Bölüm 19

8.6K 400 45
                                    

Multiye koydugum fotoyu bnde kıskandım eed susun by.

"Off ee anlatıcak mısın artık?"

1 saattir annemle alışveriş merkezinde oturmuşuz. Sana anlatıcaklarım var dedi anlatmıyo yha slk mdr ndr .ss.s..s

"Bak,söylediklerim biraz canını acıtabilir"

"Gördügümden daha acı olamaz"

Bakışlarında hayal kırıklıgı ve üzgünlük vardı. Ama onu affetmemi beklemiyordur umarım

"Çetin senin baban degil Derin"

ÖYLE HÖNK DİYE Mİ SÖYLENİR AMK?!?

İçtigim kola bogazıma kaçınca öküz gibi tepinmeye başladım. Annem kalkıp yanıma geldi ve sırtıma yapıştırdıgında rahatladım.

"Iyi misin?"

Suyu uzattıgında aldım ama içmeden tekrar masaya koydum :);):);):)

"Dediklerine inanmıyorum. Sadece canımı yakmak için söylüyorsun bunları"

"Neden canını yakmak isteyim söyle?"

Kadın haklı valla amk niye istesin ki

Sus iç ses kes pls .

"Peki o zaman bana bunu kanıtla"

Bana boş boş baktıktan sonra 'tvbe bsmllh skck bni' diye düşünmeye başladım.

"Peki kanıt istiyorsan şu adama bak"

Çantasından bir fotograf çıkardı.

Annem,ben ve bir adam. Adam annemin elini tutmuş. Annemde beni taşıyor. Daha küçügüm ve benim kücüklügüme çok benziyor. Diger yandada abim.. gercek babam olabilecek kisinin yanında...

Bunlar rüya mı aq ya?

Gözümden bir damla yaş fotografa düştü. Annem bana öyle bakıyordu ki sanki söyledigi tek gerçek buymuş gibi...

"Şimdi bana inandın mı kızım..."

Bir hışımla ayaga kalktım.

"BANA KIZIM DEME. KIZIM DEME YA. MÜMKÜNSE HİÇ TANIŞMIYORMUŞ GIBI DAVRANALIM. ÇIK HAYATIMDAN YA. HEPINIZDEN NEFRET EDIYORUM"

Bagırarak konustugum için alışveriş merkezindeki bir kaç insan-LAN KİMİ KANDIRIYOM HERKES BIZE BAKTI AQ.

Hemen oradan çıkıp yürümeye başladım. Sinirden hem aglıyordum hemde titriyorum. Telefonumu çıkardım.

Yakışıklım aranıyor...

Hadi ama.

Telefonun nerde senin aq.

Oh be sonunda açtı...

"Demir nerde senin telefonun amk? Iki saattir ariyorum ben"

Demir'e söverken karşıya geçmek için hızlıca yürüdüm.

Tabikide bana dogru hızla gelen arabayı görmedim.

Ama gördügüm son şey insanların etrafımda olmasıydı...

************

" Güzelim benim. Uyan artık nolur aç gözlerini"

Bacaklarımın ve başımın agrısını es geçerek beni konuşturan sese odaklandım. Demir'in sesiydi...

"Nolur beni bırakma Derin"

Şu an içimden ona sımsıkı sarılıp 'seni bırakmam' demek geçsede heryerim agrıyordu.

Yaz UykumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin