Chapter 12

45 9 2
                                    

Y/N pov
"Dah kenapa dengan anak kita tu" Tanya omma Y/N."entah lah biar saya pergi tengok" Appa pon na8k dan masuk ke dalam bilik anak nya itu. "Y/N kenapa ni. Tak pernah pernah kamu buat perangai" Tanya Appa pada Y/N. "Hoseok duakan Y/N Appa" Balas Y/N sambil menangis. Appa Y/N terdiam buat seketika sebelum membalas. "Nanti Appa suruh hoseok datang rumah esok" Selesai membalas Appa Y/N terus keluar dari bilik Y/N

Skip

Hoseok terjaga disebabkan oleh jam loceng yang berbunyi itu. Dia terus menuju ke bilik air untuk bersihkan diri nya. Selesai memakai pakaian hoseok terus ke rumah appa Y/N untuk berbincang hal semalam yang dikatakan oleh Appa Y/N.

Sampai je hoseok di rumah itu dia mengetuk pintu terlebih dahulu sebelum masuk ke dalam rumah. Hoseok yang baru menjejak kan kaki nya ke dalam rumah dia ternampak yang mama nya bangun pergi ke arahnya dan tiba-tiba

Panggg

Wajah hoseok ke kanan disebabkan tamparan yang kuat oleh mama nya sendiri. Dia berasa curiga kerana tiba-tiba sahaja dia ditampar. "Mama waeyo. Kenapa tampar hoseok ni" Hoseok bertanya sambil memegang wajah nya yang ditampar oleh mama nya. "Awak Jom duduk dulu" Ajak papa hoseok. "Tercegat apa lagi dekat situ tak reti nak duduk" Kata mama nya dengan nada marah.

Hoseok pon berjalan dan duduk di sebelah mama nya. "Kenapa hoseok buat macam ni" Tanya Appa kepada hoseok. Hoseok yang tak tau apa-apa terus bertanya "buat apa Appa. Kenapa semua orang macam nak marah hoseok jer ni" Tanya hoseok curiga. "Kamu jangan nak buat buat tak tau hoseok" Balas papa hoseok dengan tegas.

"Kamu duakan Y/N lepastu  kamu selamba badak jer cakap tak tau apa-apa" Tanya Omma
Y/N yang dah lama mendiamkan diri. "Hoseok memandang Y/N yang masih menunduk itu. " A-apa yang o-omma cakap ni" Tanya hoseok gagap.

"Kamu jangan nak buat-buat bodoh hoseok" Balas mama nya. "Mama dengan papa tak pernah ajar semua ni hoseok. Kenapa kamu sanggup duakan Y/N. Apa kurang nya Y/N tuh. Jawab hoseok" Tanya mama nya dengan menekan kan perkataan jawab.

Hoseok kaku. Dia tak tau nak jawab apa. "Omma Appa hoseok minta maaf tapi hoseok nak pinjam sekejap Y/N.tanpa berkata apa-apa hoseok terus menarik pergelangan tangan Y/N. " Yah hoseok lepas lah. Sakit lah hoseok. LEPAS LAH SETAN" jerit Y/N tetapi hoseok endah kan sahaja.

"Apa yang awak bagi tau kat di orang semua" Tanya hoseok dengan tegas tapi itu tidak membuatkan Y/N takut. "Bagi tau apa" Tanya Y/N dengan selamba. Hoseok yang mendengar itu menjadi marah. "APA YANG AWAK TANYA DEKAT DIORANG HAH" jerit hoseok tapi tidak terlalu kuat.

"Oh tuh kau nak tau kan. Aku bagi tau di orang kau DUAKAN aku. Asal" Balas Y/N. "Kenapa awak bagi tau dorang" Tanya hoseok dengan nada yang lembut.

"AKU BAGI TAU DIORANG SEMUA SEBAB AKU DAH TAK TAHAN DENGAN PERANGAI KAU NI. SUKA DUAKAN AKU DENGAN BETINA LAIN SEDANGKAN KAU DAH TAU YANG KAU TUH DAH KAWIN. AKU MENYESAL CINTA KAN KAU" jerit Y/N

Y/N yang nampak hoseok nak balas dengan cepat dia menghalang supaya dia dengar apa yang nak Y/N nak cakapkan.

"Belum habis lagi. Kenapa kau buat aku macam ni hoseok. Apa salah aku dekat kau. Aku tak nak marah kau lama-lama sebab kau suami aku. Aku nak masuk rumah" Balas Y/N dan berlalu pergi tanpa menghiraukan hoseok yang masih kaku di situ.

"Betul ker apa yang aku dengar ni. Dia..... Cintakan aku. Kenapa aku tak sedar selama ni" Tanya hoseok pada diri sendiri.

Kau pabo hoseok. Kau duakan isteri kau sendiri dan getback dengan mirae. Tapi aku x nak putus dengan mirae. Aku sayangkan dia dan dalam masa yang sama aku cintakan Y/N. Apa aku nak buat ni. Aku buntu. Tanya hoseok di dalam hati.

Y/N pov
Lepas je Y/N masuk ke dalam rumah dia terus masuk ke bilik dia tanpa menghiraukan Omma dan Appa nya aku memanggil nya. Dia menutup pintu dan baring di atas katil sambil menangis.
Y/N ambil bantal dan tutup muka dia. "ARGHHH" jerit Y/N dan akibat terlalu penat menangis dia pon terlelap.

Morning
Y/N bangun dan terus masuk ke dalam bilik air. Selesai dia mandi dia terus menyarung kan pakaian dan turun ke bawah sarapan bersama Omma dan Appa nya. Ohh  ya Y/N masih tinggal di rumah Parents nya buat sementara waktu.

"Morning Omma Appa" Sapa Y/N. "morning anak omma" Balas Omma nya. "Mari duduk sini sarapan sama-sama" Ajak Appa Y/N. Y/N terus duduk di kerusi berhadapan Appa nya dan terus makan nasi goreng kimchi yang dimasak Omma nya. "Erm sedapnya" Puji Y/N. "Ha makan lah banyak-banyak banyak kalau sedap"  Balas Omma pulak.

Selesai jer Y/N sarapan dia terus bergerak pergi ke sekolah dan terus duduk di kerusi nya bersebelahan Lisa. "Hey beb. Kau amacam Okay Ark" Tanya Lisa. "Aku tak Okay sekarang ni" Balas Y/N."ah ni kes gaduh suami isteri lah ni" Y/N hanya mengangguk kan kepala mendengar soalan Lisa. "Alah biasa lah tu dekat dunia ni semua orang pernah lakukan kesilapan" Balas Lisa dengan yakin. "Memanglah pernah lakukan kesilapan tapi ni kesilapan besar. Dia curang dengan aku dua kali tau lisa. Dua kali" Balas Y/N sambil menunjukkan jari dua.

"Huish parah dah ni. Mana Husband kau aku na pergi belasah dia. Berani dia curang dengan kawan aku yang perangai macam beruk terlepas zoo ni" Balas lisa. "Woi setan kau duduk sebelum kau yang kena belasah." Lisa pon duduk semula. "Tak payah belasah dia. Aku dah mintak cerai tapi aku tak tau lah dia nak ceraikan aku ke tidak" Lisa hanya mengangguk kan kepala.

Skip

Kringgg
Bunyi loceng menandakan sudah waktu balik. Semua pelajar berpusu-pusu mengemas barang. Aku, Lisa, Mina dan Dahyun berjalan keluar dari kelas untuk balik. Guys nak tak kita hang out sesama. Aku bosan ah duk rumah" Tanya Y/N pada rakan-rakannya itu. "Kita orang on je. Pukul berapa" Tanya Dahyun "erm pukul 3 amacam" Yang lain hanya mengangguk kan kepala sahaja dan teruskan berjalan pulang ke rumah.

______________________________________
Double update! author pun tk tahu knp kawan author ni,banyak sangat idea.Author ni dh lh idea semua dh pakai.It's okay author akan cuba buat next chapter jadi gempak

My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√Where stories live. Discover now