{22}

3.5K 211 195
                                    

Alarmımın çalması ile mükemmel uykumdan uyanmak zorunda kaldım. Alarmı kapatmak için telefonu elime aldığımda 'Taehyung'a gidilecek' yazısını görmem ile yataktan fırladım.

Hemen banyoya geçip elimi, yüzümü yıkamak, diş fırçalama gibi bakımlarımı yaptıktan sonra hemen odama geçip dolabımı açtım. Olabildiğince mükemmel olmak istiyordum.

Neredeyse dolapla bakışalı 5 dakika oluyordu ama ben hala karar verememiştim. Şort mu? Etek mi? Elbise mi? Pantolon mu? Neden bu kadar seçenek vardı ki?!

Aslında gelinlik giyerekte gidebilirdim.

Aslında gelinlik giyerekte gidebilirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydikleri)

Gözüme kestirdiğim takımı alıp üzerime giydiğimde hemen makyaj masama oturup, yüzüme doğal görünen bir makyaj yaptım. Saçları da hafif dalgalandırdıktan sonra son kez aynaya baktım.

Taehyung'a çıktığımı belirten mesaj attıktan sonra arabamı çalıştırdım ve gelecekte ki evime doğru arabayı sürmeye başladım.

Neredeyse 10 dakikadır kapının önünde durmuş kapıyı çalmak için cesaretlenmeye çalışıyordum. Kalbim şu an yerinden çıkacak gibi atarken, elim ayağım birbirine girmişti.

Son bir kez daha telefonun kamerasından kendime baktıktan sonra, yüzüme beni çok güzel gösterdiğini düşündüğüm gülümsememi koydum. Elimi yumruk şekli yapıp kapıyı tıklattığımda direk kapının açılması ile başta şaşırsamda sonra gülümsemeye başladım.

"Hoşgeldin" dediğinde içeri girdim ve "hoşbuldum" dedim. Eli ile bir yeri gösterip "sen salona geç istersen, bende masaya son bir kontrol yapıp seni çağıracağım" dediğinde başımla onu onaylayıp gösterdiği yere geçtim.

Salonda siyah deri koltuğa oturduğumda evin görünen kısmını incelemeye başladım. Önceden de gelmiştim ama hiçbir zaman inceleme vaktim olmamıştı. Ev mükemmel dizayn edilmişti. Her şey bulunduğu yere cuk diye oturmuştu.

"Her şey tamam, masaya geçelim mi?" Dediğinde onu onaylayan mırıltılar çıkararak ayağı kalktım. O önden ben arkasından ilerlerken salondan çıkıp direk yan tarafta ki mutfağa geldik. Yaklaşıp bir sandalyeyi çektiğinde kafası ile orayı gösterdi. "Teşekkür ederim" diyerek oturduğumda o da karşıma geçmişti.

"Birlikte senin youtube kanalına video çekelim mi? Hemde geri dönüşünü başlatmış olursun" dediğinde elimde ki çatalım masaya koydum, "bu çok güzel bir fikir, ne çekelim" o da çatalını masaya koyup arkasına yaslandı. "Sevgilim ile bir günlük vlog çekelim, bak sen bugün bende kal yarın sabah kalkarken çekmeye başlayalım, dışarı falan çıkarız takılırız bir yerlerde" bende arkama yaslandım "yani senin içinde sorun olmazsa kalabilirim"

"Tabii ki sorun yok, çok memnun olurum" peçeteyi alıp hafifçe dudaklarımı sildim. "Tamam o zaman, ben evden bir kaç eşyamı alayım" ellerini salladı "hayır hayır, gitmene gerek yok. Rose ve Jennie bana kalmaya geldiklerinde giymeleri için onlara aldığım kıyafetler var. Giyilmemiş bir kaç tane var sana veririm onları" "olur" dediğimde gülümseyerek birbirimize bakıyorduk.

Youtuber / VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin