Selam :) Bu bölüm Sena için. Iyi okumalar ^^
Aşırı derecede yogun parfüm kokusuyla uyandım. Beril karşımda bornozla duruyordu.
"Günaydın uykucu. Saat 11 oldu"
Yatakta dogrulup ona baktım. Dün olanlardan haberi var mıydı acaba? Ben Demir dışında birsey hatırlamak istemiyordum.
"Günaydın ve biraz daha parfüm sıksaydın ölecektim"
"Ne yapıyım ya oda alkol kokuyordu annem farketmesin diye şey ettim"
"Tamam ya" diyip kalktım. O sırada telefonumu gördüm ve dünle ilgili daha fazla şey hatırladım.
Hemen sırıtarak telefonu elime aldım ve Demir'e mesaj attım.
Kime:Yakışıklım
-Günaydın seksi boy asshdhTuş kilidini kapatıp Beril'e döndüm. Üstünü giyinmiş saçını topluyordu.
"Dün olanları bana anlatsana" diyip yanıma oturdu.
"Dinlemek istedigine emin misin?"
"O kadar kötü mü?"
"Pekala. Sen sarışın bir cocukla çılgınca dans ettin sonra barmen sana alkol getirmekten zayıfladı, sen gelen geçene asılmaya başlad-"
"Ne? Sarışın çocuk yakışıklı mıydı bari?"
"Demir'e göre hayır ama yakışıklıydı"
"Ayy sıcak oldu burası"
"Içındeki ateştendir o yavruuum" diye bagirdigimda yastigi alıp kafama vurmaya başladı.
Telefonuma mesaj gelince ışık hızıyla kalktım ve mesaja baktım.
Kimden: Yakışıklım
-Günaydın Hatun. 1 saate hazır ol bugün benimsin.Tabi bu mesajı okuyunca tabi ben direk ayaga kalktım. 1 saatim vardı ama benim duş almam 1 saat sürüyordu.
"Berilllggggaa"
"Ne var"
"1 saate hazirlanmam lazim ben gidiyorum"
"Tamam seviştiginizde mesaj at"
Ona bakıp öyle bir bakış attım ki 'tamam abla sen büyüksün' dedi.
Eve çita misali koşmaya başladım. Kapıyı açtıkları an odama ışınlandım. Ceyda abla birkac soru soruyordu ama cevap verecek zamanım yoktu.
Hemen duşa girdim ve 34 dakikalık kısa duşumun ardından üstümü giyinmeye başladım. Şort üstüne klasik bol tişörtlerimden birini giyindim.
Saçlarımı kurutup düzleştirdikten sonra telefonum çaldı.
Annem arıyor...
O an moralim sıfırlandı zaten. Açıp açmama arasında gidip gelirken açtım.
"Derin"
"Ne var?"
"Nerdesin sen?"
"Şimdi mi merak ediyorsun? Uzun zamandır sormadın işin bitince mi arıyorsun?"
"Terbiyesizleşme.Gördüklerini birine anlattın mı?"
Derin bir nefes aldım.
"Anlatsam senin için ne farkedecek?"
"Sen benim kızımsın. Seni tanırım. Anlattın mı söyle"
"Senin kızın olduguma dair şüphelerim var annecigim" son kelimeyi bastırarak söylemiştim. Sonra yüzüne kapattım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Uykum
Humor"Ateşini ancak ben söndürebilirim" dedi ve sırıtışını sergiledi. Kalbim benden bagımsız atarken kahkaha attı. Sanırım ona gerçekten aşıktım..