Уеин🤠:КОЙ ОТ ВАС ИДИОТИ НЕЩАСТНИ МЕ Е ЗАКЛЮЧИЛ В ТОВА ПРОПАДНАЛО МАЗЕ???
Рода🖤:Какво се случва по дяволите? И ти ли си тази която крещи като умиращ тюлен? Дори и аз те чувам а къщата ми е през две от твоята!
Уеин🤠:Млъкни защото когато изляза от тук ТИ ще се превърнеш в умиращ тюлен!
Рода🖤: ....
Лиса🧡:Хораааааа!
Джису💛:Здравейтеее!
Розе🌹:Няма да повярвате какво се случи!
Джени💖:Неееее!Счупих си нокът!
Розе🌹:Джени престани с твоите нокти! Отивай си при Таехьонг и на него се оплаквай!
Джени💖:Оф добре де.
Рода🖤:Така,какво се е случило?
Розе🌹:Всъщност нищо. Просто исках да ви привлека вниманието!
Уеин🤠:Кълна се в котарака ми Плъхчо ако до пет минути не ме изкарате от туй мазе в което някой от вас идиоти ме е затворил ще видите слънцето посред нощ!
МинМин: ....УЖАС!!!Спасявайте се кой как може!
Уеин🤠:Сигурна съм че Джей Бъм има пръст в тая работа с мазето и ако е така не знам какво ще стане с него като изляза!
ДжейБи🐪:Кой аз ли? Нее,изобщо не знам за какво говориш.
Хуаса🍲:Напротив аз го видях как бърка нещо и после го сипа в шише за ракия и отиде при Уеин и от там не знам вече.
Сън😴:Каква ракия,какво мазе, и кой по дяволите е умиращ тюлен?!
Бам🤑:Оо Джаксън ти реши да се появиш а?Досега къде беше бе идиот?
Сън😴:Нашите ме изпратиха на почивка на Малдивите за два месеца и там беше истински рай без вас идиоти но ето че трябваше да ми свърши ваканцията и да се върна!
Хуаса🍲:Е сега така или иначе си тук и недейте с Бам Бам да изчезвате така а пък да не говорим за някои други!
Уеин🤠:Джей Бъм ах ти малка гадина такава само да изляза оттук ще ти стъжня гадинския живот!
Бам🤑:Уеин недей да убиваш никой а ти Джей Бъм се заключвай някъде и не излизай в следващите 146273773636284847737474 години!
Муунбьол👿:Оо тъпаци кво става?
Солар🎾:Оо Муунбьол и ти се появи! Кой вятър те довя бе момиче?
ESTÁS LEYENDO
Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》
HumorГрупов чат. [ X grade edidtion ] V BTS X BLP X MMM X M.O.N.T X SKZ X GOT7 X LAY EXO © Всички права запазени. Нито една част от тази книга (макар и дигитална) не могат да бъдат индивидуално интерпретирани по някакъв начин от външни лица без авторско...