זה בסדר רוצה לראות סרט?״ שאל ואני הנהנתי והלכנו לראות סרט ואז נרדמתי בזמן הסרט ונראלי הוא נרדם קצת אחרי.
~
(בוקר למחרת)
קמתי בבוקר שומע קול גיטרה מסתובב ורואה את הארי שר ומנגן ואז הוא סיים לנגן ״לא ידעתי שאתה מנגן ושר״ אמרתי בקול של בוקר ״אמ..זה סתם אני עושה שמשעמם לי אני גם לא שר טוב״ אמר ״אתה רציני?!?!? אתה שר מדהים תשיר לי שוב״ אמרתי ״לא״ הוא אמר ועשיתי את הפאנפיק פייס שלי ״בבקשההה״ אמרתי ״לעזאזל איתך״ אמר והתחיל לשיר שיר שהוא כתב שקוראים לוtwo ghost ואז הוא סיים לשיר ״הארי זה מדהים!!״ אמרתי ״תודה זה עליך״ אמר והרגשתי שאני מסמיק וראיתי שהוא שם לב לזה והתחיל לחייך ״מה השעה בכלל?״ שאלתי ״3 בצהריים״ אמר ״מהההה אז למה לא הערת אותי?״ ״כי ראיתי שלא ישנת בלילה ואתה נראה חמוד שאתה ישן אז נתתי לך לישון״
אמר ״טוב בוא נלך לאכול אני גוועה״ אמרתי ובאנו לצאת ללכת לחדר אוכל ״רגע תגיד לנייל לבוא כי הוא נראלי ירצח אותנו אחרי זה וגם תזמין את ליאם וזאין״ אמרתי ״צודק נייל ירצח אותנו״ אמר ושנינו צחקנו והלכנו לחדרים שלהם נייל בא איתנו וליאם לא היה בחדר שלו ואז הלכנו לחדר של זאין לשאול אם הוא רוצה לבוא איתנו ואז ראינו אותו ואת ליאם מתנשקים ״רגע מההההה״ הארי אמר ״יאעאעאעאעאעאעאע״ נייל צעק וליאם וזאין הסתכלו עלינו מובכים ״כמה זמן אתם ביחד?״ שאלתי אותם ״בערך בתחרות גלישה קצת לפני״ ליאם אמר ״מההה אז למה לא סיפרתם לנו?״ הארי אמר ״לא יודעים״ אמרו ביחד זאין וליאם ״טוב עכשיו רק אני והאוכל נשארו״ נייל אמר וכולנו צחקנו ״לפחות כולנו עכשיו לא לבד ולכולנו יש בני זוג״ המשיך נייל וכולנו צחקנו יותר ״אם כבר מדברים על אוכל בואו הולכים לאכול״ אמרתי וכולנו ירדנו לחדר אוכל ואכלנו המבורגרים ולאחר מכן הלכנו לבריכה להשתזף ואז חזרנו כל אחד לחדר להתארגן ואז חזרנו הביתה ואני והאז הלכנו לבית שלו.
YOU ARE READING
Larry stylinson- surfing
Romanceהסיפור כולל: -תכניים מיניים -שפה גסה -לארילארילארילארילארי