Tajemný návštěvník v klubu

746 27 8
                                    

Ostatní hodiny se docela rychle ukončily a já tak mohla opustit tento blázinec a vězení v jednom.

Nechtělo se mi domů a tak jsem prostě zamířila do klubu. Tentokrat jako obyčejný návštěvník. Alespoň jsem si to teda myslela.

Před klubem stál bodyguard a pomalu pouštěl nebo odmítal lidem vstup dovnitř. Hned jak mě uviděl pustil mě s úsměvem dovnitř.

Jmenuje se Chosé a je to nejvíc v pohodě týpek. Několikrát jsme pokecali a nespočitaněkrát mi pomohl. Jak odvozem dom tak od oplzlích starých nadrženců. Je to zlatíčko. Má postavu fitness trenéra. Prostě korba svalů, ale při tom nádherné modrozelené oči. Štramak.

Hned mě pohltila atmosféra klubu. Všude bylo krásných chlapů a až moc "dokonalých" holek tančící bujď u tyčí nebo v boxech.

Přistoupila jsem k baru a objednala si panáka tequilly. Miluju tuto mexickou hnědou i přitom prosvitnou tekutinu. Vždy mi můj den zlepší hlavně moji "bolest v krku". No určitě víte jak to myslím.

Netrvalo dlouho a přišel zamnou majitel kluku Mike. Je to urostlý a pohledný třicátník. Má hnědé oči, výrazné rty, blond vlasy a samozrejmě  svalnatou postavu. Dneska měl na sobě černé tričko s nějakým názvem kapely a černé roztrhané džíny. Na nohou mu svítily bílé Nike botičky. Na rukou měl vytetovaného šťíra. Všechno k němu tak moc sedělo až to nebylo možný. Nikdo by do něj neřekl, že má manželku a dvě krásné a roztomilé děti. A proč by to do něj neřekli? Protože vlastní tento "pochybný" klub.

Z mého přemýšlení mě vyrušil jeho hlas.

"Emily prosím tě mohla by jsi zaskočit za Katku? Onemocněla a má tu docela bohatého zákazníka."

"No mohla bych. V kolik a jaká místnost?."

"Za deset minut pokoj číslo 5. Užij si to."

Zesedl ze stoličky na kterou si sedl a odešel. Odfrkla jsem si a zamířila do šatny. Tam jsem otevřela svojí zlatou skříňku a z ní vytáhla černou push-up podprsenku, černé krajkované spodní prádlo a černou uplnou mini sukni.

Ještě jsem si trošku upravila svůj make up a s úsměvem jsem šla k pokoji číslo 5. Byla jsem tu dřív než můj zákazník a tak jsem si to tu mohla upravit podle svého.

Velkou manželnskou postel jsem rozházela, aby to vypadalo, že jsem v ní ležela, rozdrbala si vlasy jako by byly po divokém sexu a stoupla jsem si k tyči. Trošku jsem se procvičila když v tu chvíli jsem uslyšela bouchnutí dveří. Otočila jsem se a podívala se na svého zákazníka.

"Vy?!"

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥    

Rebelka EmilyKde žijí příběhy. Začni objevovat