Yangjeong_in: kıps
Lee_lixiee: bu çocuk gün geçtikçe daha seksi oluyor. Ben döverim bunu.
↪️X:+1
↪️Y:+1
↪️Z:+1Oohsehun: dürüst olmak gerekirse alt sınıflardaki en yakışıklılar listesinde top3 içindesin.
↪️hyunjin_00: burdan sana ekmek çıkmaz dostum yol al.
↪️han_Jisung: burdan çıkmaz ama DM kutuma beklerim yakışıklı 😉
↪️minhodurherhalde: HAYIR JISUNG SEN BENİM MESAJIMA BAKIYORSUN!
↪️han_jisung: BANA BAĞIRMA ARTIK.MINHO-JISUNG
Minho:
Jisung.
Gereksiz sinirlendim
Ben öyle demek istemedim
Sana bağırmamalıydımJisung:
Sorun değil.Minho:
Buluşalım mı?Jisung:
Ders çalışıyorumMinho:
Benim için ara veremez misin?Jisung:
Zayıf noktamı buldun ve bunu kullanıyorsun
Peki, çok uzun olmaz ama.Minho:
sen gel ben seni yanımda tutmayı bilirim.Jisung:
Ne zaman nerde?Minho:
Seni bekliyorum
Şuan
*konum*Jisung:
Ama hazırlanmam lazım!¡Minho:
Her şekilde güzelsin Jisung☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
•JISUNG•
Hazırlanıp evden çıktım. Sinirli kalmamın bir anlamı olmadığımı düşünerek yüzüme gülümseme kondurdum.
Attığı konuma vardığımda hoş ve küçük bir kafe olduğunu gördüm. Çok güzel bir yerdi burası. İçeride az masa ve az insan vardı. Kapıyı açar açmaz Minho gözeme çarpmıştı zaten. "Bu yakışıklılıkla bana neden baktı ki bu şimdi?" diye içimden geçirmeden edemiyordum, ve emin olun benim yerimde siz de olsanız aynı şeyi düşünürdünüz.
Ona yaklaştığımda ayağa kalktı. Küçük bir sarılmadan sonra sandalyelerden birine oturdum. Karşı karşıya oturuyorduk. Garson gelip siparişleri aldı. Aramızdaki garip sessizliği o bozdu.
"çok güzel olmuşsun. Yüzündeki gülümseme sana çok yakışıyor. {masanın üstünden ellerimi tutup devam etti} bi' an kendimi kaybettim. En son senin gözlerin dolu şekilde ordan giderken fark ettim ses tonumu ve sözlerimi. Özür dilerim"
"asıl ben özür dilerim. Çabuk kırılıyorum ve bu bazen sinir bozucu oluyor dimi? Zaten sulugözlü olmam da çok kötü. Ayrıca bana bağırmana üzülmedim. Yani ona da üzüldüm ama en çok o kız için muhabbetimizi bozmana üzüldüm"
"o kız?... Ağğğ ben yaptığım hatayı şimdi anladım. Sen aslında kıskanmadın yani o an konu dışı kalınca... Bak o benim ortaokuldan arkadaşım, görmeyeli uzun zaman olduğu için bir anda heyecanlandım"
Ellerimi bırakmadan yerinden kalktı ve yanımdaki sandalyeye oturdu. Bir elini saçıma götürüp okşadı. Bekle bekle şuan ölebilirim. Alnıma öpücük kondurdu ve sıkıca sarıldı. Bende sarıldım, dayanamayıp kafamı boyun girintisine gömdüm. Kokusunu içime çekerken benden ayrıldı.
Bu sefer eli yanaklarıma gitti.
"Jisung... Şey ben senden ciddi anlamda Hoşlanıyorum. Her geçen gün senden daha da etkileniyorum ve artık aramızdaki bu belli-belirsiz ilişkinin son bulmasını İstiyorum. Jisung artık sevgili olmanın zamanı sencede gelmedi mi?"
Kafamı olumlu anlamda sallamıştım. Bu kadar yakından mı konuşulur şerefsiz dilimi yuttum. Tam anlamıyla bir cevap Bekliyor olmalıydı. Elimi omzuma götürdüm ve yüzümü yüzüne doğru yaklaştırdım. O gözlerini kapayınca bunu istediğini anlayıp dudağından öptüm. Uzun olmasada etkili bir öpücüktü. LANET OLSUN AŞIRI UTANGAÇ OLMAMALIYDIM.
Yüzümü ondan kaçırmaya başladığımda yanağımdan öpüp önceki yerine geçti.
Kafe çıkışında el ele sokaklarda dolanıyorduk. "Jeongin'in postunda okulun en yakışıklılarından olan Oh Sehun'a yürüdüğün geldi birden aklıma nedense"
Kafamı olumsuz anlamda salladım. "hayır. Okulun en yakışıklısı yanımda zaten. Ona ne gerek var. Sadece espiri olsun diye yaptığım bir şeydi."
"okulun en yakışıklısı ben miyim gerçekten?"
"evet. Sanki bilmiyorsun."
Etrafa bakınıp beni görünmeyecek bir yere çekti.
"ayrılmadan önce biraz daha seviyim seni"
Yüzümün her yerini Öpüyordu. Bir anda telefonum çalınca kısa bir ara verme mecburiyetinde kaldık.
Arayan Sevgili oda arkadaşım Felix'di. Bugün gelmeyeceğini ve Changbin ile plan yaptıklarını söyleyip kapamıştı.
"şey minho... Felix bugün yok. Benimle yurda gelmek ister misin?"
(◍•ᴗ•◍)✧* (◍•ᴗ•◍)✧* (◍•ᴗ•◍)✧* (◍•ᴗ•◍)✧*
İlk günden de yurda atmazsin be Jisung
Oy ve Yorum yapanlara Teşekkürler🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒀𝑴𝑷𝑨𝑻𝑯𝒀 ~ ʜʏᴜɴɪɴ ~
Fanfiction𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯 𝘭𝘪𝘴𝘦𝘺𝘦 𝘣𝘢ş𝘭𝘢𝘥ığı𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘳𝘪 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯'𝘥𝘦𝘯 𝘩𝘰ş𝘭𝘢𝘯ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘉𝘶𝘯𝘶 𝘰𝘬𝘶𝘭𝘥𝘢𝘬𝘪 ç𝘰ğ𝘶 𝘬𝘪ş𝘪 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘮ış𝘵ı. 𝘈𝘮𝘢 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯 𝘢𝘱𝘵𝘢𝘭ı𝘯 𝘵𝘦𝘬𝘪... 𝘝𝘦 𝘢çı𝘬ç𝘢𝘴ı 𝘣𝘪𝘳𝘢𝘻𝘥𝘢 ş𝘦�...