Bölüm 27

6.6K 369 50
                                    

Gözlerimi açtıgımda otel odasındaydım. Doğrulup etrafıma baktıgımda Demir'in de koltukta büzüşüp uyudugunu gördüm. Dün ne olmuştu? Hatırlamaya çalışıyordum. En son Selen aramıştı.

"Alo" diyerek açtım telefonu. Demir bana telaşlı gözlerle bakıyordu.

"Aa tatlım sen miydin? Demir nerde?"

Tatlım mı? Öykk.

"Demir'i napıcan?"

" Görmesini istedigim biri var. Almira dersen hatırlar. Hatta belkide hiç unutmamıştır."

Yüzüme kapattıgında telefonu yatagün üstüne attım. Demir telefonu alarak dışarı çıktı.

Can ve Beril ufaktan dışarı çıktı ve bende yalnızlıgımla başbaşa kaldım.

Yaklaşık 10 dakika sonra Demir odaya girdi.

"Bak dinle beni.."

"Dinlemek istemiyorum."

"Lütfen"

"Hayır. Seni ve saçma aşklarını dinlemek istemiyorum anladın mı? Mümkünse bu konuyu konuşmayalım"

Gözlerinin doldugunu gördügümde bakışlarımı yere çevirdim. Çünkü biliyordum. Eğer bakmaya devam edersem onu affedicektim.

Demir odadan çıkıp gitti bende yataga yatıp aglamaya başladım. Uyuyakalmışım..

Düşüncelerimi bozan telefonun çalmasıydı. Demir'in telefonu...

Açıp açmamak arasında gidip gelirken Demir küfür savurarak telefonunu açtı.

"Ne istiyorsun Selen?"

"Ne?"

"T-tamam geliyorum"

Demir hızla kalktı ve üstüne tişört geçirerek küfür etti. Odadan çıkıp kapıyı sertçe kapattı. Arkasından gözlerim dolarken kalkıp paytak adımlarla banyoya ilerledim.

Gözlerim şişmiş, morarmıştı. Yüzümü yıkadıktan sonra odaya geçtim. Beril gelmişti.

"Uykucu kalk Nilgün Hoca grup halinde bizi gezdircekmiş hadi"

Oflayarak dolabın karşısına ilerledim. Elime gelen ilk kıyafeti giyinerek göz altlarıma kapatıcı sürdüm.

Lobiye indigimizde Nilgün Hoca öğrencilerle konuşuyordu. Koyun sürüsü olarak ilerledigimizde gözüm Demir'i aradı. Ama yoktu..

Beril 'ben burdayım' dermişçesine koluma girdi. Ona zorla gülümsedim ve Can'ın hareketlerini izledim. Gelen geçene 'fuck' diyordu ve kafasına çanta yiyordu.

Onun bu hallerine gülümserken aklıma Demir geldi. Gidip Nilgün Hocaya nerde oldugunu sormalıydım.

"Hocam.."

"Efendim Derin"

"Demir arkadaşımız nerde? Can merak etti de"

" Can niye gelip sormuyor?"

Seni sikerim hoca.

"Utandı hocam ya siz söyleyin"

"Türkiye için bilmem ne birşeyler zırvaladı ama duymadım"

Oldugum yerde dondum kaldım. Türkiyeye gidecek kadar önemli ne olabilirdi?

"Peki" diyerek Berillerin yanına döndüm. Sesim çok güçsüz ve aglamaklı çıkmıştı.

Yaz UykumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin