Yedam'ın ağzından;
Yoon Soah kişisi arıyor;
"Efendim Yoon Soah"
'Yedam, Bugün festivale gelmeyecek misin?'
"Gelmeyi düşünmüyorum."
'ama ben seni düşünüyorum.'
"anlamadım?"
'Yani gelmeni ve eğlenmeyi düşünüyorum seninle. Hadi ama çok eğlenceli olacak.'
"Mina geldi mi?"
'geldi dersem gelir misin?'
"Eve- Yani şey...'
'Tamam anladım, oda burada ama gelirsen çağırırım yanıma.'
"Tamam geliyorum."
O sırada Yoon Soah;
"Oppa, Yedam geliyor, sende Mina'yı çağır.
'Yapmamız şart mı? Hem çağırınca ne yapacaksın hala devamını söylemedin.'
"söylersem Mina'yı çağırmazsın o yüzden, sen çağır göreceksin zaten."
'Offff...'
İçinden; Sadece onu öpeceğim o kadar.
Yedam geldiğinde;
Yoon Soah: Oooo bakıyorum gelmişsin.
Yedam göz devirdi.
Yoon Soah hemen Doyoung'a mesaj attı ve cevap gelene kadar Yedam'ı oyaladı.
Yoon Soah: Mina'yı gerçekten seviyorsun dimi?
Yedam: Bir cevap duymak istiyorsan evet, evet onu seviyorum.
Yoon Soah: Acaba o bundan sonra senden hoşlanacak mı?
Yedam anlamsız bakışlar attı ve Yoon Soah'ın onu öpmesi bir oldu. Hemen refleks ile geri gitti ve 'Ne yapıyorsun!' diye sertçe çıkıştı. 'Kusura bakma kalbini kırmak istemiyorum ama senden hoşlanmıyorum, ve yaptığın harekete gelecek olursak; Bir daha sakın yapayım deme. Dedi ve kafasını ona bakan Mina'ya çevirdi. Göz göze geldiklerinde Mina arkasını döndü ve gitti.
Yedam Mina'ya yetişmek için hızlıca koştu ve Doyoung ile ikisini konuşurken görünce istemese de sinirlendi...
Ertesi gün:
Büyükannemin 'uyan, okula gecikeceksin.' Diye bağırması ile uyandım.
"Büyükanne, bugün kendimi kötü hissediyorum, okula gitmeyeceğim.
'Hayır gideceksin.'
"of Büyükanne! Kendimi iyi hissetmiyorum."
'hm Peki o zaman evde kalıp bana ev işlerinde yardım edersin.'
"Tamam ona bile razıyım."
'iyi peki sen bilirsin.'
Okula gitmek istemiyordum çünkü hem Yoon Soah'a katlanamıyordum, hem de Yedam'ın benimle konuşup konuşmaması geriyordu. Elbette kaçamazdım ama en azından bir gün dinleneyim.
Büyükannem ile birlikte önce evi süpürdük, sonra toz aldım derken zaman çabucak geçmiş 3 olmuştu bile.
'Mina bugünlük bu kadar yeter hadi Leo'yu alda gezdir.'
"İyi fikir Büyükanne bayadır gezdirmiyordum. Hadi gel Leo yürüyüşe çıkalım." dedim ve evden çıktım. Gerçekten Yoon Soah ile aralarında bir şey olabilir miydi? Hayır hiç sanmıyorum, eğer olsaydı beni neden öpmeye çalışırdı ki! Yavaş adımlarla ilerliyorduk. Leo bir anda havlamaya başlayınca dalgınlıktan dolayı ürktüm, sonra ise geldiğimiz yerin; bana çarpıp giden gizemli çocuk ile karşılaştığımız yer olduğunu hatırladım. Acaba o zaman neden kaçmıştı? Hemen aklıma gelen fikir ile Büyükannemi aradım ve yeni taşınan kişileri sordum;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝓑𝓪𝓷𝓰 𝓨𝓮𝓭𝓪𝓶• ℱirst ℒove
FanfictionOnunla ilk kez o zaman karşılaşmıştık. Kalbimin bu kadar hızlanacağını bilmiyordum. Vücudumun heryerine nüfus eden, adını bilmediğim his çoktan beni ele geçirmişti. Bu aşk olabilir miydi..? Yoksa kendimi mi kandırıyordum?