Tu noc jsem nemohla usnout. Zdálo se mi, že mě ten člověk osahává, že to nezůstalo jen u zatarasení cesty. Pořád se mi v hlavě rozléhá to jeho EMILY!.... EMILY! ... EMILY! Jak může vědět kdo jsem? Nikdy jsem nic špatného neudělala. Teda dobře nebudu si hrát na svatouška, ale nic pro to aby mě někdo stalkeroval. To už je moc ne? Jak mohl vědět, že půjdu touhle uličkou? Nedává to smysl. Neměla bych se tím zabývat a měla bych konečně usnout. Zítra mě čeká opět práce. Ano opět tančení v tom "pochybným" baru. Tanec mě baví, hlavně mě baví ta nespoutanost. Jsem v tu chvíli volná a můžu si dělat co chci. Můžu svádět jak očima tak svým dokonalým tělem. Ano, ano zase moc egoistická. Asi se vám povahově nezdám, že? Váš problém.
Odložila jsem telefon a skoro okamžitě upadla do říše snů.
DOPOLEDNE
Vůbec se mi nechtělo vstávat z postele a tak jsem se pořád nepříjemně převalovala z jednoho boku na ten druhý. Cítila jsem se vyčerpaně a to jsem nic co by mě unavilo až tak nedělala. Neměla jsem celou noc sex. Jo to potom dokážu být unavená. Při vzpomínce na sex jsem si vzpomněla na toho svého nabíječe. Jak se asi ten můj zajíček Pavel? Měla bych si pro něho udělat speciální čas a alespoň u toho zapomenu na včerejšek potažmo dnešek.
Usedla jsem se na posteli, nohy jsem si zakryla peřinou, kterou jsem měla mírně zkopanou a uchopila do ruk telefon. Našla jsem si v kontaktech číslo na Pavla a dala volat. Po třetím pípnutí mi to zvedl a já mohla slyšet jeho drsný, ale sexuálně nabitý hlas.
"Čau kočko, ještě že voláš právě jsem na tebe myslel, zlato."
"Já na tebe taky zajíčku co takhle dneska nával sexu jako vždycky? Trošku jsme to zanedbali." řekla jsem s mírným úsměvem a mým sváděcím tónem hlasu. Vím, že na něho to vždy zapůsobí.
"Měl bych mít rodinnou večeři, ale na to seru, když můžu mít svého kamaráda po čtyřech dnech opět v tobě, prcinko."
"Tak dnes kolem jedenácté večer?" zavrčela jsem do telefonu a přemýšlela na kolik poloh to dneska bude. Vždy je to s ním dokonalé. Ale city tam nejsou.
"Tak se budu těšit kopretinko." rozesmál se a típl to.
Asi se divíte jak se k sobě chováme nebo jak mezi sebou komunikujeme, ale tohle je u nás dvou normální. Nejsme nějací stydlíni, aby jsme se schovávali pod nějakýma přetvářkama. A ty přezdívky? Máme jich hodně a často je měníme. Hlavně při sexu. Co si budeme povídat je to náš životní styl.
Tímto telefonátem jsem se rozhodla, že konečně vylezu z postele a zkulturním se. Taky bylo na čase. Bylo skoro dvanáct a já ve tři měla být v klubu a mít prvního zákazníka. Skočila jsme tedy ihned do sprchy a tam se důkladně umyla, hlavně vlasy. Poté jsem si je vyfoukala a na tvář nanesla malou dávku make-upu. Zvýraznila jsem si řasy řasenkou a na rty jsem nanesla červenou rtěnku. A teď k tomu vybrat nějaké červené šaty. Jo dneska to cítím na červenou.
Stoupla jsem si před skřín nebo můžeme tomu říkat šatna a otevřela jsem posuvné dveře na stranu. Hned se mi na věšáku ukázalo několik ramínek se šaty od bílé po černou barvu. Celé barevné spektrum. Hned jsem na postel hodila tři ramínka s červenýma šatama. Vzala jsem jako první šaty z levé strany a před zrcadlem jsem se převlékla do nich.
"Ne tak tyhle ne ty jsou moc obyčejné." zanaříkala jsem si a hodila je na postel.
Tak jsem si tedy vzala druhé, které podle mě byly o 50% lepší než ty první.
"Ty jsou, ale zase moc. Ksakru!" zanadávala jsem si a šáhla po své jediné třetí šanci.
"Tak a máme jasného vítěze! Čaa čííínk" udělala jsem zvuk jako při výhře a usmála se sama na sebe. Teď k tomu vzít mé oblíbené boty.
"Už vidím jak po mě chlapi na ulici budou slintat." zalichotila jsem si a k tomu jsem si tleskla. Byla jsem ze sebe unesená. Klidně bych z fleku mohla dělat modelku. Nad tím jsem taky přemýšlela a myslím, že bych to jednou mohla zkusit. Postavu na to mám přímo dělanou a moje povaha? Přímo geniální! Chytrá, milá a ambiciózní co víc by si mohli přát? A nesmíme zapomínat na tu moji nevinnou tvářičku. Přímo dokonalost. A to jsem já. Přímo dokonalá.
Ale měla bych přestat. Vlasy jsem si natočila a přidala jsem na ruce náramky a na prsty prstýnky a vyrazila směr klub neboli práce!
*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥
** Omlouvám se, že jsem nepřidávala části ani tady ani u Mafiánské princezny, ale neměla jsem chuť a ani čas. A teď mě čekají ještě praktické a ustní zkoušky tak držte palce!! ♥
ČTEŠ
Rebelka Emily
RomanceVíte jaké výhody má roztomilá tvářička? Neskutečně moc skvělý! Jsem rebelka Emily a všichni si o mě myslí, že jsem andílek, ale to se jenom pletou. Však sami uvidíte! "Emily prosím tě mohla by jsi zaskočit za Katku? Onemocněla a má tu docela bohaté...