İlk defa Tae'nin açısından bir bölüm, Tae'nin karakterini ortaya çıkaralım bakalım
Taehyung'dan
Herkes kendi aralarında muhabbete dalmıştı, ben ise boş boş etrafa bakıyordum. Bakışlarım onların masasını buldu, çok eğleniyorlardı, dün olanları takmamışlardı bile. Buna sevindim, bu olay büyürse çok kötü şeyler olabilirdi. Özellikle fanlara giderse. Arkadaşlarımın linç yemesi en son isteyeceğim şey, onların yeri bende çok farklı. O kadar farklı bir konuda haksız olsalar bile onları savunurdum, sonuna kadar.
Büyük bir ses oluşması ile kafamı çıkışa çevirdim. Bir bu eksikti! Magazinciler içeriye doluşmuştu. Birazı bizim masaya gelirken birazı Kim Jisoo'ların masasına gitmişti.
"Kim Jisoo ile aranızda ne oldu?"
"Arkadaşlarınız Jisoo ile kavga mı etti?"
"Kim Jisoo hakkında düşünceleriniz neler?"
Ardı ardına gelen sorular ile sinirlenmeye başlamıştım. Ben burda arkadaşlarım ile eğlenirken böyle bir şey yapmaları büyük terbiyesizlikti. Çok gürültülü bir şekilde oturduğum sandalyeden kalktım. O kadar sesliydi ki karşı masaya giden gazeteciler, hatta o da bana dönmüştü.
"Sorularınıza verecek bir cevabım yok! Burada arkadaşlarım ile vakit geçirirken gelip beni, bizi böyle rahatsız edemezsiniz. Lütfen gider misiniz?" Sesli bir şekilde konuşmamın sonunda herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"Ama Kim Jisoo il-"
"Ne Kim Jisoo, ne de başka biri beni ilgilendirmiyor, merak ediyorsanız araştırın bulun beni böyle rahatsız etmeyin" diyerek magazincinin lafını böldüm. Tüm magazinciler kendi aralarıda söylenerek gittiklerinde derin bir nefes vererek geri yerime oturdum.
"Bir rahat vermiyorlar amına koyayım" Suga seslice konuştuğunda diğerleri ona gülerken ben hala sinirden ölüyordum. Dudaklarımın içni kemirirken bir yandan şakaklarımı ovuyor bir yandan da ayaklarım ile ritim tutuyordum. Youtube Dünyasına katılırken Kim Jisoo ile rekabete girmek gibi bir fikrim yoktu. Lakin herkes beni onunla yarıştırmaya başlamıştı. Arkadaşlarımın da gazı üzerine Kim Jisoo ile atışmaya girmiştim. Hiçbirini isteyerek yapmıyordum. Jisoo'ya karşı sinirim, rekabetim, nefretim yok. Onu geçmek falan da istemiyorum. Ama bunu anlayan kim.
Böyle küçük bir bölüm daha atmak istedimm Taehyung'u anlamanız için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youtuber / Vsoo
Teen FictionYoutube magazine: Kim Taehyung'un kanalı TaeTae, Kim Jisoo'nun kanalı Jichu World'u geçerek, en fazla aboneye sahip kanal oldu {Texting&düz yazı} 24.01.21 - #3 bangtanpink 06.03.21 - #3 vsoo 03.04.21 - #3 jisoo