Chapter 18

29 9 0
                                    

Y/N pov
2 bulan kemudian
Selesai hoseok dan Y/N makan. Mereka pergi ke ruang tamu untuk menonton tv. Y/N melabuhkan punggung duduk di sofa manakala hoseok baring di atas peha Y/N.

Y/N hanya membelai rambut hoseok sambil menonton cerita Fast & furious. "Awak, esok kita pergi buat Check up baby eh" Kata hoseok dan Y/N hantu mengangguk.

"Kalau awak nak anak berapa" Soalan yang tiba-tiba keluar dari mulut Y/N amatlah mengejutkan hoseok. Tetapi dia kawal reaksi nya. "Erm kalau boleh nak 10" Selamba hoseok berkata. Membulat mata Y/N mendengar jawapan suami nya itu.

"Gila ke apa. Awak ingat saya ni kilang ke apa ke. Sakit tau tak nak beranak tu" Balas Y/N sebelum mencubit lengan sasa milik hoseok itu.

Hoseok mengaduh sakit. "Saya tipu je lah. 3 pon saya dah okay dah sayang" Balas hoseok sambil mencubit pipi gebu Y/N. Y/N tersenyum memandang suaminya.

"Lagi 2 bulan Baby akan lahir" Teruja hoseok berkata. Wajah Y/ yang masa mencuba dipandang nya. "Hey sayang kenapa ni" Tanya hoseok sambil bangun dari pembaringan nya.

"Saya takut lah" Balas Y/N. "Saya tau awak kuat. Kenapa awak nak takut kan" Ujar hoseok sambil menarik isteri nya itu ke dalam dakapan nya.

Y/N membalas pelukan suami nya itu. Dia berasa lega berada dalam dakapan hangat hoseok. Mereka meleraikan pelukan dan kembali duduk seperti biasa.

"Saya dah lama tak dengar khabar mirae tuh. Apa citer dia tu" Tanya Y/N pada hoseok. "Saya dengar dia dah kawin dengan kawan saya. Nama dia Vernon" y/N hanya meng 'ohh' kan saja.

"Awak taknak 'kejar' dia balik ke" Kata Y/N.hoseok berdehem sebelum menjawab. "Buat apa saya nak 'kejar' dia'. Balas hoseok sebelum memalingkan wajah ke arah isteri nya itu.

"Yelah. Saya pernah dapat tau lah kan. Ada sorang lelaki ni tau dia dah kawin tapi mengadakan nak bercinta dengan ex dia semula. Siapa eh laki tu" Perli Y/N membuatkan hoseok terdiam.

"Erm. T-tu citer lama lah" Hoseok membalas kata kata Y/N itu. Y/N ketawa kecil sebelum kiss lips (author tak mampu nak cakapಥ-ಥ) hoseok dan segera berlari naik ke atas.

Hoseok kaku. Sebelum ni isteri dia tak pernah kiss dia. Hoseok segera mengejar isteri dia yang berada di atas. "Yahhh jangan lari" Jerit hoseok dan melangkah lari naik ke atas.

Hoseok mengunci pintu dan melangkah naik ke atas katil. Hoseok baring di sebelah Y/N setelah bermain berkejar kejaran (Pikir sweet ler tu). Hoseok baring sambil menarik Y/N tidur mendekati hoseok.

Akhirnya Y/N tertidur di dalam pelukan suami nya itu. Hoseok membelai rambut Y/N sebelum dia pon turut tertidur.

______________________________________
Sorry late updated 🙃,for next chapter author akan pasti kn, update awal

My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√Where stories live. Discover now