Připadala jsem si jako blázen když jsem naběhla do klubu a vypila nejmíň jednu flašku tvrdého a chtěla tancovat u tyče v hlavní místnosti. Možná jsem vypadala sexy v černém kostýmku, ale já si připadala jako blázen. Všimla jsme si pohledného chlapa co seděl pod pódium a rozmazaným pohledem jsem slezla z pódia k němu a vlezla mu do klína. Ohýbala jsem se tak aby viděl můj úžasný zadek a užíval si moje tělo. To tělo, které bylo dneska odmítnuto.
Vím, že jsem měla moc napito a byla jsem taková všelijaká. Povolná a bláznivá, ale přeci Alkohol dělá dobře na zlomené srdce, ne? Nebo to jsem si myslela jen já? To udělal ze mě ten alkohol. Ten božský drink bohů. Připadala jsem si jako by celá noc patřila jen mě. Milovala jsem tanec u tyče, ale tohle byl jiný pocit. Takový lehčí. Bylo jedno jak se hýbu, ale hlavně, že jsem působila sexy. Tak, aby mě každý chtěl. A to se mi dařilo.
Hnědovlasý chlap co na mě mával s penězi, byl asi nejvíc sexy z mého pohledu. Věděla jsem co chtěl a já to teď chtěla taky. Tak strašně moc, že jsem si neuvědomovala, že se teď chovám jako děvka. Prodejná kurva. Přesněji řečeno. Tohle jsem nikdy nechtěla být, ale alkohol dělal svoje. Dělal ze mě to co jsem tak nesnášela. Ale někdy se to stát muselo. A teď se to dělo. Připadala jsem si tak, ale alkohol mi nedovolil si to uvědomit. V tu chvíli jsem chtěla jen toho chlapa.
Slezla jsem z pódia a zamířila si to k němu. Byl rozmazaný, ale šlo poznat, že to není žádný ošklivec. Jeho tvrdý hlas byl jako báseň pro moje tělo. Vzala jsem ho za ruku a odcházela jsem směr pokoje. Moc jsem to chtěla, až nepříjemně moc.
Otevřela jsem dveře, šoupla jsem ho do nich, zavřela a vzápětí jsem je hned zamkla. Otočil se na mě a kousal si ústa. To mě ještě víc rozpálilo. Chtěla jsem ho hned teď, ale cítila jsem potřebu se napít ještě něčeho než si něco začnu. Zakroutila jsem hlavou a vydala se k baru s alkoholem. Vytáhla jsem Jacka Daniels a dva panáky. Nalila jsem panáky a nemotorně jsem se otočila na něho. Podala jsem mu ho a vzápětí ho do sebe kopla. Hořká chuť mě přiměla zakašlat, ale hned na to jsem se cítila volnější.
"Divoško" podotkl na můj alkoholistický výkon a kopl ho do sebe taky.
"Jak se jmenuješ fešáku?"
"Nedělej, že mě neznáš." zasmál se a přikročil blíž.
"Vidím tě rozmazaně, blázne." rozesmála jsem se i když to vtipné nebylo.
"Jmenuji se Bred a ty by jsi se měla upokojit a lehnout si." Vůbec mi nedocházelo kdo to je. Pořád jsem byla mimo.
"To je vtipný tak se jmenuje náš nový sexy učitel angličtiny." smála jsem se jak debil, ale mě to v tu chvíli přišlo strašně vtipné.
Najednou jako by alkohol mě pohltil a začala jsem padat do spánku. Poslední co jsem cítila bylo jak mě chytá a pokládá na postel. Potom už byla jen tma.
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
ČTEŠ
Rebelka Emily
RomantikVíte jaké výhody má roztomilá tvářička? Neskutečně moc skvělý! Jsem rebelka Emily a všichni si o mě myslí, že jsem andílek, ale to se jenom pletou. Však sami uvidíte! "Emily prosím tě mohla by jsi zaskočit za Katku? Onemocněla a má tu docela bohaté...