Y/N P. O. V
Morning
Aku terjaga disebabkan oleh jam loceng yang berbunyi tadi. Aku bangun dan terus menuju ke bilik air untuk membersihkan diri. Selesai membersihkan diri aku terus memakai bajudi dalam bilik air. Aku keluar dan ternampak yang hoseok masih belum bangun lagi. Aku biarkan dia dan terus turun ke bawah untuk buat breakfeast.Aku hanya buat nasi goreng kimchi dan air hot chocolate. Selesai hidang semua makanan aku duduk di tempat ku dan aku nampak hoseok dah turun. Dia terus makan nasi goreng kimchi itu dengan senyap. Aku pon makan dan biarkan dia. Tiba-tiba hoseok bersuara untuk memecahkan kesunyian. "Kenapa awak tak kejut saya tadi" Tanya hoseok. "Sukati aku ah nak kejut kau ke tak nak" Balas ku dengan nada yang agak kasar.
"Awak marah saya lagi ke" Aku hanya abaikan dia dan teruskan makan. Makan lagi penting dari tengok muka dia. "Ok saya mintak maaf kalau saya ada buat salah" Katanya dengan nada yang sayu"Tiada maaf bagi mu" Aku bukan tak nak maafkan dia tapi hati aku masih sakit yang dia duakan aku. "Awak jangan macam ni. Maafkan saya k" Dia masih memujuk ku supaya aku maafkan dia.
"Aku dah cakap kan aku takkan maafkan kau selagi aku belum hidup bahagia dengan kau. Kau sedar tak apa yang kau dah buat ni. Kau DUAKAN aku sebab perempuan sial tu. Aku sabar tau dengan kau selama ni, tapi bila dah seminggu kau layan aku macam nak marah. Kau fikir tak apa yang aku rasa. Aku nak kau pergi beli patung barbie dan buat main sebab aku bukan untuk dipermainkan". Kataku dan tanpa sedar setitis air mataku jatuh membasahi pipi ku.aku terus lari masuk ke dalam bilik dan mengunci nya.
Hoseok terdiam. Apa yang Y/N kata itu semua nya betul. Dia rasa bersalah atas apa yang dia dah buat. Dia terus bangun dan melangkah naik ke tingkat atas. Dia ingin masuk ke dalam bilik tetapi pintu bilik itu terkunci. "Y/N bukak pintu ni sayang" Dia sedaya upaya memujuk gadis itu supaya dia Y/N bukak pintu tersebut. "Y/N kalau awak tak bukak pintu ni saya pecahkan pintu ni" Y/N terus bangun dan membuka pintu itu.
Hoseok mahu memeluknya tetapi Y/N pantas bersuara. "Jangan peluk aku. Kau pergi peluk yeochin kau" Katanya dengan suara yang kasar. "Awak saya betul-betul mintak maaf. Saya tak berniat pon nak duakan awak " Kata hoseok dengan lembut "Kalau kau tak berniat asal kau masih tak break up dengan yeochin gila kau tu. Nak aku pergi dekat dia pastuh belasah dia sampai masuk hospital ker macam mana" Kata
Y/N serious."Erk tak. Jangan buat macam tu, ok sekarang jugak saya break up dengan dia. Hoseok terus mendail nombor yeochin nya itu. Tak sampai beberapa minit panggilan diangkat.
Baby ada ap -xxx
Woiiii perempuan sundal tak cukup kain. Kau tak payah nak baby-baby sangat tau tak aku geli -Y/N
Hei you siapa hah you perempuan simpan dia ker apa ni -xxx
Ewah sedap Mak bapak kau jer cakap aku perempuan simpanan dia. Aku ISTERI dia kau tau tak. Kau tu yang perempuan simpanan dia. Nama kau apa -Y/N
Nama i mirae yeochin kepada hoseok Oppa -mirae
Tak yah perasan sial..geli aku na muntah hijo -Y/N
Biadap you kan-mirae
Dah² aku tak nak cakap banyak banyak...hoseok cakap dia mintak break up,tu jer k...da-Y/N
Hey man- xxx
Tidak sempat mirae berkata apa-apa Y/N terus matikan panggilan. Dia bagi telefon milik hoseok semula dan masuk ke bilik. Y/N terus baring di atas katil nya dan main handphone nya. Dia tengok jam di telefon nya." Kejap nya pukul 9.40" Kata Y/N. "So awak dah maafkan saya lah kan" Tanya hoseok pada Y/N. "Sape kata kalau awak dah putus dengan pompuan tuh saya maafkan awak" "Erk ok. Tapi boleh saya tau macam mana awak tau yang saya ada yeochin" "Ok saya citer kan"
Flashback
Hoseok dah pergi ke kerja pada awal pagi. Y/N jadi bosan duduk di rumah sebab tak dapat buat apa-apa. Dia ambik keputusan untuk keluar pergi ke Shopping di Mall.
Sampai sahaja dia dia Mall dia terus mas7k dan hendak pergi ke kedai makan. Tetapi dia ternampak satu susuk tubuh yang amat dia kenali. Dia pergi dekat dan ya. Itu hoseok dan ada sorang perempuan yang dia tak kenal. Dia curi-curi dengar perbualan mereka.
"Baby I lapar boleh you suapkan I tak" Kata perempuan itu. "Aaaa kapal terbang nak masuk" Perempuan itu pon makan makanan itu dengan berselara. "Sayang lepas kita makan kita pergi main game nak tak" Tanya hoseok lembut. "I okay jer asalkan ada you" Hoseok hanya senyum pada per puan itu.
Y/N tidak mahu berlama-lama an disitu. Sebelum dia belasah hoseok dengan lebih baik dia balik.
Y/N ada masuk kelas taekwondo jadi dia tak nak besarkan hal ni di Mall. Dia pon berjalan balik ke rumah.End Flashback
"O-ooh. A-awak buat apa d-dekat mall tadi" Tanya hoseok dengan gagap, dia takut isteri nya belasah dia jadi dia takut dengan Y/N. "Awak dengar tak apa saya cerita tadi. Kan saya cakap saya nak pergi Shopping tapi tah macam mana saya ternampak pasangan couple siap berbaby sayang lagi. Kenapa tak babi terus je kan"
"Saya cuma tak nak besarkan hal ni dekat mall. Jadi saya ambik keputusan untuk balik sebelum saya belasah awak guna cara taekwondo dengan pompuan² sundal tu saya belasah" Kata Y/N dengan nada serious. Wajah hoseok terus berubah pucat selepas mendengar isteri nya membebel tadi. "Erk dah lah Jom tido dah malam dah ni. Goodnight" Kata hoseok pada Y/N."erm goodnight " Balas Y/N dan mereka pon tido.
______________________________________
Okay long chapter..Not me make..For next i will make chapter ..But i'm not promise
YOU ARE READING
My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√
Fanfictioncollaboration with @daniadahlia12 Apa perasan korang bila kahwin dengan stranger? Mesti pelik kn? Mesti korang tak nak kan? Dua pasangan suami and isteri kahwin kan anaknya degan seorang lelaki untuk memajukan syarikat ayahnya.Tapi setelah kahwin an...