Y/N pov
Selesai jer parents Y/N berborak dengan Mr Kang. Parents Y/N membuat keputusan untuk pulang ke rumah memandangkan waktu pon dah lewat.Skip
Sampai jer Y/N di rumah dia terus menuju ke bilik air dan seperti biasa dia membersihkan diri nya. Y/N membuat pilihan untuk memakai pakaian pajama bercorak buah buahan.
(ye y/n dah pindah kat rumah hoseok and dia)
Selepas selesai memakai pakaian dia terus baring ke atas katil nya yang empuk gila namati tu. (K author tipu...heheh)
"Aduh mana jhope ni. Lambat nya balik. Sepatutnya pukul 5 tadi dah sampai rumah sekarang ni da pukul 8.45 dah ni" Omel Y/N.
Dia baru jer nak pejamkan mata tetapi bunyi pintu terbuka menganggu dia dan dia terus duduk di atas katil. "Y/N kenapa tak tidur lagi tu" Tanya jhope
"Lah baru ingat jalan rumah ker. Yerlah ingatkan dah tak balik rumah. Tu yang aku fikir kau dah mati tuh. Kalau kau dah mati senang aku gali kubur campak kau kat dalam kubur tuh" Marah
Y/N. Tahap savage dia tu buatkan jhope tersentak. Ha padan muka kau.' _Mana bini aku belajar ni. Savage gila,ni mesti suga hyung yang ajar ni_' monolog hati jhope. "Awak ni pon kalau nak marah tu jangan savage sangat lah" Marah Jhope tetapi dengan nada yang rendah. Kalau tinggi kan suara Kang kena tidur luar pulak.
"Kau pergi mandi sana" Kata Y/N pada jhope. Jhope segera menuju ke bilik air untuk membersihkan diri. Selesai dia membersihkan diri dia memakai t-shirt dan seluar pendek. Kemudian dia terus baring di atas katil menghadap Y/N tetapi Y/N membelakangi nya. (Maaflah kalau ayat author merapu)
"Awak masih marahkan saya ke" Tanya jhope. "Tak.mana ada saya marah" Balas Y/N. Alah tipu sunat boleh kan😂
"Saya minta maaf kalau buat awak marah" Balas jhope pula. Y/N terus duduk di atas katil nya dan pandang jhope dengan pandangan tajam. "Aku nak cakap sesuatu dengan kau. Tapi bangun dulu" Kata Y/N dengan suara yang tegas.
Jhope terus bangun dan duduk di hadapan isteri nya itu. " Awak nak cakap apa" Kata jhope. "Kenapa kau layan aku dengan baik sedangkan kau ada yeochin" Tanya Y/N tanpa memandang ke arah jhope. Hatinya sakit dapat tau yang dia getback semula dengan mirage sundal bolong tu.
"Sebab saya sayangkan awak" Balas jhope dengan suara yang rendah tetapi dapat didengari oleh Y/N. "Kalau kau sayang kan aku kau takkan curang dengan aku wahai Jung Hoseok bin Pak Samad" Balas Y/N
"Mianhae. Jeongmal mianhaeyo" Balas jhope. "Saya takde niat pon nak curang dengan awak. Cuma saya kesian kan dekat dia. Dia takde parents jadi" Jhope menjedakan ayat nya sevelum sambung.
"Jadi? " Balas Y/N kehairanan.
"Jadi.....jadi" Balas jhope lagi. Y/N yang dah geram terus menjerit.
"JADI APA?!!" Jerit Y/N pada jhope. Jhope terkejut terus membalas
"Jadi saya ambil keputusan untuk jadi namchin dia sebab body dia mantap dari awak" Balas jhope membuat kan Y/N tersentak. Jhope yang baru sedar dia terlepas cakap segera menutup mulut nya. 'Mampus lah aku. Bodoh lah mulut ni pon'
Y/N yang hendak memberitahu jhope tentang dia yang tengah prengnant terbantut disebabkan ayt jhope.
"Awak jangan salah faham. Saya tak ber-" Tidak sempat jhope hendak menjelaskan Y/N terlebih dahulu memotong percakapannya.
"Keluar" Arah Y/N. "Awak ja-" Y/N terus menjerit. "AKU CAKAP KELUAR" jerit Y/N sambil mengalirkan air mata.
(Kau tau kan lelaki yang buat girl menangis ni dosa dia besar sangat. Aku hempuk kau guna kambing jiran aku baru tau)
YOU ARE READING
My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√
Fanfictioncollaboration with @daniadahlia12 Apa perasan korang bila kahwin dengan stranger? Mesti pelik kn? Mesti korang tak nak kan? Dua pasangan suami and isteri kahwin kan anaknya degan seorang lelaki untuk memajukan syarikat ayahnya.Tapi setelah kahwin an...