Hoseok pov
Hoseok memasuki office nya itu dan terus duduk di kerusi nya itu. "Huh penatnya" Keluh hoseok. Hoseok menyambung kerja nya yang tergendala.Tok tok
Bunyi ketukan pintu membuatkan hoseok menoleh ke arah tersebut. "Masuk" Laung hoseok.
"Tuan ada orang datang nak jumpa tuan" Kata PA hoseok. "Suruh dia masuk" Tanpa mengetahui siapa yang mahu berjumpa dengannya terus dia suruh masuk.
"Hi sayang" Sapa seorang gadis. Hoseok menoleh ke arah tersebut dan ternyata Y/N aka wife dia. "Hey buat apa kat sini" Tanya hoseok. "Saja nak tengok awak tak boleh ke" Kata Y/N sambil pout.
"Jangan muncung sangat nanti saya Kiss Kang baru tau" Jawab hoseok dan Y/N terus berhenti buat pout. "Awak Jom lunch.
" Dah masuk waktu lunch ke" Tanya jhope seraya menilik jam di handphone nya. "Eh ha'a lah Jom kita lunch" Ajak jhope sebelum menarik tangan Y/N keluar dari pejabat nya.
Skip
Sampai di kedai makan hoseok terus masuk bersama isteri nya dan mencari tepat untuk mereka duduk. "Hah tuh jom²" Ajak Y/N.
Hoseok hanya membuntuti Y/N sehingga sampai di tempat duduk itu. "Yes Mr and Mrs. What do you want to order" Tanya seorang pekerja yang pakaian nya agak seksi. Mata dia tu tak habis² tengok hoseok.
Y/N yang nampak itu berdehem kuat membuatkan pekerja itu dan hoseok menoleh ke arah nya. "Yang kau tengok tu laki aku setan. Kalau kau tak pernah rasa penampar sekarang aku boleh bagi. Pakaian pon tak cukup kain. Miskin sangat ke. Daha lah tak lalu aku nak makan kat keda ni" Kata Y/N tanpa memandang ke arah pekerja itu seraya bangun dan keluar dari kedai itu.
Hoseok mengeluh sebelum mengejar langkah isteri nya itu. "Sayang tunggu lah. Jangan laju sangat" Laung hoseok tetapi Y/N endah kan saja. Tanpa memandang kiri kanan Y/N terus melintasi jalan raya itu.
PON PON (Teruk betul sound)
Bunyi hon membuatkan Y/N menoleh ke arah itu. Dia jadi kaku seperti kaki nya telah di gam. Ada sebuah lori yang laju datang ke arah nya.
"Y/N" Jerit hoseok tetapi terlambat disebabkan Y/N telah dilanggar oleh lori itu. Hoseok pergi ke arah isteri nya itu dengan langkah yang amat lemah.
Sampai disitu hoseok nampak tubuh Y/N penuh dengan darah. Air mata yang cuba ditahan mengalir juga. Hoseok jatuh terduduk di depan isteri nya itu.
"Y/N bangun jangan tinggal kan saya" Kata hoseok. "Y/N bangun lah. Kenapa tidur dekat dekat sini. Jom balik rumah. Anak kita pon nak berehat dekat rumah" Kata hoseok denga air mata yang mengalir deras di pipi.
"A-awak bangun" Hoseok memeluk erat Y/N seperti tiada hari esok. Ambulans pon dah sampai dan terus mengangkat Y/N letak di atas katil beroda.
Hoseok mengikuti mereka dan masuk ke dalam ambulans tersebut. Mereka bergerak pergi ke hospital.
______________________________________
Sorry late update and short chapter,author tk janji akan buat long chapter
YOU ARE READING
My Husband is My Teacher [JHS×READER](MALAY){C}√
Fanfictioncollaboration with @daniadahlia12 Apa perasan korang bila kahwin dengan stranger? Mesti pelik kn? Mesti korang tak nak kan? Dua pasangan suami and isteri kahwin kan anaknya degan seorang lelaki untuk memajukan syarikat ayahnya.Tapi setelah kahwin an...