Въпроси и отговори + Край.

34 2 5
                                    

Здравейте.

И добре дошли във последната глава на тази книга. Честно, започнах я почти на шега, може би защото ми беше скучно, но Е ФАКТ, че ви харесва!

Тъй като имаше въпроси за героите( не много, но добрата душичкаfuxkluv1 не иска да види как първата ми работа се проваля драстично, тенк ю))), днес ще ги публикуваме тук.

Нека започнем.

Първо, имаме въпрос към Уеин!

"Какво мислиш за Джей Бъм?"

Уеин: Какво да мисля? Еми, първо, грозен е, второ - досаден е, трето - дразни ме,... * 2 часа по-късно* хиляда триста петдесет и седмо - прилича на камила...

Добре... Нека продължим с Хуаса.

" Ще ми сготвиш ли рамен и на мен?"

Хуаса: Естествено, идвай. (fuxkluv1 това е шансът ти да се научиш да готвиш, не го пропилявай...)

Супер, следващият... А, Муунбьол.

" Защо си такава тъмна канибалска личност? П.С. Нищо лично, готина си."

Муунбьол: Ами, честно казано не знам.. Просто мразя хора и предпочитам да ги ям.

Окей. Ще се постарая да не ти се пречкам. Следващият е не кой друг, а самият Джей Бъм!

" Не ти ли омръзна да дразниш Уеин? "

Джей Бъм: Ами, не. Никога няма за ми омръзне. Реакциите й са винаги страхотни.

Марк.

" Как може да спиш спокойно в крайпътни храсти?"

Марк: За морето ли говориш? А... Еми, като си слънчасал, така става...

Добре, Марк, благодарим ти. Хайде и Бам Бам.

" Защо скъсахте с Лиса?"

Бам Бам: Тя скъса с мен... Каза, че не съм й обръщал достатъчно внимание. Не мога да я разбера.... * свива рамене, докато си яде буритото*

Добре, следващият е отговорникът на класа тази година, а именно Чан!

" Как се казва кучето ти? "

Чан: Смайли Уоншинг Нор Атлантик Сеньорита Вон Швепс.

.....

Както и да е. Джени, твой ред е!

" Защо скъса с Техьонг? Той си е такова сладурче😊😊"

Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》 Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora