{11}

3.9K 255 176
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm öncesi gözleriniz kamaşsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm öncesi gözleriniz kamaşsın

Jisoo'dan

Günlerdir hiçbir türlü telefonumu açmıyordum. Sinirli, öfkeli, üzgün, kırgındım. 2 yıldır Youtube için elimden her şeyi yaparken, youtube umurunda bile olmayan biri gelip tüm emeklerimi çiğnemişti. Herkes onun hakettiğini söyleyerek bana hakaretler ediyor, aşağılıyordu.

Koltukta boş boş otururken kapının çalması ile ayağa kalkıp kapıya gittim. Delikten kimin geldiğine baktığımda Lisa ve Jaehyun'un geldiğini görmemle direk kapıyı açtım. "Birileri depresyona girmiş" Jaehyun yüzünü kısarak konuştuğunda ona dil çıkararak içeriye geçtim.

"Telefonuna bakmadın değil mi?" Kafamı olumsuz anlamda sallayarak Lisa'yı yanıtladım. Jaehyun oflayarak oturduğu yerden kalktı. "Böyle mal gibi oturcak mıyız amına koyayım, kalkın bir yerlere gidiyoruz" bende aynı onun gibi oturduğum yerden kalktım. "Sen mal mısın? Dışarı çıktığım gibi magazinciler üzerime mi yığılsın?" Jaehyun hafif bana yaklaştı, bileğimi tutup konuştu. "Magazincileri sikeyim, yürü gidiyoruz." Lafının bitmesi ile kolumdan çekiştirmeye başladı, kolumu kurtarmaya çalışaam da hiçbir işe yaramıyordu.

Jaehyun'un zoru ile geldiğimiz kafe'de saatlerdir boş boş oturuyorduk. Ne bir şey yemiş, içmiştik, ne de sohbet etmiştik. Gerçi Lisa ile Jaehyun ara sıra bir şeyler konuşuyorlardı, ama benim hiç onlara katılacak halim yokt. Emeğim zâyi edilmişti, ne yapmalıyım kalkıp göbek mi atmalıyım? Ancak benim bir şekil bu işi düzeltmem gerekiyordu. Böyle giderse işler hiç iyi olmaz.

1 ay sonra
Youtube Magazin

1 ay öncesine kadar Youtube Kore'nin en büyük kanalı 'Jichu World'un sahibi Kim Jisoo, tahtından indirildiğinden beridir aktif değil. Çoğunluk her gün instagram hesabına gönderi atan Kim Jisoo, 1 aydır gönderi atmıyor. Fanları onun için endişeli. Kim Jisoo, Kim Taehyung yüzünden mi aktif değil? Kim Jisoo Youtube'u bırakacak mı? Hepsi yakında cevapları ile Youtube Magazin'de.

Taehyung'dan

"Hah! Şimdi de prim kasmak için depresyona girme numarası yapıyordur" Jennie'nin dedikleri ile göz devirdim. Arkadaşlarımın hepsi bugün bana gelmişti, eğleniriz diye düşünmüştüm ama onlar sabahtan beri Jisoo hakkında konuşuyorlardı. Bari düzgün konuşsalar, bir sürü iftirada bulunup durdular. Ben bile bu kadar kafaya takmıyorken arkadaşlarımın bu kadar ilgilenmesi çok değişiğime gidiyor.

"Lan! Bu ne? Siz de gördünüz mü?" Hepimiz anlamaz bir şekilde Jungkook'a bakarken, oturduğu koltuktan kalkarak -pardon uçarak- yanıma geldi. Telefonunu bana çevirdiğinde Jisoo'nun hesabına attığı gönderiyi göstermesi ile altta ki uzun yazıyı okumaya başladım.

 Telefonunu bana çevirdiğinde Jisoo'nun hesabına attığı gönderiyi göstermesi ile altta ki uzun yazıyı okumaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jichuworld: hepinize selam! Bugün sizlere aldığım bir kararı paylaşmak istiyorum. Çoğunuzun bildiği üzere 2 senedir Youtube dünyasındayım ve işimi SEVEREK yapıyorum. 2 senedir en iyisi olmak için uğraşıyordum. Kimi zaman bir video için ailemden, sevdiklerimden uzak kaldım. Kimi zaman da bir video için canımı bile tehlikeye attım. Sonucunda istediğim yere vardım, ismi çok fazla duyulan, tanınan, sevilen bir youtuber oldum. Ancak bunun kısa sürmesi emeklerimi ziyan olmasına sebep oldu, bu işi seviyorum, ancak bu kadar tepki, hakaret ve saygısızlık ile devam edemem. Şimdi ki en iyi kişi Kim Taehyung'u tebrik ederim, umarım başarıların daim olur. Beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim, sizi çok seviyorum...

16.937 beğenme    12.937 yorum

O: NE YANŞ YOUTUBE'U MU BIRAKIYO

Ş: şu an şoktayım Jisoo youtube canından çok severdi

P: duyar kasma

Ğ: youtube bırakacağını düşündüğüm son kişi bile değildin

B: bırakması onun için daha iyi olur. Son zamanlar 'malum' kişinin oppacıları, toxic fanları tarafından çok fazla hakarete uğruyordu.

Yeni bölüm, yeni sene ile selamlar!
2021'den beklentileriniz neler?
Biliyorum bölğmler kısa ve uzun aralıklarla geliyor, kusura bakmayın, ama gerçekten boş kalabildiğim her vakit bölğm yazmaya çalışıyorum.
Seviliyorsunuz💓 VSoo ile kalın💙

Youtuber / VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin