Уеин🤠:Ти па как влезна тука ма?
Класната👩🏫: Така,това сега не е важно. Имам да ви съобщя нещо.
Всички: Какво?
Класната👩🏫: Тъй като сте най добрия клас от всички 10 ви изпращаме на почивка на морето в огромен апартамент и всички разходи са за сметка на училището,и не искам да чувам възражения.
ДжейБи🐪: Аа не аз не искам.
Класната👩🏫: А искаш ли да дойда у вас и да ти се случи случка?
ДжейБи🐪:Добре де отивам.
Класната👩🏫: Добре деца утре в двора на училището ще ви чака автобус който тръгва в 8:00 и ви искам всички навреме и никой да не е закъснял!
Всички: Добре!
Класната👩🏫: Подгответе се!
Класната👩🏫 left the chat
Солар🎾: Нека подготовката започне!
...............
В дома на всеки от нашите герои цареше трескава подготовка за утрешния ден. Всеки вадеше багаж и го трупаше в куфарите си. Е, имаше и такива Бай Ганьовци, които си носеха и храна за душичката а именно ракийка. Например като Уеин.
Тя докато си се оправяше й дойде на ума една много яка идея - да открадне малко компоти от съседката баба Цоцка.
Баба Цоцка беше една зла гадна бабичка ама правеше такива компоти че направо пръстите да си оближеш. Беше една едра и висока бабичка,ама понеже беше дебела не можеше да тича бързо. Бам точка за Уеин.
Та, Уеин си облече едни камуфлажни дрехи, сложи си тарлъците, дет баба Калистофера от село Башибозуково беше изпратила миналата зима, нищо, че сега беше средата на лятото и се запъти към къщата на баба Цоцка.
Като стигна до къщата й Уеин се огледа. Баба Цоцка имаше двор с висока ограда и много дървета по които можеше да я прескочиш. Ама тя имаше и едно куче,ама то не е куче кат куче,то направо си е зверче. Много зло, готово да сръфа задника на тоя кретен, който посмее да прекрачи портите на баба Цоцковия дом.
Уеин се качи внимателно по едно дърво, и се провисна откъм вътрешната част на двора. Скочи на земята и се огледа за кучето. Нямаше го, а това беше знак само за едно- баба Цоцка го храни. И Уеин търти да бяга към килера на баба Цоцка.
Влезе си тя вътре, отвори си чувалчето дето си го беше взела от къщи,
напълни го с най- различни бурканчета с компот и сладко и си се запъти към оградата и дървото.Е, да ама не. Баба Цоцкиното куче вече беше нахранено и веднага се втурна да обикаля около двора. Видя Уеин и побесня като видял червено бик. Тръгна да я гони и да джафка, а Уеин бягаше,та се късаше и крещеше всякакви псувни по адрес на кучето от нейния огромен репертоар.
И понеже тя не можеше да смогне и кучето я достигаше,а разстоянието до оградата не беше малко, тя отвори чувалчето и почна да мята буркани към кучето. Бедното куче, беше нокаутирано , едва на петнадесетия буркан и горкото,със сътресение,световъртеж, омазано със сладко и компот се повъртя и цопна в калта при прасетата на баба Цоцка.
Горкото куче заприлича на лайно, ама айде,Уеин се беше добрала почти до оградата с десет буркана в своето
чувалче, когато гръмотевичният глас на баба Цоцка разклати земята:
- АВЕ ЕЙ МАЛКА ГАДНА СМРЪДЛИВА ПРЪДЛИВА ДОСАДНА ГАДИНКЕ! КЕ ТЕ ПРЕМАЖА С ЧЕХЪЛА И ШЕ ТЕ ЩАМПОВАМ НА ПЛОЧКИТЕ ТА ДА МИ СЕДИШ ЗА УКРАСА! КО СИ МИСЛИШ, ЧЕ МИ КРАДЕШ КОМПОТИТЕ МА АЛООУ!И тръгна да гони Уеин с точилката.А тя милата, стигна до дървото и почна да се катери и същевременно да замерва баба Цоцка с буркани. Е, в крайна сметка завърши с пет буркана в чувала, а баба Цоцка цопна в калта при прасетата и кучето, ама беше толкова дебела, че изплиска почти всичката кал заедно с прасетата навън... А като видя кучето, мале мила...
- КОЙ ШИБАНЯК Е ПУСНАЛ ТУЙ ГРОЗНО МРЪСНО НЕЩО ТУКА? ЩЕ ГО НАМЕРЯ, ЩЕ ГО ПРЕЧУКАМ И ЩЕ ГО СЛОЖА В КАЗАНА С ВРЯЩО ОЛИО ДА СЕ ИЗПЪРЖИ И ЩЕ ГО ДАМ НА БРАТЧЕДА КАНИБАЛ!Като чу тея думи Уеин си слезе по
най- бързия начин на улицата, дотича до къщата си, заключи се и си отдъхна, защото вече беше изпълнила мисията си,а именно да се запаси с компоти и сладко за из път.Ох, грешиш, много грешиш, мила моя Уеин....
Привет хора, какво става? Харесва ли ви главата? Напоследък си мислех да направя нещо като море чаптър където на нашите герои им се случват всякакви откачени неща. Мисля да го направя като чат и история. Та, подгответе се , измислила съм много нелепи и смешни случки, които ще запиша тук. Надявам се да ви харесат!
Обичам ви!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》
HumorГрупов чат. [ X grade edidtion ] V BTS X BLP X MMM X M.O.N.T X SKZ X GOT7 X LAY EXO © Всички права запазени. Нито една част от тази книга (макар и дигитална) не могат да бъдат индивидуално интерпретирани по някакъв начин от външни лица без авторско...