Bu bölüm Gözde için :) Iyi okumalar ^^
Gelen mesaja mal mal bakarken kim oldugunu tahmin etmek zor olmuyordu. Demirden gizlice numarasını alıp Enesle konuşmam lazımdı. Bu oyunu daha ne kadar devam ettirebilir ki?
"Ben gidiyorum" diyince Beril'in yanına gittim ve sarıldım. Dün gece beni yalnız bırakmamıştı.
"Tamam sulugöz beni boğmayı bırak"
Bıraktıgımda gitti ve kapıyı kapatarak mutfaga ilerledim. Acıktıgım için içimdeki hayvancık rahatsız oluyordu resmen. Agzıma birseyler tıkıştırıp odama ışınlandım.
Rahatlıgı fırsat bilerek duşa geçtim. Muhteşem igrenç ötesi sesimle şarkı söylerken suyun altında klip çekiyordum.
Sonunda parmaklarım buruş buruş olunca banyodan çıktım. Kapıyı açtıgım an odama buharlar girmeye başladı. Sanki içerde bomba patlattım aq. Arkamdaki buharlardan esinlenerek seksi ve havalı bir şekilde odama giriyordum ki ayagım kaydı ve yatagıma kadar popomun üstünde kaydım.
Halime kahkaha atarken gözüm cama kaydı. Demekki sadece ben kahkaha atmıyormuşum. Demir bana bakıp resmen hönkürüyordu.
Kıpkırmızı yüzümle koşup perdeyi çektim. Anında telefonuma mesaj geldi.
Kimden: Yakısıklım
-Seksi leydi kocandan vücudunu saklamana gerek yok ama mükemmel kaydın asggssndjsnSevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Aklıma yazın olanlar geldi. Yine duş aldıktan sonra Demir'e yakalanmıştım. Düşüncelerimden ayrılıp telefonu yataga attım (ayfon bu tabikide yavaşça attım asdfjfj) ve üstümü giyinmeye başladım.
Aylardır dolabımda duran mini beyaz elbisemi giyindim ve saçlarımı kurutmadan saldım. Aynanı karşısına geçip rimel parlatıcı ikilisini sürdüm.
Telefonumu alıp aşagı indigimde abimin yine aynı pozisyonda zıbardıgını gördüm. Onu bırakıp dışarı çıktım ve Demir'in evine gittim.
Kapıyı çaldıgımda 1 adet üstsüz Demir karşımda duruyordu. Ben onu süzerken Demir gülmeye başladı
"Gözünle soydun resmen aq"
"Kes sesini içeri geç"
Onu ittirip içeri geçtim. Ev resmen savaş alanına dönmüştü.
"Oha be dün ne yaptın burda?"
"Ne yapıcam ya sıkıldım"
Demir'e 'sen ciddi misin aq çocu' bakıslarımdan birini attım. O da bana 'evet istersen gösteriyim' bakısını attı.
Ben yerdeki tişörtlerini toparlarken kendini koltuga attı.
"Sen görmeyeli çok hamarat olmuşsun"
"Evet tabi"
"Gel buraya" dedi ve bilegimden tutarak üstüne çekti. Kucagına düşmüştüm.
Başını boynuma gömdü ve öyle kaldı. Ne yani uyumuş muydu?
"Demir uyudun mu aq? Kalksana."
"Ya of bir kerede itiraz etmeden dedigimi yap. Yanımda uyu"
"Peki"
Kabul ettigim an yan döndü ve belime sarılarak başını tekrar boynuma gömmeye başladı. Nefesini hissettigim her an başım dönüyordu.
Boynuma ufacık minicik bir öpücük bıraktıgında benimde uykum gelmeye başlamıştı. Zaten Berille sabahladıgımız için uykuyu özlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Uykum
Humor"Ateşini ancak ben söndürebilirim" dedi ve sırıtışını sergiledi. Kalbim benden bagımsız atarken kahkaha attı. Sanırım ona gerçekten aşıktım..