Sabah erkenden kalkmış ve hazırlanmıştım. Elle'nin çekimleri için şirkete gidecektik ve şimdi Taehyung'un gelmesini bekliyordum. Telefonuma gelen bildirime baktığımda Taehyung'un geldiğini belirten mesaj attığını görmem ile direk kapıya geçtim. Ayakkabılarımı ayağıma geçirdiğim gibi dışarıda lüks arabasına yaslanmış bekleyen Taehyung'un yanına geçtim. "Günaydın" dediğinde bende ona "günaydın" diyerek karşılık verdim.
Şirketin önüne gelmemiz ile Taehyung ile eş zamanlı arabadan indik. İnmemiz ile gazeteciler etrafımıza toplanmıştı. "Taehyung bey ile ne zamandır sevgilisiniz?" "Zamanında Taehyung bey ile olan atışmalarınız gerçek miydi?" Ardı ardına gelen sorular ile gerilmiştim. Gazeteciler etrafımı sararken belimi saran eller ile başımı kaldırdım. Taehyung belimi güven verircesine sararken kameralara döndü. "Özel hayatımıza karışmanız gerekmiyor, şimdi lütfen çekilir misiniz?" Dediğinde gazeteciler söylenerek etrafa dağıldılar. Taehyung'a bakıp gülümsediğimde o da bana bakıp gülümsedi.
...
Çekimlerin bitmesi ile kendimi koltuğa bırakmıştım. Yorucu geçmişti ama güzeldi, Taehyung ile olabildiğince yakınlaşmıştık."Çok güzeldin" duyduğum ses ile kafamı yasladığım yerden kaldırdım. "Teşekkür ederim, sende çok yakışıklıydın" demem ile yanıma oturdu. "Teşekkür ederim" dediğinde gülümseyerek ona baktım. O da aynı şekilde gülümsediğinde sadece bakışıyorduk. Taehyung'un gözlerinin dudağıma kayması ile ister istemez dudaklarımı yalamıştım. Taehyung'un yutkunduğunu görmem ile içimde ki şerefsizlik ortaya çıkmıştı. Taehyung kendini epeyce zorlayarak bakışlarını tekrar bana çevirdiğinde bu sefer gözleri kayan taraf ben olmuştum.
Dolgun olan dudaklarına sürdüğü parlatıcı onları epey öpülesi hale getirmişti. İçimden dudaklarına yapışma isteği geçerken bunu zaten karşı taraf yapmıştı. İlk başta şaşırsamda sonradan ona karşılık vermeye başlamıştım.
Oturduğu yerden biraz daha bana yaklaşıp, elini yanağıma koyup okşadı. Alt dudağımı esir alırken, bende onun kadar profesyonel olmasamda üst dudağı ile ilgileniyordum.
Hafifçe birazcık geri çekildiğinde gözüm hala kapalıydı. Nefesini dudaklarıma vererek konuştu, "dudakların, çok güzeller" diyerek tekrar dudaklarımızı birleştirdiğinde oturduğum yerde daha çok ona yaklaştım. Bedenlerimizin üst kısımları birbirlerine değerken, kollarımı beline sardım. Yüzümü okşamaya devam etmesi beni kendimden geçiriyordu.
Devam etmeyi isterdim ama bulunduğumuz ortam hiç müsait değildi. Direk Taehyung'dan geri çekilip ayağı kalktım "birileri gelebilir Taehyung, gidelim artık" nefes nefese konuşurken o derin bir nefes verirken başını onaylarcasına salladı.
...
Arabada hiçbir şey demeden ilerliyorduk. Gerçi diyecek bir şey bulamıyordum, utanıyordum sanırım. Utanmam beni şaşırtmıştı, öpüştüğüm ilk kişi Taehyung değildi. Ama en güzeli Taehyung'laydı, sanırım bundan sebep utanıyordum.
Evimin önüne gelmemiz ile göz ucu ile Taehyung'a baktım. "Teşekkür ederim, görüşürüz" kafasını sallayıp "görüşürüz" dediğinde arabadan inip eve ilerledim.
Kim Taehyung, 2 kelime, 3 hece, 11 harf. Benim kalbimin tamamını çalan kişi...
Tam yerinde kestim öpüşmeyi dşdmflf ama orada devam edemezlerdi, ve ben böyle sahne yazmakta iyi değilim. İleride denerim güzel olursa yayınlarım ama pek sanmıyorum. Gözlerinizin kanamasını istemem :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youtuber / Vsoo
Teen FictionYoutube magazine: Kim Taehyung'un kanalı TaeTae, Kim Jisoo'nun kanalı Jichu World'u geçerek, en fazla aboneye sahip kanal oldu {Texting&düz yazı} 24.01.21 - #3 bangtanpink 06.03.21 - #3 vsoo 03.04.21 - #3 jisoo