İlk deneyimim eğer bir hatam olursa kusura bakmayın. Şarkıyla birlikte okuyun...
*************
Tam 4 yıl oldu. Aklımda hep sen. Önüme baksam sen, arkama baksam yine sen geliyorsun . Dinlediğim şarkılar bile seni anlatıyor. Daha çok dinlemek istiyorum, hiç bıkmadan. Heryerde, herşeyde sen varsın, ama bu yetmiyor. Bu beni bırakıp gittiğin gerçeğini değiştirmiyor.
Seni o kadar özlüyorum ki; her saniye
yanımda olsan yinede yetmezmiş gibi geliyor. Bütün kokunu içime çeksem yinede doymazmışım gibi...
*********
Bu yaşta hayattan bu kadar bıkılır mı? Demeyin ! Bazen en çok bu yaşta bıkılır.
19 yaşındayım ve hayata tutunmak için hiç bir sebebim yok. Ne bir ailem ne de herkesin, hayal ettiği gibi bir aşkım yok. Aslında bakarsanız hayatım sıradan denilebilecek kadar sıradan.
Bundan 4yıl önce gerçek anlamda hayatımın en güzel dönemini yaşamıştım. Bana değer veren bir ailem ve beni deli gibi seven adam.
Ama artık hepsi geride kaldı. Artık onsuz yaşamayı öğrenmeliyim "Öğrenicem".
Artık yeni bir hayata başlıyorum. Bu sene üniversiteye başlıyacağım. Yeni bir okul, yeni bir arkadaş ve yeni bir şehir. Nelerle karşılaşırım bilmiyorum ya da nasıl insanlarla. Ama merak ediyorum onsuz hayatı nasıl düşünebilirdim? Ya da hiç düşünmek istemedim. Tam anlamıyla yanımda olmasada onun bir yerlerde beni izlediğini biliyorum.
Okulun başlamasına 1gün vardı.
İstanbul'da küçük bir bahçesi ve evin etrafını sarmaşıkla saran bir taş eve taşındım.
Şirin ve sıcak bir yerdi. Herşeyim tamamdı, ama kendimi okula hazır hissetmiyordum. Herşeyden sonra kahve hazırlıyıp oturdum. Televizyonu açtım ve kanal değiştirmeye başladım" En sevdiğim iş" . Yavaş yavaş uykuya daldım.
"Karanlıktı hiç bir yer görünmüyordu. Sonradan bir ışık gördüm. Hayır bu aksakallı dede değildi bu sadece filmlerde olur. Bu gelen sadece bi çocuktu bana doğru yavaş adımlar atıyordu. Bu... Bu... Efeydi yaklaştıkça daha çok belirginleşiyordu. Durdu, tam karşımdaydı. Ahhh onu çok özlemiştim. Sarılmak için eğildim tam kollarımı açıyorken birden kayboldu."Hemen uyandım. Gözlerimi açmak istemiyordum ona bu kadar yaklaşmışken uyanamazdım. Ahh tam filmlerdeki gibi bir rüya.!!! Ovv saat 21:45 olmuş. Gardolaba gittim ve yarın giyceklerimi hazırladım ve hemen kendimi yatağa attım. Evet işte o an "Alarm sesi". Bu iğrenç sesin üstüne başka ses tanımam. Sıcacık yatağımdan ayrılmak istemiyordum ama mecburdum. Yerimden kalkmadan taksi çağırdim. Hemen yataktan kalkıp hazırladığım kıyafetleri giydim. Taksinin korna sesi geldi hafif bir makyaj yapıp taksiye fırladım. Okulun önünde durdum. Dersin başlamasına 20 dk vardı bende kafeterya gittim. Kahvemi aldım tam arkama döndüm gözüme kaslı sarışın yeşil gözlü birine çarptı. Saniyelerce ona baktım. Aman Allahım buraya bakıyor hemen kafamı çevirdim. Yanında ki çocuk: "Ovv şu kız sencede hoş degil mi ?" Çok kızarmıştım ama ben hala cool bir şekilde etrafıma bakıyordum. Ona bakayım derken göz göze geldik. Hemen yavaş yavaş yürümeye başladım. Tabi hala cool halimi korumaya çalışıyodum. Hemen onun arkasindaki masaya yürüdüm ve bir kızın masasını boş olduğunu gördüm, yanına gidip.
"Boş mu ?" diye sordum.
"Aaa evet buyur otur" dedi. Hemen eşyalarımı koyup oturdum. Arkama döndüğümde göz göze geldik. Saniyelerce bakıştık.
"Hoş çocuk degil mi ?". Diyince hemen kafamı çevirdim. "Hoş olabilir ama tipim değil"
"Okulun en havalı öğrencilerinden biri".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Science FictionBir genç kızın bütün sevdiklerini geri kazanmak için sarf ettiği çabası ve başladığı yeni hayatın zorluklarını anlatan bir kitap.