Kocovinka

61 4 1
                                    

Bubnovala mi hlava nebo někdo bubnoval u mé hlavy. Nevím. Možná jsem toho vypila víc než jsem měla nebo se mi to zdá. Jenže v tu chvíli jsem se probudila a zjistila, že se mi to nezdálo. Ležela jsem ve spodním prádle v jednom z pokoji. Chytla jsem se hlavy a zkoušela jsem nějak skoncovat s tým bubnováním co se mi rozléhal v hlavě. 

Když už jsem byla docela v pohodě uslyšela jsem otevření dveří a podívala jsem se tím směrem. Když jsem uviděla svého učitele mezi dveřmi zůstala jsem chvíli v šoku.

"Už jsi se vyspinkala jo?" zeptal se mě s úšklebkem.

"Asi jo, co vy tady ksakru děláte!?" vykřikla jsem docela na hlas a znovu se chytla za hlavu.

"Ty jsi nepamatuješ hvězdičko?" otázal se a tvářil se pobaveně. Takže on se na tom baví? Já totiž vůbec.

"Ne, mám to všechno nějak rozmazané." vysoukala jsem ze sebe.

"Užili jsme si spolu krásnou noc." odpověděl a mrkl na mě.

No počkat. Já jsem strávila noc tady s tým sexy blbcem? No tak to mě zabte!

"Jak jako sakra krásnou noc? Já si nic nepamatuji takže se nic nestalo! A vypadni z pokoje!" vyštěkla jsem.

"Ale, že ti to nevadilo semnou spát v jedné posteli. Ale dobře nechám tě tady samotnou. Užij si kocovinku." zasmál se a odešel.

Hned jak za ním klaply dveře hodila jsem po nich polštář. Jako by mi to mělo pomoci. Rozhlédla jsem se po pokoji a opravdu jsem zjistila, že je to pokoj pro eskortní služby. Že by jsem s ním opravdu spala? No to asi těžko to bych si měla snad pamatovat ne? Nebo snad ne? Že by jsem měla něco se svým učitelem a on mi to teď obrátí ve škole. No jediné štěstí, že dneska už škola není a že je až zítra, protože jinak by jsem se na ní vykašlala. Ale co to mi vlastně ani nevadí.

Vstala jsem z postele, zamotala se do peřiny a vyšla na chodbu. Rozhlédla jsem se a už jsem zjistila kde přesně jsem, aby jsem utekla do svého pokoje a převlékla jsem se. Bez povšimnutí jsem vklouzla do svého pokoje a opřela jsem se o dveře.

Tak strašně moc mě bolela hlava a nemohla jsem se na nic soustředit. Na štěstí se mi nechce ani trochu zvracet, ale ta bolest hlavy je fakt příšerná. Přesunula jsem se k malé skřínce a z ní vytáhla prášky proti bolesti hlavy. Vzala jsem si flašku neperlivé vody a zapila ho. Neotálela jsem a přešla jsem ke skříně s oblečením a přemýšlela co si obleču. Mám vůbec dneska něco v plánu? Nemám to byl můj problém.  Podívala jsem se do skříně a popadla první co mě napadlo.

Vzala jsem si černé šortky a černý crop top a na stehno jsem si přidělala ozdůbku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si černé šortky a černý crop top a na stehno jsem si přidělala ozdůbku. Podívala jsem se do zrcadla a byla jsem vážně sexy. Jen v mém obličeji bylo vidět, že jsem měla náročnou noc. A to až tak, že nevím co se dělo. Možná bych to mohla zjistit u Mikea.

Upravila jsem si ještě vlasy a decentně si namalovala řasy a rtěnku a šla k baru. Už z dálky jsem ho viděla a on si všiml mě. Vždycky si mě všiml.

"No ahoj divoško, včera jsi byla jak utržená z řetězů. " zasmál se a mezitím mi nalil džus. 

"No ani nevíš jak se proklínám, protože si skoro nic nepamatuji a ještě k tomu jsem se probudila v pokoji pro děvky." odplivla jsem si. 

"Pařila jsi na hlavním podiu a vypadalo to, jako by tě zaujal jeden zákazník a potom jsi ho odvedla pryč, víc toho nevím. Ale vypadala jsi při smyslech tak jsem tě nechal být. Ale tak stejně už nejsi s tím Pavlem ne? Takže sis mohla v klidu užít a nikdo by ti to nevyčítal. Vypadal vcelku v pohodě." popsal mi Mike mojí včerejší šou.

"Pamatuji si jen ten tanec a potom to mám rozostřené. Ale nevadí někdy se to prostě stává." mávla jsem nad tím rukou a napila se džusu.

"Dneska máš něco v plánu?" optal se mě.

"Bohužel nic asi se budu někde poflakovat." odpověděla jsem.

"Tak si hlavně nesedej do auta, protože mám z tebe pocit, že ti zůstane ta kocovina do zítřka. Minimálně." zasmál se z celých plic. 

"Neboj to nemám ani v plánu asi napíšu kamarádkám a něco podnikneme. Bez mého řízení auta a bez alkoholu. Toho bylo včera dost."  mrkla jsem a dopila jsem svůj džus.

"Tak se měj a uvidíme se za dva dny na tvou šichtu." zamával mi na rozloučenou když už jsem odcházela z baru.

"Ahoj Mikeu!" rozloučila jsem se a odcházela ze svého druhého domova.

Tak a teď už jen napsat holkám a něco spáchat.

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 02, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Rebelka EmilyKde žijí příběhy. Začni objevovat