Chapter 6

60 11 0
                                    

* Kring * bunyi loceng menandakan waktu rehat dah masuk. Pelajar bergegas pergi ke kantin untuk makan lah. "Y/N sini-sini" Jerit Mina. Aku duduk di sebelah lisa dan Dahyun kiranya tengah² lah ni. Sedang aku termenung Lisa menyapaku, "woi Y/N kau tak nak makan ke. Termenung je dari tadi. Teringat namchin ker" Tanya Lisa. "Ish kau ni takde masa lah aku nak teringat namchin aku tu" Balasku. "Ohh kiranya kau dah ada namchin lah ni yer" Kata Dahyun pula. "Takde lah. Aku dah berkahwin dah pon" Aku baru sedar yang aku dah terlepas cakap dan cepat² aku tutup mulut. "WHAT!!!!" Jerit Dahyun, Mina dan Lisa. Semua orang telah memandang ke arah meja kami.

"Err Sorry" Kataku pada mereka semua. "Weh kau kahwin ngan sape asal tak bagi tau aku macam ni kan kawan" Kata Mina pada Y/N. "Err korang kalau aku bagitau korang rahsiakan boleh tak jebal" Rayuku sambil membuat aeygo. "Hmm yerlah. Sekarang bagi tau kau kahwin ngan sape" Tanya Lisa pada ku. "Aku kahwin ngan Mr jung" Aku nampak muka terkejut beruk dorang semua tuh. "Weh kau seriuslah" Kata Mina. "Bab ni aku tak de masa nk buat main²" Balas ku serius. "Dah lah aku nk masuk kelas"

______________________________________
Bukan Author buat,btw who is read please vote.Sorry for short but this is not author do

My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√Where stories live. Discover now