| 7 |

3.1K 292 225
                                    

@ lee_lixiee: o zaman hazırlık başlasın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ lee_lixiee: o zaman hazırlık başlasın.

chang_bin: ne için
↪️lee_lixiee: doğum günü partisi
↪️chang_bin: demek bugün seni görebilicem
↪️lee_lixiee: bu akşam yanıma gel.

yangjeong_in: ben yalnız ne yapıcam? Siz mutlusunuz tabii
↪️lee_lixiee: abartma gülüm. Altı üstü bi gece geç gelicez... Sen üzülme uyu

sminintheb: yalnız bugün herkes manitalarını saklasın felix geliyor.
↪️lee_lixiee: yalnız benden değil senden saklasınlar.
↪️bchan97: hass. Bu akşam kavga var o zaman. Sana bakarlarsa sikerim belalarını
↪️sminintheb: seni hiç ilgilendirmez. Abim değilsin, sevgilim hiç değilsin. Sadece aynı okulda okuyan ARKADAŞlarız.

☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆

Seungmin, Felix ve Jisung doğum günü için süslenen evin karşısında durdular. İçeri girdiklerinde, çoktan alkol kokusu ortamı sarmıştı bile. boş bir yere geçtiler bir süre sonra doğum günü çocuğuna selam verdiler. Ortam aşırı şık ve gösterişliydi. Hayranlık duymamaları imkansızdı.

Felix elindeki alkolü ağzına doğru götürürken, elindeki bardağı birisi tuttu. Kim bu salak diye arkasını döndüğünde Changbin ile göz göze geldiler. Aralarında çok az bir mesafe vardı. Felix ister istemez yutkunurken gözleri dudaklarına kaydı.

Changbin hafifçe gülümseyip, Felix'in kulağına yaklaştı.

"konuşmamız gerek" felix başıyla onaylayında Changbin, Felix'in bileğini incitmeyecek şekilde tuttu. Gürültü daha az olacağı için evin arka tarafına geçtiler.  Chanbin elini felix'in bileğinden eline kaydırdı.

"sana yakın olmayı bile özledim."

"ama uzak durmak isteyen sendin"

"ben o kelimelerin çıktığı ağzımı s-" sözünü bölen şey Felix'in dudaklarıydı. Hayır ikiside sarhoş değildi. İkisinin bu kadar çabuk yakınlaşmasının nedeni birbirlerine duydukları özlemdi.

☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆

İçerde olaylar çok farklıydı chan Seungmin ile konuşmaya çalışıyordu ama Seungmin yüzüne bile bakmıyordu. Çünkü yüzüne bakarsa dolan gözlerini serbest bırakacaktı.

Seungmin dayanamayıp izin istedi ve Lavaboya gitmek için ordan uzaklaştı. Chan peşinden gitti. Minho ve Jisung masada yalnız kaldı. Lavaboya giderken sesler azalıyordu. Chan Seungmin'in kolunu tutup onu durdurdu. Seungmin'in yüzünü kendine bakacak şekilde kaldırınca dolu gözleriyle karşılaştı. Tamda Seungmin'in düşümdüğü gibi olmuştu. Gözyaşları akmaya başlamıştı bile.

"Seungmin ağlama lütfen"

"sana ne ki!? İstersem ağlarım, istersem gülerim! Umrunda mı? Git gönül eğlendirdiğin sürtüklerin yanına. [Seungmin birkaç saniye duraksayıp yalandan gülümsedi] Doğru yaa benimlede gönül eğlendirdin sen. Senin gözünde onlardan tek farkım benim seni gerçekten sevmiş olmam"

Seungmin kolunu çekmeye çalışınca chan onu kendine çekip sarıldı. Ama Seungmin kendinden uzaklaştırıp evden dışarı çıktı. Jisung onu o halde görünce peşinden çıktı. Eve gitmeye karar verirken Felix'i aramaya başladılar. Gördükleri manzara ile öksürmeye başladılar.

Öpüşen ikili zaten yeterince şok ediciyken, Changbin'in saçlarındaki Felix'in elleri ve Felix'in kalçalarındaki Changbin'in elleri durumu daha garipleştiriyordu.

Jisung gereksiz bir coşkuyla "HEYT BE ESKİ AŞIKLAR BARIŞMIŞ" demişti.

Jisung gereksiz bir coşkuyla "HEYT BE ESKİ AŞIKLAR BARIŞMIŞ" demişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ lee_lixiee: Yeniden ♡

[yorumlar kapatılmıştır]

[yorumlar kapatılmıştır]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ hyunjin _00: prenses

X:  bu yüzden mi partide yoktun.

Y:  sevgilisi mi?

Z:  bu bazı kişileri üzecek.Baş harfi @yangjeong_in
↪️yangjeong _in:  yorumunu sil lütfen.
↪️Z:  düşiniyim.  Hayır.

☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆
Hyunjin-Jeongin

Jeongin:
Etiketlendiği yorumu kaldırır mısın?
Böyle konularla anılmak İstemiyorum

Hyunjin:
Bu senin için neden bu kadar rahatsız edici?

Jeongin:
Neden mi?
Hyunjin senin peşinde koşan,  sana yavşayan onlarca kişi varken bir tek ben bunun için eleştirilip yargılanıyorum.
Okulda bana söylenen şeyleri duymadığın için bu kadar rahatsın.
Sana yürümüyordum bile ben.
Uzaktan bakıyordum sana
Arsız tek bir hareketim bile olmadı sana karşı.
O kadar insan yüzsüz gibi sana yapışırken
uzaktan sana olan sevgimi ve hayranlığımı yaşadım.
İnsanların gözünde sadece "hyunjinden hoşlanan biri" olmak istemiyorum
ama insanlar beni böyle görüyor ve bu üzüyor.
Şimdi anladın mı?

Hyunjin:
Anladım.
Kaldırıyorum yorumu.

𝑺𝒀𝑴𝑷𝑨𝑻𝑯𝒀 ~ ʜʏᴜɴɪɴ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin