Bölüm 14

8.6K 435 20
                                    

Selam ^^ Yeni bir bölümle karşınızdayım. Bölümleri uzun yazmaya çalışıyorum. Iyi okumalar :):)

Gözlerimi açtıgımda tavanaşkımın farklı renkte oldugunu gördüm. Biraz dogrulup etrafa baktıgımda kendi odamda olduguma sevinerek birden ayaga kalktım. Tabi birden kalkınca başım döndü ve tekrar oturmak zorunda kaldım.

Ben en son arabada uyumamış mıydım??? Demek ki babam beni buraya taşımış. Odamda biraz göz gezdirdim ve telefonumu gördüm. Kalkıp aldım ve sabah sabah tüm sosyal hesaplarımı kontrol etmeye başladım.

Twitter ✔

Facebook✔

Instagram'a girdigimde biraz anasayfada dolaşmaya başladım.

Yemeginin resmini koyan cahil

Sevgilisini gözümüze sokan kız

Demir ve bir kızın fotografı

Abimle sevg-

DEMİR VE BİR KIZ MI ?!?!?!?!?!??!!?!?!??!

Şimdi arıyıp sövüyümde ona görsün gününü . (Aramadı..)

Hemen fotografı koyan kızın profiline girdim. Uzun sarı saçları var,güzel bir fizigi var, yeşil gözleri var...

TABIKIDE DEMIR ONA BAKAR...

Kız biraz klişe ama güzel kız. Ben bile sulanırdım yani. Her neyse şu an konumuz bu degil...

Demirle olan fotografınıma girdigimde Demir'in ' harikayız ' diye yorum yaptıgını gördüm. Demin böyle bir yorum görmedigime göre şimdi yazmış olmalı.

Ben böyle saçma düşünürken vatsaptan bir mesaj geldi.

Yakışıklım : Konuşmak ister misin?
Ben : Tabi. Birazdan seni ararım.
Yakışıklım : Peki. Beklerim.

O sırada odamın kapısı bir kere tıklandı ve babam içeri girdi.

" Prenseslerde uyanmış demekki" diyerek yatagımın kenarına oturdu.

Gülümseyerek cevap verdim.

" Evet dünün yorgunlugunu attım üzerimden"

"Pekala o zaman üstünü degistirde kahvaltıya gel. Bu arada abinde geldi. Uyuyor simdi. Ben onu uyandırmaya gidiyim" diyerek göz kırpıp odamdan çıktı.

Derin bir nefes vererek ayaga kalktım ve dolabımın karşısında dikildim. Yeşil bir tişort ve kot şort giyinerek saçımı topuz yaptım.

Telefonumu alıp aşagı indigimde Ceyda Abla kahvaltıyı hazırlıyordu.

" Günaydın " diyerek gülümsedim. "Herkes nerde?"

" Çetin Bey telefon görüşmesi yapıyor. Barış ise ımm... sanırım hala uyuyor"

"Peki" diyerek babamın odasına çıktım. Kapı kapalı olmasına rağmen konuştuklarını duyabiliyorum. Konuştugu kişiye bağırıyordu.

" Ne demek ikna edemedik!?? O işi alamazsak şirket batıcak. Bana hemen sekreteri bağla. Hayır şu an gelemem. Kapat"

Telefonu kapattıgını anladıgımda kosar adımlarla aşagı indim. Abimde inmişti.

" Ooo Derin senin burda ne işin var?"

"Ugraşma benimle"

"Atarlı"

"Uyuz"

"Hey hey ne oluyor?" Diye araya girdi babam.

Yaz UykumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin