Chapter 2

80 11 0
                                    

Time skip at home
Y/N P.O.V
Sampai sahaja aku di rumah,aku terus masuk dalam bilik air dan bersihkan diri "erm malam ni nak pakai baju apa eh?" lepas beberapa minit aku memikirkan.Akhirnya aku membuat keputusan untuk memakai baju t-shirt bersama seluar pendek paras peha.Selesai je memakai pakaian,aku terus merebahkan diri ku di atas katil queen itu.Tiba-tiba aku teringat kejadian dimana hoseok meminta nombor telefon ku. "Kenapa aku layan dia baik sangat eh?" kataku pada diri sendiri.Setelah sekian lama aku memikirkan akhirnya aku terlelap.

Next Morning
Kring kring  aku membuka mataku apabila jam loceng ku telah berbunyi menandakan sudah pukul 6 pagi.Aku bangun dan terus bergerak masuk ke  bilik air untuk membersihkan diri.Selesai membersihkan diri aku terus pakau baju sekolah ku dan terus turun kebawah untuk sarapan.Aku ternampak Eomma ku di dapur untuk menyediahkan sarapan pagi."Morning Eomma" sapaku ceria "Morning anaku yang kyeopta(comel)" aku tergelak kecil mendengar balasan dari Eomma ku.Aku terus duduk di kerusi dan mengambil sekeping roti dan makan. "Eomma mana Appa?" Tanyaku pada Eomma ku "Macam biasa lah Appa kamu tu,dah petgi office.Katanya ada banyak kerja nak disiapkan".Balas Eomma ku degan panjang lebar "Ohh"

______________________________________
Btw this chapter is not my idea,this is daniadahlia12.This is she first time write Fanfiction,and i know this just short but this is she first time and we will forgive she right?

Dan semua Chaptet ni,tak dek satu pun idea Author,kalau chapter ganjil tu Author yang buat kalau genap baru dia yang buat

My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√Where stories live. Discover now