{23}

3.3K 199 125
                                    

Gözlerimi yavaşça aralarken dudaklarımda bir gülümseme belirdi. Bunun sebebi, göğüsünde sarılarak yattığım, kokusu bütün Dünya'yı değiştirebilecek olan adamdı. Kafamı göğüsünden kaldırıp yatakta oturur vaziyete geldim. Duvarda ki saate bakışlarımı çevirdiğimde saatin 22:10 olduğun gördüm.

Odadan çıkıp uzun koridor ile buluştuğumda rastgele bir odanın kapısını açtım. Bu oda muhtemelen Taehyung'un, Rose için ayırdığı odası idi. Dolabı açıp baktığımda kız kıyafetleri ve bir tane Rose'nin resmini görmem bunu onaylamıştı. Bir kaç tane kıyafet alıp odada bulunan banyoya girdim.

Kısa bir duş aldıktan sonra odaya geçip üzerimi giyinmiştim. Aşağı inmeden önce bir kez daha Taehyung'a baktığımda hala bebek gibi uyuyordu.

Mutfağa geldiğimde hiç bir eşyanın yerini bilmiyordum. Arayarak yapacaktım bir şekil.

Uzun uğraşlar sonucu kahvaltıyı hazırlamıştım. Şimdi Taehyung uyanana kadar bizimkilere yazabilirdim.

2 prenses ve 3 cüceler

Siz: gençler Fake enişteniz artık Real enişteniz oldu bilginize

Lisa: ENENENENENEN VAKLA ÖI ŞAKA DEĞİL DİMİ AY YAŞASIN SONUNDA YAKIŞIKLI BİR ENİŞTEM VAR
NE SEVAP İŞELDİM SE BANA BUNLARI VEŞRYORSUN TANRIM

Yugyeom: anlat bakalım nasıl oldu

Siz: o zmn gruptan çık +18 çinkü beneğim şdmdidmf

Yugyeom: ben 23 yaşındayım ama sen bilirsin
Bİ DAKİKA LAN +18 DERKEN
LAN SİKERİM O OROSPU ÇOCUĞU HANGİ HAKLA BEMİÖ JİCHU MU SİKER

Jaehyun: of bu çocuk neden böyle
Ama bir dakika evet
Şu çocuğu bi tamamıyla tanıyalım
Sevgili olmaya seks ile başlamakta ne bilm
SİKERİM O İBNEYİ

Bambam: ıhmmm
Eniştenin bi ölçüsünü alalım

Lisa: siz yeminlen sakatsınız
Lan gerizekalı herifler
Çocuğun 6 tane dalyan gibi arkadaşları var
Tm sizde kaslı falansınız ama
6 taneye karşı gelecek kdr değil yani
Ayriyeten
LAN ARKADAŞINIZ SEVGİLİ YAPTI DİYE MUTLU NE DİYONUZ OROSPU ÇOCUKLARI
Durun lan annelerinizi seviyorum
İBNE HERİFLER GÖTLER

Siz: sizi nereden tanıdım ben be püüüü

Telefonu kapatıp koltuğa koyup ayağı kalktım. Yukarı çıkıp odaya girdiğimde yatak boştu. Bir anda banyo kapısı açılıp bel altına havlu sarmış Tae görmem ile hızlıca arkamı döndüm. Gülme sesi geldiğinde kaşlarım çatıldı "güzelim, bir kaç saat öncesinde tamamı ile gördün. Şimdi bu utanma da nesi?"

"Olsun şu an bu farklı bi durum, şu an sek- işte şey yapmıyoruz" bana yaklaştığını hissetmem ile nefes almayı bırakmıştım. Arkadan kollarımı belime dolayıp boynuma öpücük kondurdu "benden sadece seks anında utanmayacaksan, hep seks yapalım bebeğim" dediğinde beni kendine çevirdi. Ani çevirmesi ile ellerimi göğsüne koyduğumda utancım kat ve kat artmıştı.

Dudaklarıma bir buse kondurdu, "sen böyle yapacaksan işimiz zor" diyerek güldüğünde bende güldüm, tek kaşımı kaldırdım "ne yapıyor muşum?" Cilveli bir şekilde konuştuğumda dudağının bir kenarı yana doğru kaydı, "utanıyor muşsun".

Tamam sen God Jisoo'sun göster ona kendini kızım. Ben sertliği, swag'liği ile tanınan bir kızım şimdi utandı rolüne giremem. Ellerimi Taehyung'un boynuna doladım. Arkaya uzamış saç tutamları ile oynarken yüzümüzü yakınlaştırıp tahrik edici bir ses ile konuştum. "Ben utangacım Taehyung? Öyle mi?" Dediğimde o da aynı şekilde konuştu "aynen bebeğim, az önce utangaç bir bebekten fazlası değildin" dediğinde, bu sefer benim dudağımın bir kenarı hafif yana kaydı.

Dudaklarımı Taehyung'un dudaklarını bastırdım. Üst dudağını büyük bir iştah ile öpmeye başladığımda o da alt dudağımı kavradı. Ellerimi boynundan çekip yanaklarına getirdim. Yanaklarını okşarken o da üzerimde ki tişörtten içeri elini sokup belimi okşamaya başladı. Hareketlenip Taehyung'u çekerek duvara geldiğimizde onu duvara yasladım. Bir yandan öpüşürken kendimi ona bastırdığımda ağzından erkeksi bir inilti çıkmıştı. Bedenimi onun bedenine sürterken Taehyung kendinden geçmiş gibiydi. Tam yükseldiği sırada epeyce geri çekildim. "Utandığım için devam edemiyeceğim, baksana yanaklarım kızardı. Hadi hazırlan aşağı gel uzaylı çocuk, yemekler soğuyor" sözlerim bittiği gibi odadan çıktığımda Taehyung'un son yüz ifadesi beni güldürmüştü.

Geçen biraz zamanın ardından Taehyung aşağı geldi, "gerçekten bunu bana yaptığına inanamıyorum Jisoo" dediğinde kaşlarımı çattım "ama hayatım ne yapabilirim? Utandıım~" dediğimde göz devirerek masaya oturdu. "Bu güzel yemekler için seni affedeceğim bebeğim, ama sonrasında sorulacak bir hesabın var. Acısını çok pis çıkaracağım" diyerek göz kırptığında güldüm "tamam hadi yemeğini ye koca bebek"


Bu sefer biraz daha ileri gittim şdmdldnf belki daha da ileri giderim hiç bilmiyorum gencolar. Ama en beğendiğim bölümüm bu bölüm oldu, çok mükemmel bir çift oldular

Youtuber / VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin