Evet yeni bir hikaye ile karşınızdayım hesap değiştirdiğim için ilk hikayem umarım beğenirsiniz iyi okumalar...
Gözlerimi açıp güneşe gülümseyerek uyandım yine çok güzel bir gün...
Asla bu saçmalıklara dilim varmazdı.
İnsanlar bana göre kör olmayı kabullenmiş aciz varlıklar. Gözlerini peri masalları ile ibaret kılınmışken
Nasıl önlerini görebilirlerki?Ben Arden Soylu
Hayatı toz pembe yaşayan savunmasız insanlardan uzak, kendi ayaklarının üzerinde durmayı tercih eden küçük kız çocuğu
Hayallerden uzak yaşayan kendi doğrularının içinde kaybolan küçük kız çocuğuyum ben. İnsanlar düşlerin içinde boğulurken ben onları seyretmek ile yetinirim.
kim rüyalarda boğulmak isterdiki , gerçekler gün yüzü gibi ortadayken...
Yine düşüncelere dalmış giderken birinin kolumdan dürtmesiyle irkildim. "arden iyimisin hayatım" "iyiyim anne dalmışım" annemin kafa sallayıp yerine oturmasını izledim.
Tam o sıra babam söze başladı "arden bu sene zorlu bir dönemden geçtin kızım. Üniversite sınavın için çok çalıştın.,çok yıprandın. Güzel bir tatile ne dersin meleğim" annem ban gözleri parıldamış bir şekilde bakarken ne diyeceğimi bilemedim.
Haklılardı kendimi çok yıpratmıştım. Ama kendimi düşünecek kadar rahatlamamıştım.
Daha yeni bir hayat sınavından çıkmışken kafa dinlemek en önemli tercihlerim arasındaydı ama ben mesleğimin bölümü için yeni planlar yaparken bu küçük tatil, bütün işimin aksamasına sebep olurdu.
"Biliyoruz senin için ders çalışmak, mesleğin için ön hazırlıkta bulunmak çok önemli ama kendini de biraz düşünmelisin, kendini bu kadar yıpratırsan ileride hayatla boğuşacak gücün kalmaz güçlü olmalısın"
Bunları söyleyenin babam olmasına hiç şaşmamıştım. o hep haklıydı, çok disiplinliydi. Ama yeri geldiğinde nasıl davranılması gerektiğini bilirdi.
Annem babamın aksine çok evham sahibi, küçük bir şey için bile köşkü ayağa kaldıracak gibiydi
Annem ile babamın beraber kurdukları küçük İnternet sitesi , şimdi dünyanın her yerinde tanınan, ismi anılan bir şirket haline gelmiş, hala daha büyümeye yüz tutmuştu
Bu sayede bir sürü otellerimiz ve fabrikalarımız vardı. Moda üzerine annem çizimleri yapardı. Babam dikilmesinde ve diğer aşamalarda yardımcı olur, bir bütün olarak çalışır hep beraber emeklerinin karşılığını alırlardı
Ben yine düşüncelere dalmışken annemle babam çoktan yaz tatili için plan yapmışlardı onlar bu kadar mutluyken nasıl hayır diyebilirdim...
ERTESİ GÜN...
Bavulumu hazırlamış arabaya yerleştirmiştim annem ile babam yine bana sarılmış, kocaman bir öpücük bırakmışlardı yanağıma bu hayatta bir tek onları birde Asena ya güveniyordumAsena kimmi?
Asena benim kardeşim Asena benim ailemden sonra güvenimi kazanan tek kişi...Asena ile ilkokulda tramvatik bir olay sonucu karşılaşmıştık
Sonra onun zoru ile arkadaş olmuştuk, yakın zamanda ona çok ısınmış, kopamaz olmuştum.Bu tatile Asena ile birlikte gidicektik onuda büyük yalılarının önünden alıp yola koyulmuştuk
Annemin söylediği üzere ilk gece bir parti düzenlenicekti. Partileri oldum olası sevmezdim, hatta asla böyle ortamlara girmezdim.
Bir kere çok saçma bir ismi vardı
Asiler partisi
Bu parti işi Asena nın hoşuna gitmiş olucak ki yol boyunca dillendirmişti.
Banada dinlemiş gibi davranmak düşmüştü arada dinliyordum önemli bulduğum yerleri böyle şeyler konuşarak varmıştıkBence şu hileli dünyaya küçük Adımlar atmak o kadar fena olmayabilirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K. V. G
Misteri / Thriller-oynayacağımız oyunun ismi K.V.G Nasıl bir oyun ismi böyle... Ben Arden, Güzel bir davet sonucu bir adaya tatil yapmaya gelen, ve herzaman ki gibi şans asla yüzüne gülmeyecek olan 19 yaşında bir genç kız... Davet edildiğim bir partide 100 kişi a...