Taehyung'dan
"Baksanıza size bir şey sorucam" dediklerim ile herkesin bakışı bana döndü. Jennie hemen koşarak yanıma geldi ve oturdu, diğerlerinin de gelmesi ile Jennie koluma vurdu "dökül"
"Ya biz şimdi Jisoo ile sevgili olalı daha 1 ay oldu, ve ben bir şey düşündüm ama çok tedirginim emin değilim" "lan geveleme de anlat" Jimin'e göz devirip devam ettim, "yaşım 26 oldu, Jisoo'da 25, yaşımız da çok uygun. Ve birbrimizle olan ilişkimiz sanki 10 yıldıe sevgili gibi, acaba diyo-" "yap gitsin!" Jennie bağırarak konuştuğunda anlamsız bakışlarımı gönderdim. "Neyden bahsediyorsun Jennie?"
"Çocuk yapmaktan bahsetmiyor musun? Yap gitsin" ofladım, "Jennie bir durda anlatayım" dudaklarını büzüp arkasına yaslandığında tekrar diğerlerine döndüm. "Diyorum ki Jisoo'ya evlenme teklifi mi etsem? Zaten evli gibiyiz, hep bende kalıyor, veya ben onda kalıyorum. Sadece imzamız yok" dediğimde Namjoon oturduğu yerden kalkıp diğer yan kısmıma oturdu. Elini sırtıma koydu "Jisoo'nun ne diyeceğini bilemem, daha yeni çift oldunuz. Ama senin de dediğin gibi 10 yıldır sevgili gibisiniz, Jisoo'nun ne diyeceğini biz bilemeyiz, sende eğer bilemiyorsan sor gitsin bir şey kaybetmezsin. Evlilik teklifi ettin diye senden ayrılacak değil ya?" Dediğinde başımı olumlu anlamda salladım "sağol Hyung"
"Gençler hazır toplanmışız bende açıklayayım" hepimizin bakışları bu sefer Jungkook'a döndü "artık Dünyalar güzeli, hem youtuber, hem model, hemde dansçı olan ultra mükemmel bir yengeniz var. Hemde Taehyung ile bacanak olduk" dediğinde herkes gülmeye başlamıştı. "Tebrikler kardeşim" dedim.
"Tamam şu resmiyeti kaldırın artık alışık değilim böyle olmanıza" bende ayağı kalktım. "Jimin haklı, bu ne böyle?" Jennie bağırarak ayağı kalktı "Jisoo'ya evlenme teklifi etme programı başlasın o zaman" diyerek elini kaldırdığında herkes bağırmaya başlamıştı.
Size bir haberim var... bir sonra ki bölüm Final :)))) ama bir kaç tane özel bölümde atacağım 💗💝💜🖤💙💓💖❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youtuber / Vsoo
Teen FictionYoutube magazine: Kim Taehyung'un kanalı TaeTae, Kim Jisoo'nun kanalı Jichu World'u geçerek, en fazla aboneye sahip kanal oldu {Texting&düz yazı} 24.01.21 - #3 bangtanpink 06.03.21 - #3 vsoo 03.04.21 - #3 jisoo