Neobyčejný tělocvik

458 27 9
                                    

Jak někoho může sakra bavit vstávat tak brzy? Nechápu ten dav lidí, kteří vstávají brzy jen kvůli tomu, aby se šli proběhnout. Vždyť stačí ten protivný a ne záživný tělocvik a teď když budeme mít ten prvotřídní kousek jako učitele. Měla bych si vzít něco sexy a výstředního.

Vstala jsem z vyhřáté postele povlečené do americké vlajky. Ano Amerika mě nikdy neopustí. A až budu mít peníze na cestu a na ubytování stěhuji se ihned zpátky. Tady mě žádný sexy muž s vilou nečeká. A ne nejsem zlatokopka.

Přemístila jsem se ke své šatně kde jsem měla od matky připravené oblečení do školy. Nesuďte mě, ale matka nemá vůbec žádný cit pro moji módu. Nějaké přihlouplé květinové šaty si opravdu brát nebudu. Shodila jsem je na zem a vytáhla si upnuté černé tílko, bílý svetřík a černé krátké po zadek úzké kraťasy, které mi tvarují mojí dokonalou postavu.

Navíc jsem vytáhla sportovní černomodrou podprsenku a ladící kraťasy a hodila je do sportovní tašky. Nemohla jsem ani zapomenout na svoje úžasné značkové boty od Nike. Miluju je.

Když jsem se konečně dopřipravila a dolíčila sešla jsem už hotová shody a zastavila se pohledem do kuchyně. Stála tam matka a měřila si mě pohledem.

"Myslela jsem si, že když se odstěhujeme přestaneš nosit takovéhle hadry. Podívej se na sebe. Takhle žádného hodného kluka s dobrými úmysly nenajdeš. Vypadáš jako..."

"Zlatokopka." dokončila jsem za ní.

Nepatrně přikývla a otočila jsem se. Nemám náladu se s ní hádat a tak jsem taky ustoupila a s jablkem v ruce jsem vešla do chodbičky kde jsem si ubula černé Vans botičky a do druhé volné ruky jsem si vzala svoje klíče od svého miláčka.

Sedla jsem si do pohodlých sedaček v mém luxusním autě a přivoněla jsem si k té úžasné vůně novoty.

Cesta do škole netrvala ani 10 minut a tak jsem už nachystaná stála před školou a čekala na svojí holčičí skupinu.

Dívala jsem se právě na Instagram když ke mě přiskočila úsměvavá Natálie v krásných obyčejných červených šatech.

"Těšíš se na tělocvik?" Optala se mě.

"Myslíš kvůli němu?"

"Přesně je úplně nejvíc sexy. Ptala jsem se a zjistila jsem, že je dlouhodobě svobodnej. Nebyl ženáč a nemá ani děti."

"Tak to by jsme mu měli opravdu ukázat ten nejneobyčnější tělocvik, že mu bude ještě do večera stát."

*Pokud se vám dnešní kapitola líbila, prosím o votes nebo komentář. Při nejlepším můžete můj příběh sdílet ať si ho někdo další může přečíst. Můžete mě sledovat pro budoucí příběhy. Děkuji <3 ♥    

Rebelka EmilyKde žijí příběhy. Začni objevovat