Hyunjin, Jeongin'in gözlerini kapadı ve omzundan tutup Jeongin'i yönlendirdi. Ayarladığı yere geldiklerinde arabadan indiler. Hyunjin'in yönlendirmesi ile yürümeye başladılar. En son bir yere oturduklarında, bir anda hareket etmeye başladılar.
Jeongin korktuğu için, yanındaki Hyunjin'in koluna biraz daha sıkı sarıldı.
"sakin ol bebeğim. Seni korkutacak bir şey yapar mıyım ben?" diye fısıldadı kulağına. Jeongin kafasını Hyunjin'in omzuna yaslayıp beklemeye başladı.
Yaklaşık 5 dk Sonra hareket durdu.
"gözlerini açıyorum Sevgilim. Hazır mısın?"
Jeongin hemen kafasını onaylayarak salladı.
Hyunjin arkasına geçip bez parçasının bağlı kısmını çözdü. Jeongin karşısındaki manzara ile adeta büyülenmişti.
Yüksek bir yerden, gece manzarasını izliyorlardı. Hyunjin Jeongin'e arkasından sarıldı. Jeongin kafasını çevirip, Hyunjin'i dudaklarından öptü.
Hyunjin sırıtıp " 2. Yıl dönümümüz kutlu olsun sevgilim. Bundan sonraki yıllarımız da, geçmiş yıllarımız gibi beraber, huzur dolu ve mutlu geçer. Seni seviyorum " dedi
" yıldönümümüz kutlu olsun sevgilim. Her yıl bu günü beraber kutlarız umarım. Seni seviyorum "
Jeongin vücudunu Hyunjin'e çevirdi ve dudaklarını öpmeye başladı, derin bi öpücüktü. Hyunjin, Jeongin'i kendine daha çok bastırdığında, Jeongin onu kendinden uzaklaştırdı.
"birazdan hareket ederiz ayrıca insanlar görebilir."
"ben demeden kimse bizi indirmicek güzelim. Ayrıca bugün bu Lunaparkda bizden başka kimse yok. Rahat olabilirsin meleğim. "
Beraber, manzaranın ve birbirlerinin tadını çıkardılar. Sonra beraber yaşadıkları evlerine gittiler. Sabah birbirlerine sarılı iki çıplak beden olarak uyandılar.
"seni seviyorum hayatım. Hep beraber olalım"
"bende seni seviyorum. Hep beraber olalım"
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Veeeeeee final.
Umarım kitabı sevmişsinizdir.
Bir sonraki kitabım yüksek ihtimalle Rosé ile ilgili olacak. Ama henüz kitap hazır değil. daha 6 bölüm yazdım devam ederse ve finaline kadar yazabilirsem paylaşırım zaten. 🌺
Kitabı destekleyen herkese teşekkür ederim...🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒀𝑴𝑷𝑨𝑻𝑯𝒀 ~ ʜʏᴜɴɪɴ ~
Fanfiction𝘑𝘦𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯 𝘭𝘪𝘴𝘦𝘺𝘦 𝘣𝘢ş𝘭𝘢𝘥ığı𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘳𝘪 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯'𝘥𝘦𝘯 𝘩𝘰ş𝘭𝘢𝘯ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘉𝘶𝘯𝘶 𝘰𝘬𝘶𝘭𝘥𝘢𝘬𝘪 ç𝘰ğ𝘶 𝘬𝘪ş𝘪 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘮ış𝘵ı. 𝘈𝘮𝘢 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯 𝘢𝘱𝘵𝘢𝘭ı𝘯 𝘵𝘦𝘬𝘪... 𝘝𝘦 𝘢çı𝘬ç𝘢𝘴ı 𝘣𝘪𝘳𝘢𝘻𝘥𝘢 ş𝘦�...