Изненада от мен за вас

32 2 3
                                    

Здравейте!

Тъй като сме напът да достигнем 2000 четения на книгата (и края й), за което много се радвам, реших да направя изненада за моите скъпи читатели, а именно...

ТЕСТ: НА КОЙ ГЛАВЕН ГЕРОЙ ОТ "ЕДИН НЕРАЗДЕЛЕН КЛАС" ПРИЛИЧАШ?

Вземайте лист и химикал и да започваме!

1. Пишеш ли си домашните след училище?

А) Естествено, грижа се за бъдещето си.

Б) Мне... Ако тръгна и това да го правя, кой ще гледа турските сапунки и ще си пие ракийката?

В) Може би.... Не.

Г) Имам и по-важни занимания.

Д) Да, но понякога забравям.

Е) Да.

Ж) Ако имаш чичо на име Рикардо, който иска да ходите на лов за хора, как би решил/а да откажеш?

2. Какво обичаш да правиш през свободното си време?

А) Да спортувам.

Б) Да шпионирам съседите.

В) Да гледам арабски филми или да играя видео игри.

Г) Да пазарувам.

Д) Да помагам на приятелката си да пазарува.

Е) Да гледам Спондж Боб.

Ж) Да дебна кога съученик/чка ще напусне къщата си, за да отида и да му/й изям храната.

3. Харесваш ли себе си, характера си, или мислиш, че не си достатъчно добър/ра?

А) Лично аз се харесвам. Не ме интересува особено какво мислят другите и съм истински щастлив/а когато правя това, което наистина искам.

Б) Изобщо не ме интересува мнението на околните, дори смятам, че могат свободно да си го наврат в...*beep*

В) Може би малко да, но само на хората, които истински уважавам и обичам.

Г) Не ми трябва мнението на разни загубеняци. Аз съм перфектен/на!

Д) Слушам само мнението на най-добрите ми приятели.

Е) Външно си давам вид, че не ми пука, но ако нещата станат сериозни, мога да бъда много емоционален/на.

Ж) Не смятам да се интересувам от мнението на храната си....Шегувам се! Интересува ме, разбира се, но само на най-близките ми хора.

4. Когато приятел е в беда, ще му помогнете ли?

А) Разбира се, бих направил/а всичко да приятелите си!

Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang