Jisoo'dan
Mükemmel uykumdan beni uyandıran bildirim seslerine küfürler saydırarak telefonumu elime aldım. Jennie'den, Rose'den, Jungkook'dan, Jimin'den ayrı ayrı bir sürü mesaj gelmişti. En sonra mesaj yollayan Jungkook olduğu için en üstte ki onundu, onun attığı mesaja girdim.
Jungkook: Jisoo Noona
Heyy
Jisoo
Uyansana
Evde misin?
Çok acil bir şey oldu
Taehyung
Fıstığa alerjisi varya
Salak fıstık yemiş
Şimdi doktoru gekdi
Taehyung'un evindeyiz
Taehyung çok kötü
Çok fazla fıstık yemiş
Galiba isteyerek yememiş aldığı çikolatada varmıl bilmiyormuş bir sürü yemiş
Durumu çok kötüymüş Jisoo
Seni almaya geliyorum JisooCevapsız sesli arama
Cevapsız sesli aramaGelşyorum bak
Arabaya biniyorum şu an kalk hadi Jisoo
Hangi bokumdasın çık oradan
Fıstıklar uzun süre nefes almasını engellediği için akciğeri hasar almışTelefon elimden düşerken olduğum yerde dona kalmıştım. Kapının çalması ile bakışlarımı odamın kapısına çevirdim, hemen kapının arkasında olan ceketimi üzerime geçirip aşağı indim. Kapıyı açtığımda Jungkook gelmişti, yüzünde telaşlı bir ifade vardı. Ben Jungkook'un arabasına ilerlerken o da kapatmayı unuttuğum kapımı kapatıp bana yetişti. Ben yolcu koltuğuna otururken o da sürücü koltuğuna geçti.
"J-jungkook durumu nasıl, doktor ne dedi? Bir şey olmayacak değil mi?" Sıkıntıyla nefes verdi "doktor şu an sadece serum verdi, başka yapabilecekleri bir şey yokmuş zaten. Durum tamamen Taehyung'un gücüne bağlı" gözümden yaşlar alarken hafifçe gülümsedim "Taehyung çok güçlü, hiç bir şey olmayacak ona" dediğimde "umarım" diyerek arabanın hızını arttırdı.
Kısa yolculuğun ardından Taehyung'un evinin önine gelmemiz ile hızlıca arabadan indim. Jungkook'da hızlıca arabadan inip bana yetiştiğinde kapının önüne gelmiştik. Ağlamam hıçkırıklara dönerken Jungkook kapıyı çaldı. Uzun süre açılmayan kapı ile Jungkook bir şey hatırlamış gibi cebinden bir anahtar çıkarıp kapıyı açtı.
Kapıyı hızlıca açtığımda ev kapkaranlıklı, kaşlarımı çatıp Jungkook'a döndüm "hastaneye mi gittiler acaba?" Yüzüne bakılırsa o da bir şey bilmiyor gibi duruyordu. "İçeri geçelim bi" dedikten sonra kapıyı daha da açıp içeri ilerledim. Jungkook'da ardımdan girip kapıyı kapattığında hiç bir şey görünmüyordu.
Birden ışığın açılması ile büyük bir gürültü koptu. Jimin'in sıktığı konfeti tüm evde patlarken, Rose, etrafa gül yaprakları fırlatıyordu. Koltuğun arkasından Yugyeom, Jaehyun, Bambam, Lisa ve Hoseok belirdi, hepsinin üzerinde ismimin bir harfi yazıyordu. Yan yana oldukları için ismim ortaya çıkmıştı. Beşli iki tarafa dağıldıklarında ortalarından, Üzerinde ki takım elbise ile Taehyung belirdi. Gülen yüzü ile bana bakarken ben şaşkınlık ile ona bakıyordum. Yavaşça bana doğru geldiğinde yaklaşıp göz yaşlarımı öptü. Geri çekildiğinde ise bir anda yere çömelmesi ile kaşlarım çatıldı. Nereden çıkardığını bilmediğim kutuyu açtığında içinde ki yüzük parlamaya başladı. Ağzım şaşkınlık ile açılırken bakışlarımı Taehyung'a çevirdim.
"Ben, bundan sonra ki hayatımı, Beautiful Around the World ile geçirmek istiyorum, acaba o da benimle geçirmek iste mi?" Dediğinde göz yaşlarım akmaya başladı, ama bu sefer ki mutluluktadı.
Taehyung ayağı kalktığında, Jennie hafifçe yaklaşıp Taehyung'a arkadan çiçek verdiğinde Taehyung çiçeği bana uzattı. Çiçeği elinden alıp gülümsedim "Beautiful Around the World'da bundan sonra ki hayatını, World Wide Handsome ile geçirmek istiyor" dediğimde gülümseyerek ellerini yanaklarıma koydu ve dudaklarımızı birleştirdi. Biraz durup geri çekildikten sonra bizimkiler hayvan gibi bağırıyordu. Kutudan yüzüğü çıkarıp kibarca elimi tuttu, "bir daha asla çıkarmaman dileği ile" diyerek yüzüğü parmağıma taktığında gülümsemem daha da büyüdü. Kollarımı boynuna doladım "bir daha asla çıkarmayacağım" diyerek yanağına öpücük kondurup geri çekildim. Ben nasıl bir sevap işlemiştim de Tanrı bana bu adamı hediye etmişti?
Wuuhuuuu hikaye bittiiii
Çok değişiğime gitti, nasıl bitti ya daha yeni başlamış gibi hissediyorum. Bitirdiğim ilk kitabım oldu. Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim, diğer kurgularımda görüşmek üzere aşkolar sizi seviyorum💝🖤
Özel bölümlerde atacağım, bir sürüüüü❤️💙 bu mükemmel çiftimizin geleceğini de görelim yani değil mi ? :)🎈
Sağlıcaklı kalın💞🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youtuber / Vsoo
Teen FictionYoutube magazine: Kim Taehyung'un kanalı TaeTae, Kim Jisoo'nun kanalı Jichu World'u geçerek, en fazla aboneye sahip kanal oldu {Texting&düz yazı} 24.01.21 - #3 bangtanpink 06.03.21 - #3 vsoo 03.04.21 - #3 jisoo