9 (special Bday chapter)

64 7 0
                                    


МинМин: Абе хора какво стана снощи?

Бам🤑: И аз не помня. Някой?

ДжейБи🐪: Какво някой?

Бам🤑: Какво стана снощи? Помниш ли?

ДжейБи🐪: Не

Рода🖤: Ъгх главата миииии ще се пръснеееееее!

Битсеон🐇: Е тя като е празна чудя се как толкова издържа

Нарачан🇰🇷: Оф и аз съм така споко Рода.

МинМин:Добре някой помни ли какво стана снощи?

Рода🖤: Май не.

Лиса🧡: Хейй хора абе някой случайно да помни какво стана снощи?

Рода🖤: Ами не нали и ние това се питаме.

Лиса🧡: Добре бе няма ли някой който да знае кво се случи на рождения ми ден

МинМин:Еми Лиса аз помня само до тортата и от там не знам вече.

Лиса🧡: Ааааааа

Розе🌹: Абе Лиса кво има

Лиса🧡: Какво по дяволите се е случило с къщата ми! Все едно сладкарница е повърнала тук!

ДжейБи🐪:А само на мен ли ми е спрял тока?

МинМин: Какъв ток какви пет вона бе Джей Бъм в момента навън грее слънце.

ДжейБи🐪: Не сериозно хора при мен е тъмно и нищо не се вижда добре че имам телефон.

Рода🖤: Ти въобще у вас ли си?

ДжейБи🐪:Ами така мисля.

Рода🖤: Еми светни си лампата бе човек.

ДжейБи🐪: ААААААААААА ПОМОЩ!

Рода🖤: Какво пък сега?

ДжейБи🐪:Не съм в нас!

Рода🖤:А къде си?

ДжейБи🐪: В НЯКАКВО МАЗЕ! ПОМОЩ! ОТКАЧАМ!

Рода🖤:Личи си...

Бам🤑: Оф хора главата ме боли ужасно. Какво за Бога е ставало снощи?

Фел😀: И аз съм така и всички това се питаме брато.

Сън😴: Чакай мляко.... От всичко което прочетох дотук едно ми се вижда много странно.

Рода🖤:Какво?

Сън😴:* приглажда въображаемата си брада* Така. Всички тук сме с главоболие,не помним нищо от снощи и дори и Лиса е така. Не ви ли намирисва нещо?

Битсеон🐇:Май да нещо понамирисва.

ДжейБи🐪: Определено не съм аз вчера се къпах! И какво по дяволите е това мазе в което  заключен! Помогнете ми!

Сън😴: Ето виждате ли? Не стига че не помним нищо а и Джей Бъм е заключен в някакво мазе. Това не ви ли се струва странно?

Солар🎾: Да прав си. Хей чакай мляко... Къде е Уеин?

Сън😴: Не знам. Но надушвам нещо съмнително тука.

Битсеон🐇: Какво?

Сън😴: Абе аз май се сетих какво е станало.

Битсеон🐇: Какво?

Сън😴: Значи снощи докато сме били на рождения ден на Лиса и сме й поднасяли тортата Уеин е намислила да си отмъсти на Джей Бъм. Докато сме били заети с тортата и Лиса, тая идиотка ни е сипала нещо в чашите и ни е напила. След това е завлякла всеки един до тях. А след това е взела Джей Бъм и го е затворила в мазето си за отмъщение.

Битсеон🐇: Абе верно бе! Защо аз не се сетих!

Сън😴: Защото си тъп може би?

Рода🖤:😂😂

Битсеон🐇: Не смей да наричаш мен тъп ти празноглава мравка!

Сън😴: За разлика от теб разбрах какво е станало снощи 😂😂

Битсеон🐇: За жалост си прав😒😒

Уеин🤠: Здравейте хора!

Солар🎾: А Уеин ти къде беше?

Уеин🤠: Бях в мазето да затворя Джей-Така де бях в мазето да си проверя ракията дали някой не я е изпил.

Солар🎾: Освен теб няма кой да я изпие

Сън😴: Уеин защо си затворила Джей Бъм в мазето си?

Уеин🤠: А ти не помниш ли как ме беше напил и ме беше затворил в мазето на баба му веднъж а?

Сън😴: Да права си остави го там.

Бам🤑: Аре някой да направи една шкембе чорба че главата ми направо ще се пръсне!

Хуаса🍲: Аз ще направя идвайте всички у нас!

Всички(без Джей Бъм който Уеин го е упоила и сега лежи в мазето й) : Да идваме!





























































Е хора това е от мен засега! Надявам се да ви хареса! Ще гледам да съм по-редовна тези дни за да не ви е скучно;) (една глава ще е готова за 2-3 дена). Пазете се,стойте у дома и си гледайте драмите и аниметата^-^
Хубав ден на всички!😀

Един Неразделен Клас|《[ X grade ver.]》 Where stories live. Discover now