8

103 7 0
                                    

Нарачан🇰🇷:Абе хора кво ни е домашното за утре?

Лиса🧡:Не знам.Някой?Домашно?

Розе🌹:Лиса ти от кога пишеш домашни?

Лиса🧡:От никога.

Розе🌹:Ми защо питаш тогава за домашното?

Лиса🧡:Не питам аз а Нарачан.

Розе🌹:Не ми пука така или иначе аз нямам домашно.

Лиса🧡:То оставаше и да имаш.

ДжейБи🐪:Наспамихте ми живота!Айде спрете се вече че не мога да спя от вас!

Лиса🧡:А Джей Бъм ти къде се изгуби та те няма от две седмици на училище? И какъв сън те гони 7.30 вечерта е!

ДжейБи🐪:Именно! След като напих Уеин и я затворих в мазето,а после Солар я измъкна,Уеин се е оплакала на нашите и те ме пратиха в едно село при някаква бабка да й паса козите за наказание!

Битсеон🐇:Единственото което разбрах е че Джей Бъм е коза. Ама не,аз това и от преди си го знаех тъй че нищо ново.

ДжейБи🐪:Не съм коза а паса кози идиот.

Битсеон🐇:Каза човекът който цял ден тича след козите на бабката

Чан:Чакай мляко... Ако Джей Бъм пасе кози то къде е Уеин?

Уеин🤠:Тука съм.

Чан:А да.А къде тука?

Уеин🤠:Е е тука,вкъщи.

Чан:И какво правиш?

Уеин🤠:Гледам си "Малката Булка".

Фел😀:Тоя сериал не свърши ли ве

Уеин🤠:Свърши ама аз пак го гледам.

Фел😀: ....

Сън😴:Айде спрете се бе кретени неземни!Утре тая дърта кранта по математика ще ни даде тест и трябва да уча ама вие ми пречите!

Лиса🧡:А ти Джаксън от кога учиш?

Сън😴:От вчера. Нашите ми обещаха нова кола ако мина теста по математика утре.

ДжейБи🐪:Хора! Измислих върховен план!

Битсеон🐇:И за какво е тоя план? Сигурно е нещо като "Как да убием досадната бабка с козите" или "Как да се превърнем в коза с помощта на Джей Бъм!"

ДжейБи🐪:Спри с глупостите си,мекере такова и сега сериозно,хора измислих върховен план как утре да нямаме тест по математика защото никой от нас не е учил.

Сън😴:Хейй,ами колата ми?

ДжейБи🐪:Ти тихо там. Та така слушайте всички!

Всички без Джаксън:Слушаме!

ДжейБи🐪:Добре народе,значи точно в 5:00 сутринта Уеин отива в дома на тая по математика и я завръзва и я довежда у нас и ние я затваряме в мазето на баба ми! Окей?

Уеин🤠:Аа,не,не не.Защо аз трябва да ходя при нея а не някой друг?

Всички(без Джаксън,който отдавна е излязъл от чата и е тръгнал да се хвърля от прозореца ама е заспал точно преди да се метне):Защото никой друг не иска.

Уеин🤠:Офф,добре,аз ще съм този път ама сте ми длъжници!

ДжейБи🐪:Разбрахте ли какъв е плана?

Всички(отново без Джаксън,който си спи най- спокойно ):Разбрахме!

Битсеон🐇:Ама чакайте мляко. Как така Джей Бъм ще участва в плана като той е на село при бабката?

ДжейБи🐪:Еми вчера избягах от там и сега съм у Марк и сега гледаме "Малката Булка". Хуаса ако може да сготвиш рамен и да донесеш ще бъде супер!

Хуаса🍲:А,ок. Ей сега идвам.

ДжейБи🐪:Мерси Хуасче и лека нощ на всички!😁

Всички:Лека нощ.

Хуаса🍲:Айшш,Джей Бъм не ме наричай така,че ще ти излея рамена на главата!







Хора,много ви благодаря!Не очаквах,че ще харесате тая боза,която съм се хванала да пиша,но наистина съм много изненадана! Още веднъж благодаря и ще се постарая да има още смешни и интересни неща тук занапред!🧡🧡

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Хора,много ви благодаря!Не очаквах,че ще харесате тая боза,която съм се хванала да пиша,но наистина съм много изненадана! Още веднъж благодаря и ще се постарая да има още смешни и интересни неща тук занапред!🧡🧡

Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant