| 3 |

3.5K 307 132
                                    

SAPLAR BİRBİRİNİ KOLLAR

Seungmin:
Jeong bebeğim
Chan'in böyle bir şey yaptığından haberim yoktu.
Olsa onu uyarırdım.

Jeongin:
Aşk gözünü kör etmiş seung
Yoksa apaçık ortada olan gerçeği fark etmemen
İM KAN SIZ

jisung:
Jeongin.
Yapma lütfen
Üzülecek

Jeongin:
Başka şekilde anlarsa daha çok üzülmez mi?
Hayal kırıklığına uğramasından Korkuyorum.

Felix:
Ben anlamadım şimdi
Biz neyden bahsediyoruz?
Ha chan hyung ve arkadaşlarının bizi görmezden gelmesi.
Bizi okulda görmezden gelmesi*

Jisung:
Cidden tuaf  değil mi?
Oysa bizi ne kadar severler.
Hani tamam diğerleriyle pek yakın değiliz ama
Chan hyungun seungmin'e karşı böyle olması cidden normal değil.

Seungmin:
...

Jisung:
Kanka çok çok özür dilerim yine boş yaptım.

Seungmin:
Sözlerinden çok
Sözlerinin Doğru olması canımı sıktı.

Jeongin:

Ah bu konuyu açmamalıydım.

___________

Ertesi gün Seungmin düşünceli bir şekilde okula girdi. Okul bahçesinde arkadaşlarıyla şakalaşan sevgilisini gördüğünde istemsizce gülümsedi. Her ne kadar Chan onu görmesede o tarafa doğru el salladı.

Chan onu yine görmemişti arkadaşı görünce , kaş göz hareketleriyle Seungmin'i gösterdi anca o zaman bakmıştı chan ama  seungmin çoktan yürümeye başlamıştı bile.  Arkadaşlarının bu kadar haklı olması sinirini boşmuştu.

Cidden Chan dışarda davrandığı gibi değildi. Okulda sevgili gibi değillerdi bile. bu durumu chan ile konuşması şarttı.

Her teneffüs chan'i aramak için okulu turluyordu, en sonunda okulun arkasında bulmuştu yanına gidip konuşmaya başladı.

"sevgilim"  gelen sese doğru döndü chan

"Seungmin senin ne işin var burda?"

"seninle bir şey hakkında konuşmam lazım."

"Dinliyorum"

Seungmin tam konuşmaya başlıyacakken yanlarına bir kız geldi. Seungmin'i süzdükten sonra chan'in koluna girip konuşmaya başladı.

"chan oppa bu kim?"

"b-bir arkadaş"  Seungmin hayal kırıklığı dolu bakışlarını kızın üzerinden çekip chan tarafına gönderdi.

Sahte bir gülümseme takınıp konuşmaya başladı seungmin.
"hayır arkadaş sayılmayız. Sadece okuldan tanışan iki kişi yani hiçbir şey"

Dolu gözlerle ordan ayrıldı.  Revire gidip bir şeyler uydurduktan sonra zorda olda rapor almıştı. Arkadaşlarına kısa bir mesajla durumu açıklayıp yurda kaçtı..

O andan sonra Chan gözleriyle Seungmin'i aradı. Yakın arkadaşlarına durumu anlatınca "iyi bok yedin"  cevabını aldığında cidden sıçtığını fark etti.

Chan, bankta oturan Felix ve Jeongin'in yanına gitti. Seungmin'i sormasına rağmen apayrı konuları konuşuyor, chan ile konuşmuyorlardı. Chan ne yapacağını bilmiyordu. HAKLILARDI.
.
.
.

Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum💕

𝑺𝒀𝑴𝑷𝑨𝑻𝑯𝒀 ~ ʜʏᴜɴɪɴ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin