19

35 2 1
                                    

Уеин🤠: Абе хора вие да не умряхте бе?

There is no one online here now.

Уеин🤠: Оф бе и вие сте едни от виваком значи, просто напишете, или не, поправка, не пишете нищо! Какво тука през пет минути ми излиза, че никой не е на линия.

Уеин🤠: То и таз дъртата пача от виваком и тя една, ама вчера ми се прави на много отворена. Ало, тва, че имаш нокти дето могат да ми извадят очите и гласът ти е писклив като на овца дето я колят, не те прави красива!

Уеин🤠: Ама още ли никой не е на линия?!

Уеин🤠: Оф. Май трябва да използвам план номер 7828.

Уеин🤠: СЛУШАЙТЕ ВСИЧКИ! БЕЗПЛАТНИ КЮФТЕТА! БЕЗПЛАТНИ КЮФТЕТА! НЕ ПРОПУСКАЙТЕ! НЕВЕРОЯТНА НОВИНА! БЕЗПЛАТНИ КЮФТЕТА!

Everyone in the chat are online.

Солар🎾: Безплатни кюфтета?! Къде бе?

ДжейБи🐪: Безплатни кюфтета ли?

Битсеон🐇: КЪДЕ СА БЕЗПЛАТНИТЕ КЮФТЕТА? КАЗВАЙТЕ БЪРЗО!

Рода🖤: Безплатни кюфтета ли чух?

Лей🐑: КЪДЕ СА БЕЗПЛАТНИТЕ КЮФТЕТА?! САМО МОЛЯ ДА ИМА И ЛЮТЕНИЦА С ТЯХ, ЧЕ НЕ ГИ ЯМ ИНАЧЕ!

Лиса🧡: За какви безплатни кюфтета става въпрос?

Джису💛: Какви безплатни кюфтета?! От 20 и няколко години не съм чула никъде за безплатни кюфтета! Уеин, само да си ме излъгала, пък ще видиш!

Сън😴: Какви безплатни кюфтета ви гонят вас бе?

(Минута мълчание)

Сън😴: Всъщност за какви безплатни кюфтета става въпрос?

Уеин🤠: Кретени, никакви безплатни кюфтета няма, а и да имаше точно пък на вас никой нямаше да даде!

ДжейБи🐪: Тоест искаш да кажеш, че това с безплатните кюфтета е било лъжа?!

Уеин🤠: Да.

Всички: НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!

Лей🐑: А поне лютеница има ли?

Уеин🤠: Каква лютеница пък те гони тебе бе? Естествено, че няма!

Лей🐑: Ама и ти си една скръндза! Поне едно бурканче с лютеница пък да беше дала!

Уеин🤠: Аз като дойда у вас, такъв хубав бой с лопатата ще ти дам, че не едно, а един милион бурканчета лютеница ще ти се привиждат!

Лей🐑: ..... * свива се в ъгъла, започва да плаче и се обажда по видео чат на розовата си овца Шерлок *

Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》 Where stories live. Discover now