Před tělocvikem jsme si s Natkou ještě byly tajně zapálit naší každodenní cigaretu na školní zahradu za takový starý hnusný strom kde nás nikdo nikdy neuvidí. Poté jsme se přesunuly do šatny kde jsme se převlékly a připravily náš úžasný plán jak na našeho učitele. Obě jsme vypadaly sexy a tak jsme prostě věděly, že ho dostaneme do rozpaků. Ostatní holky byly už nastoupeny a my jako vždy přicházely pozdě. Pan Ontil se na nás zamračil, ale nic nám neřekl. Muselo mu být jasné, že jsme to praktikovaly často.
Celou si mě prohlédl a na chvilku, aby to neviděli ostatní se zastavil u mého dobře vyvinutého hrudníku. Dal rozkaz, aby jsme se proběhli a rozcvičili a tak jsme si s Natkou řekli, že se do toho vrhneme. První kolečko jsme běžely uprostřed řady a když jsme běžely druhé kolečko zpomalovaly jsme,aby jsme mohly běžet déle, aby měl na nás úžasný výhled. Několikrát jsem si všimla, že po mě pokukoval a tak jsem provokovala tím, že jsem si své už tak upnuté kraťasy stáhla víc nahoru k pasu a tím mi trošku vyčuhoval můj dokonalý zadeček. To asi už nerozdýchal a nepřestal zírat. Tleskly jsme si a prohlásily, že nám to vyšlo. Skončily jsme třetí kolo a rozhodly jsme se, že se konečně protáhneme. Vlezly jsme do kolečka už procvičovacích holek a já si schválně stoupla zády k učiteli. Nebo spíš svým zadečkem, který stále vyčuhoval.
Natálie si stoupla přede mně a posunky mi naznačovala, že se kouká. Bylo mi to jasný. Dostala jsem ho kam jsem chtěla, ale pořád to bylo podle mého málo. Takže když rozdal úkol, že si máme vzít míč a hrát basket nenápadně jsem spadla na zem s tím, že jsem "uklouzla" a tím mě si poslal sednou do šatny s tím, že mě zkontroluje. A to bylo to co jsem chtěla. Dostat ho do koncích. Sundala jsem černou sportovní podprsenku, kterou jsem rychle vyměnila za svojí krajkovou černou s průhledným dolním čtverečkem aby šla vidět jejich jemná kůže, s kterou se chlubím. Sedla jsem si na lavičku, sundala si boty a čekala dokud pan "skoro" nadržený nedojde a "nezkontroluje mě."
Čekala jsem ještě tak dvě minuty a pak se otevřeli dveře, ve kterých stál sám pan Bred Ontil. Sexy učitel, který se na mě teď díval jako na stvoření z jiné planety. Asi nevěřil, že bych tohoto byla schopná i když mě viděl v tom tanečním klubu, ale bylo vidět, že se mu mihla v očích velká nadrženost, které jsem musela využít dokud tam byla.
"Pane učiteli ta noha mě moc bolí." zablábolila jsem a ohnula se ke své "zraněné noze" a tím jsem mu ukázala svoje poprsí ještě lépe. Musela jsem se usmát když jsem slyšela jeho zrychlený dech. Opravdu jsem ho dostala tam kam jsem chtěla.
"Budeš muset k doktorovi, možná to máš oteklé." sehnul se moc rychle k mé noze a uchopil jí do své obrovitánské ruky. Tělem mi prošla elektřina a probudilo to ve mě divný pocit. Divný, ale hezký. To bude ta moje nadrženost.
Podívala jsem se mu do očí, do kterých se mi snažil týma svýma dostat on a usmála jsem se. Na což on reagoval tím, že se podíval na moje krásné plné rty, které byli ještě trochu od lesku co jsem si dávala ráno na rty. Bylo mi jasné co chce udělat a tak jsem se usmála, stoupla, otočila zády k němu a "nechtěně" jsem se mu zadečkem otřela o rozkrok. Hned mi bylo jasné co se stane a taky, že ano.
"Ale pane učiteli, omlouvám se, ale něco vám mezi nohama stojí." řekla jsem nevinně, roztomile zamrkala a odešla do sprch kde jsem se začala tlumeně smát, aby mě neslyšel. Jenže to dlouho nevydrželo, protože přišel i do sprch a teď byl dokonce bez trika. Měl teda nádherný pekáč buchet na břiše a to mě nutilo, abych se ho dotkla, ale to už jsem v plánu neměla.
Nic neřekl hned se ke mě přiřítil a natlačil mě zády na studené kachličky. Dech se mi zadrhl a srdce se mi rozbušilo co nejvíc mohlo. Co se to děje? Snad jsem to nepřehnala, ale to by nemohl říct to co řekl.
"Emily tohle jsi přehnala!" zavrčel mi do ucha. Protočila jsem očima.
"Ale pane učiteli já jsem nic neudělala." bránila jsem se i když to pravda nebyla. Chtěla jsem si hrát a tak jsem to dělala, nemohl mě zastavit.
"No to kurva udělala, mám chuť tě tady teď hned přetáhnout, ale to by nemohla být hodina." řekl mi nadrženě do ucha.
"A proč to neuděláte pane učiteli?" zeptala jsem se škádlivě.
"Protože to kurva nemůžu." zavrčel a bylo vidět, že je frustrovaný.
"Nebýt ve škole pane učiteli, už by jsem sténala vaše jméno pod vámi." mrkla jsem na něho a obešla ho.
"Nezahrávej si s něčím co nedokončíš." pokáral mě. Jak mohl vědět, že to nemyslím vážně? Protože v tu chvíli jsem to fakt chtěla, ale nechtěla jsem mít problémy u ředitele, ještě by mě vyhodil a matka by mě zabila. Už tak nemáme dobrý vztah a tohle by mě uzemnilo. Už abych byla zpátky tam kde jsem se narodila.
"A jak víte, že bych to nedokončila." řekla jsem a odcházela ze sprch právě když začalo zvonit.
Asi si uvědomil, že by tam neměl co dělat tak rychlostí blesku se vrátil do tělocvičny a dal povel holkám, aby se šli převléct a připravili na další hodinu. Já jsem se převlékala zpět do svého oblečení a při tom se vítězně usmívala což Natka pochopila, že jsem vyhrála.
"Musíš mi všechno říct." zašeptala mi do ucha a já na to kývla.
"Po škole v kavárně co ty na to?" zašeptala jsem na zpět.
"Okey."
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Rebelka Emily
RomanceVíte jaké výhody má roztomilá tvářička? Neskutečně moc skvělý! Jsem rebelka Emily a všichni si o mě myslí, že jsem andílek, ale to se jenom pletou. Však sami uvidíte! "Emily prosím tě mohla by jsi zaskočit za Katku? Onemocněla a má tu docela bohaté...