| 18 |

2.5K 220 98
                                    

Jeongin sınıfta arkadaşlarıyla konuşuyordu. Kapının, kelimenin tam anlamıyla kırarcasına açılmasıyla o yöne döndüm. Hyunjin bir kızı zorla sınıfa sokmuştu. Biraz dikkatli bakınca fingirdeşirken yakaladığım kız olduğunu gördüm.

Kız saçma sapan Hyunjin'e yalvarıyordu. "yapma Hyunjin söyleme Lütfen" diyerek ağlıyordu.

"benden değil ondan dile özürünü. benden dileyeceğin kadar diledin zaten."

Jeongin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Tahminen üst sınıflarda olduğunu düşündüğü kız Jeongin'in karşısına geçip diz çöktü.

"ben... Ben çok özür dilerim. Hyunjin'in hesabından sana o iğrenç şeyleri yazan da, gönderilerine kötü yorum yapan da bendim"

Derin bir nefes aldı.

"seni çok üzmüş olmalıyım. Ama emin ol ne yaptığımı neden yaptığımı hiç bilmiyordum o an. Saplantılı bir haldeydim. Yaptıklarımdan ciddi anlamda pişmanım. Yalvarırım... Sana yalvarırım beni affet."

Jeongin ne dese bilemeyecek bir haldeydi. Açıkçası Hyunjin'in yazmadığından, onu tanıdıktan sonra, kesin olarak emindi. Jeongin önce kızı süzdü. Bu kadar güzel bir kız, neden bir erkek için bu kadar kendini yıpratırdı ki? Zaten daha iyileri seni bulur. Zorlamaya gerek yok.

Oturduğu gerden kalkıp kızın yanına gitti. Onu ayağa kaldırıp, ona karşı gülümsedi.

"önemli değil. Herkes hata yapar. Artık ağlama"

Evet uzatmanın anlamı yoktu. Kız hafif gülümseyip Jeongin'e sarıldı "sen çok tatlısın. Bunca zaman sana haksızlık ettim"

Biraz daha bir şeyler zırvaladıktan Sonra kız sınıftan çıktı. Hyunjin yanına yaklaştı.

"senin kalbin çok güzel. Senden neden bu kadar hoşlandığımı var bu kadar etkilendiğimi daha rahat anlıyorum. Sen bir MELEKsin"

"en başta senden şüphelendiğim İçin özür dilerim"

"bir öpücük ve küçük bir sarılmaya affedebilirim"

Jeongin olumsuz anlamda kafa salladı

"sınıfta olmaz''

"o zaman...{kulağına eğildi} öğle arası, okulun arkası. Seni bekliyor olacağım Güzelim."

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

"Jeongin senden gerçekten Hoşlanıyorum. Artık bunun eğlencesine olmadığına eminim. Ben kimse için çabalamayacağım konuda sanin için çabaladım.

Gece uyurken 'ben bu kafayla kesin mezun olamam mk' diye düşünürken, şimdi seni düşünmeden uyuyamıyorum.

Bir şey olsada seni görsem diye kıçımı yırtıyorum ve artık bunun sadece güzelliğine olan hayranlığım olmadığına emin. Offfff buda olmadı sanki. Çok mu uzun oldu.

Ne yapıcam ben ya çok kötüyüm bu konuda."

Jeongin gizlice izlediği Hyunjin'in tatlılığı karşısında sırıtıyordu. Daha fazla dayanamayıp, arkası dönük olan Hyunjin'e, arkadan sarıldı.

Hyunjin aniden belinde beliren kollar ile korkmuştu. Arkasına baktığında gülümseyen Jeongin ile o da gülümsemeye başladı.

" ne kadarını duydun"

"ilanı aşkına inanacak kadar"

Jeongin belindeki kollarını yavaşça çekti. kendine dönen Hyunjin'in dudaklarına öpücük kondurdu.

"senden çok hoşlanıyorum hyunjin"

"bende seni seviyorum bebeğim" bu sefer hyunjin küçük bedeni kendine çekip dudaklarına yapıştı.

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Felix kişisi " saplar  birbirini kollar " adlı
grup ismini " Bütün ukeler toplandık " olarak  değiştirdi

Jisung:
Ulan Jeongin'i öpüşürken
görünce bi tuaf oldum
Benim bebeğim çok çabuk büyüdü.

Felix:
Aynen. 
Gururlu anneyim şuan.
Bu arada Jeongin
Ne kadar güzel öpüştüğün gözümüzden
kaçmadı bebeğim.

Seungmin:
Utandırmayın bebeğimi.
Sanki siz yapmıyorsun

Jeongin:
Seungmin sende olmasan:(

Seungmin:
Ama Jeongin ne kadar yakıştınız ya.
Bunca eziyete değecek kadar gold
bir çift oldunuz

Jisung:
Ayrıca Hyunjin romantik çok
şanslısın.
Minho tam bir kalas olunca
Hyunjin bile Romantik geldi
Tanrı belanı vermesin Minho.

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Yangjeong_in:  ben bunu haşin erkek diye aldım, pembe panter çıktı ya la

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yangjeong_in:  ben bunu haşin erkek diye aldım, pembe panter çıktı ya la.

Lee_lixiee: ya dnsllsşaşsşa çok güzelsiniz

Sminintheb:  yani bi' Chan ve Ben olamasanızda fena değilsiniz.

Han_Jisung:  bunu mu haşin erkek diye aldın kdkdlslşsşs

FİNALE SON 2 🍀

𝑺𝒀𝑴𝑷𝑨𝑻𝑯𝒀 ~ ʜʏᴜɴɪɴ ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin