Mirey aşqma selamlar :**
" Lan senin gibi kuşun " diyerek flappy bird oyununda olan mal kuşa sövdüm. Rekorum 45 ti ve hala öyle. Bölüm geçememenin verdigi sinirle telefonu yavaş bir biçimde yatagima attım. Öyle filmlerdeki gibi duvara fırlatsam annem agzıma sıçar. Ayfon bu boru degil.
Yaz tatilindeyiz. Millet deniz,kum,güneş ben yatak,flappy bird,gerizekalılık. Yatagımdan kalkınca kendimi baska dünyada hissettim. Aynaya bakınca 2 gündür aynı pijamayla dolaşan ( Pandalı ajsjs) Derin gördüm. Ayrıca yıkanmamaktan saçımı inek degil öküz yalamış gibiydi.
Hemen kendimi banyoya attım. 40 dakikalık duşun ardından buruş buruş olup tekrar gezegenime döndüm. Yeşil bir tişört ve kot şort giyindikten sonra saçımı kuruması için açtım. Hava 263636 dereceydi ve cehennem sıcagında saçımı kurutmayacaktım. Ayfonumu alıp aşagı indim.
Evde kimse yoktu ya da ben görmüyorum. Yok lan kimse yok. Evet evet kimse yok.
Fırsat bu fırsat diyerek odama çıktım ve bikinimi giyindim. Deniz çantama gunes kremi, kulaklık vb. Şeyler koyduktan sonra havlumu alıp kendimi dışarı attım.
Güneş beni delip geçerken agır adımlarla sahile dogru yürümeye basladım.
Popomda titreşme hissedince ayfonumu arka cebimden çıkarıp mesaja baktım.
Kimden: Barışajsjsjd
Lan Derin biz annemle alışverişteyiz sen odandan çıkmadıgın icin bilmezsin. Neyse uslu dur sıçarım agzına .
ABİYE BAK BE.
Kime: Barışajsjsjd
Ay bende bir an beni düşündügünü sandım.
Mesajı yollarken demirimsi birseye carptım ve Ayfonum yere düştü.
" Oha dikkat etsene öküz"
Daha kime çarptıgıma bakmadan yere düşüp iki parça olan ayfonumu toplamaya çalıstım.
" Gerçekten tuhaf kızsın"
Bu sesi sanki hatırlıyom la.
Kafamı kaldırırsam bilicem eed.
Kafamı kaldırmamla yan komşumuzu gördüm. Mal mal yüzüne bakarken konustu
"Yakışıklı olabilirim ama benden hoşlanma sevgilim var"
Tüh amk.
" Kıza acıdım"
" Ama onun yerinde olmak isterdin"
" Emin ol isteyecegim son şey " dedim ve omuzuna çarparak sahile ilerledim. Arkamdan bagırdı.
" Bu arada adım Demir."
Demirmiş.
Hıhh...
Sevgilisi varmış...
İçımden böyle malca konusurken şezlongların birine uzandım ve derin nefes aldım. Şu an aklımda olan tek şey Demir.
Çık lan beynimden.
Kulaklıgımı çıkarıp en guzel sarkilarimdan birini dinliyordum. Ayrıca sıcaktan dolayı uykum gelmişti. Birden kulaklıgım kulagimdan çekildi (en nefret ettigim şey)
" Ne dinliyorsun"
Kafamı yana çevirmemle Demir'i gördüm.
" Sanane" diyerek kulaklıgımı ondan geri aldım.
" Atarlı kız hımm"
" Atarlı senin dedendir"
Büyük bir kahkaha attıgında ayaga kalktı.
" Adını hala bilmiyorum"
" söylersem gidecek misin? Sevgilin bekler sonucta"
" Sana sadece adını sormuştum"
" Derin"
" Hayır deniz fazla derin degil"
Espirini ...
" Hayır gerizekalı adım Derin"
" Hmm yine tuhaf"
" Şimdi gidecek misin?"
" Evet " dedikten sonra yanımdaki şezlonga uzandı.
O sırada telefonuma gelen mesajı açtım.
Kimden: Barışajsjsjd
Eve gel.
*********Hariqa bir yerde bitirdim evad. Yeni bölüm geç kalmayacak grşrz .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Uykum
Humor"Ateşini ancak ben söndürebilirim" dedi ve sırıtışını sergiledi. Kalbim benden bagımsız atarken kahkaha attı. Sanırım ona gerçekten aşıktım..