Sabah kalktığımda direk Gümüşsu'nun yanına gittim. Bu kız neden çabucak kalkmıyor. Dürttüm yine kalkmadı.
"Kızım kış uykusuna mı yattın. Ayılar bile senin kadar uyumuyor."
Hırlayarak esnedi çok korktum bir tane yapıştırdım.
"Ya ne var Esra ne var".
"Kızım unuttun mu bugün Efe'yi bulucaktık hatırlatırım".
"Aaaa doğru. O zaman ben giyinene kadar sende ekmeğin arasına birşeyler koy."
"Ekmek yok".
"O zaman etrafı topla"
"Ya Gümüşsu kalk hadi yaa oyalanma".
Kolundan kaldırdığım gibi duşa soktum. Eve bir kaç zamandır hiç bakmıyordum. Kolları sıvayıp etrafı temizlemeye başlamıştım.
Her yeri topladım sıra silmedeydi. Bu Gümüşsu hala çıkmadı duştan. Beni delirtecekti bu kız. Banyonun kapısını çaldım.
"Gümüşsuuuu..."
Ses yoktu içeriye girdim. Ahh girmez olaydım...
"Gümüşsu bari burda uyumaaa..." Göğüsüne bir tane şaplak attıp kaldırdım.
"Kıymetimi bil duşunu bile ben sana aldırıyorum."
"Saol kardeşim" dedi sarhoşlar gibi.
Duşunu aldırdıktan sonra kıyafetlerini de giydirdim hazırladım hızlı bir şekilde.
Saate baktığımda 13:30' du aceleyle evden çıktık.
Bizim grubu sahil kenarına çağırmıştık. Orda toplanıcaktık. Taksiye atlayıp gittik.
Herkes bizi bekliyordu. Rüzgara sarılıp öptükten sonra plan yapmaya başladık.
"Rüzgar sen benimle hastahaneye geliyorsun. Gümüşsu sen Murat ve Serpil siz polise gidin. Şimdi dağılalım en ufak bişi bulduğunuzda arayın."
Motora atlayıp hastahaneye gittik. Rüzgar motordan inince bana baktı.
"Esra bak bizim böyle elimizi kolumuzu sallayıp içeri girmemize izin vermezler. Gizlice eski dosyaların oraya gidelim."
"Tamam olur canım".
Allah kahretmesinn canım mı demiştim ben. Kafamı ona doğru çevirdiğimde gülümsüyordu ben ise utanmıştım. Hastahaneye hiç bir şey olmamış gibi girdik. Merdivenlerden ďepoya indik. Dosyaların oraya rahatça girdik.
Rüzgar
"Esra eğil takip et beni".
Hiç bir şeyden anlamamıştım herhalde biri bizi gördü. Rüzgar'ı takip ettim. Bir tane kadın vardı onun çıkmasını bekliyorduk. Ve oda çıktı. 2 sene önceki kayıtlara baktık. Annemle babamın ki vardı ama Efe'nin yoktu burnu bile kanıyor olsaydı gelirdi hastahaneye. "Rüzgar hadi gidelim." Dışarı çıktık. Motora binip sahil kenarına gittik. Ben hemen bizimkileri aradım.
"Gümüşsu ne oldu"
"Esra kaza olduğunda Efe'de varmış. Polisler gelmiş orda bir tane adam şahid olmuş. Yaşlı adam alıp onu ormana götürmüş sonrada izine rastlanmadı."
"Bizde katıtlara baktık ama yoktu."
"Neyse hadi sahil kenarına gelin"
"Tamam"
Rüzgar: " Ne olmuş"
"Ordada bulunamamış".
Geldiklerinde direk kaza yerine gittik. Ormana doğru yürüdük. Bir tane ev vardı oraya gittik. Kapıyı çaldık. Bir tane yaşlı adam vardı.
"Buyur evladım ne istemiştiniz."
"Amca burda 4 sene önce kaza olmuştu bir tane genç kayıpmış Haberiniz var mı ?"
Amca yüzünü ekşiterek "İçeri girin anlatayım herşeyi". İçeri girdik, oturduk.
"Bişi istermisiniz evladım."
"Yok saolun ama bize başka şeyde yardımcı olabilirsiniz."
Yaşlı adam kafasını salladı.
"4 sene önce üst yolda kaza olmuştu. 3 kişilerdi fakat 2 tanesi ölmüş 1 tanesini bir tane yaşlı adam ormana doğru taşıyıp götürmüş."
Adam gözlerini fal taşı gibi açmış bir şeyler söylemeye çalışıyordu.
"Bir bilginiz var mı amcacım".
"Hayır çocuğum. Kaza olduğunu duymuştum sadece."
Bu pek inandırıcı gelmemişti.
"Peki amcacım bize müsade biz kalkalım"
"Siz bilirsiniz evladım".
Ayakkabılarımızı giyerken yaşlı adama son kez baktım ve "Eğer bir bilgi olursa beni .... Üniversitesinde bulabilirsiniz",dedim. Adama telefon numaramı da vermiştim. Doğruyu söylemek gerekirse kendimi polis sanmıştım.
"Peki evladım".
Evden çıktık ama ben hala rahat değildim yaşlı adamın bir bildiği vardı. Herkes çok yorulmuştu. Tek tek evlere dağıldık. Gümüşsuyla uzanıp her zamanki gibi film arıyorduk. Film izlemeyi seviyorduk.
Filmi açtık ikimize atıştırmalık birşeyler hazırladıktan sonra oturup film izliyorduk. Ben her zamanki gibi uyuya kalıyordum. Tam uyku dalıyorken telefon çaldı. Numarayı bilmiyordum.
Açtım....
"İyi akşamlar kızım."
"İyi ajşamlar siz kimsiniz".
"Evime gelmiştiniz ya bugün".
"Evet amca ne vardı".
"Ben bu kazayla ilgili her seyi BİLİYORUM"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Science FictionBir genç kızın bütün sevdiklerini geri kazanmak için sarf ettiği çabası ve başladığı yeni hayatın zorluklarını anlatan bir kitap.